logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lidl i Blix nawiązują oficjalną współpracę

  PR 19.04.2018, przeczytano 386 razy

Strony porozumiały się w zakresie zwiększenia zasięgu dotarcia do konsumentów przeglądających gazetki. To już kolejny klient poznańskiej spółki Qpony.pl, który zauważa realne szanse we współpracy z najpopularniejszą wśród Polaków aplikacją mobilną, agregującą gazetki reklamowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lidl-i-blix-nawiazuja-oficjalna-wspolprace,36201,artykul.html

Ponad 20 proc. wszystkich użytkowników Blixa, którzy zapoznali się z gazetkami reklamowymi Lidla, zamieszczonymi w aplikacji, rzeczywiście odwiedziło markety sieci w całej Polsce. Nic więc dziwnego, że Lidl i Blix zdecydowały się poszerzyć współpracę. O podjęciu decyzji przesądziła nie tylko skala, na jaką działa mobilny agregat gazetek, używany codziennie przez niemal milion Polaków, ale również innowacyjny model rozliczeń, jaki wprowadzili właściciele aplikacji.

- Współpraca z Lidlem jest dla nas niezwykle nobilitująca i motywująca. Cieszymy się, że aplikacja Blix zdobywa zaufanie największych sieci handlowych w Polsce. Jest to również ekscytujące wyzwanie i olbrzymia odpowiedzialność, aby sprostać oczekiwaniom naszych partnerów - komentuje Tomasz Jabłoński, CEO Qpony.pl

W samym tylko 2017, w aplikacji Blix zostało wyświetlonych prawie pół miliarda mobilnych gazetek. By osiągnąć taki zasięg za pomocą wydań papierowych, musiałoby powstać ich ok. 3-4 mld. W dodatku, koszt dotarcia do konsumenta za pomocą drukowanych gazetek - wliczając w to nie tylko sam druk, ale i dystrybucję - jest wielokrotnie wyższy od komunikacji kanałem mobilnym, a i tak nie ma pewności, czy przygotowane i dostarczone materiały od razu nie trafią do kosza. Mobilny kolportaż, za pomocą aplikacji Blix, jest nie tylko znacznie tańszy, ale w dodatku pozwala uzyskać rzeczywiste dane na temat efektywności gazetki.

Operowanie niemal milionową bazą aktywnych użytkowników i nowy model rozliczeń, sprawiają, że Blix staje się mobilnym narzędziem, za pomocą którego już nie tylko można docierać do potencjalnych klientów ze swoją ofertą, ale również śledzić i wpływać na ich ruch offline, związany z odwiedzeniem stacjonarnych punktów sprzedaży.

Źródło: Qpony.pl

www.qpony.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764