logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lidl partnerem rozgrywek UEFA

  PR 03.09.2024, przeczytano 282 razy
ilustracja

Lidl został Oficjalnym Partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA na trzy kolejne lata aż do sezonu 2026/27. Udział marki wiąże się z umożliwieniem ponad 12 tys. dzieci wyprowadzenia graczy na murawy europejskich boisk, na których rozgrywane są oba turnieje. Partnerstwo to kontynuacja współpracy po UEFA EURO 2024.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lidl-partnerem-rozgrywek-uefa,405512,artykul.html

Sport jest istotną częścią długoterminowego zaangażowania firmy w promocję zdrowia. Jako sprzedawca żywności, Lidl jest świadomy, jak ważne jest odżywianie dla prawidłowego funkcjonowania każdego człowieka. Zdrowy styl życia obejmuje również ćwiczenia fizyczne. Rozgrywki piłkarskie UEFA są jednymi z najpopularniejszych wydarzeń sportowych na świecie, dlatego poprzez wspomniane partnerstwo, sieć chce zachęcić jak największą liczbę konsumentów do aktywności.

Jako oficjalny Fresh Food partner podczas Ligi Europy UEFA i Ligi Konferencji UEFA Lidl będzie inspirować kibiców pod hasłem "We’re on your team".

Lidl Kids Team w całej Europie

Dzięki nowemu partnerstwu, Lidl obejmie swoim wyjątkowym programem „Lidl Kids Team” 30 europejskich krajów. Powstał on dzięki współpracy z Ligą Europy UEFA i Ligą Konferencji UEFA, w ramach których dzieci w wieku od sześciu do dziesięciu lat będą miały wyjątkową możliwość wyprowadzenia graczy na murawy europejskich boisk, na których rozgrywane są oba turnieje. Sieć planuje także specjalne konkursy, w których do wygrania będą bilety na mecze.

Lidl Kids Team to także chęć zainspirowania jak największej ilości dzieci w całej Europie do aktywności fizycznej. Zdrowy styl życia i świadome odżywianie przyjęte we wczesnym dzieciństwie zmniejszają ryzyko chorób związanych z dietą w wieku dorosłym. Lidl od wielu lat koncentruje się na promowaniu zdrowia, także wśród najmłodszych. W celu kompleksowego zarządzania tematem świadomego odżywiania w 2017 r. została wydana pierwsza w Polsce polityka zakupowa „Świadome Odżywianie”, a w 2023 r. – jej rozbudowana kontynuacja. Polityka dokładnie opisuje podejście sieci do tego strategicznego tematu, jakim jest zdrowe i zrównoważone odżywianie klientów. W 2019 roku Lidl Polska wydał książkę "Supermocni kontra złodzieje zdrowia". Książka składała się z dwóch części łączących naukę z zabawą.

Lidl najbardziej widoczną marką na UEFA EURO 2024

W trakcie trwania UEFA EURO 2024, sieć za pośrednictwem aplikacji Lidl Plus, zaangażowała ponad 16 milionów użytkowników. Lidl rozdawał także kubki z owocami fanom piłki nożnej na miejscu rozgrywania meczów – w sumie zostało przetworzonych aż 91 ton owoców. Według badań przeprowadzonych przez YouGov, firma była najbardziej widocznym partnerem podczas turnieju, a ponad połowa (58%) widzów UEFA EURO 2024 wskazała Lidla jako partnera rozgrywek najczęściej, co stanowi wzrost o 32% w porównaniu z okresem przed rozpoczęciem UEFA EURO 2024 (największy wzrost spośród wszystkich partnerów).

Jesteśmy dumni, że możemy dodać Ligę Europy oraz Ligę Konferencji UEFA do naszej szerokiej gamy partnerstw sportowych. Jako firma jesteśmy ściśle związani z Europą: powstały 51 lat temu Lidl jest aktualnie obecny w ponad 30 krajach. W Lidlu nasze podstawowe przekonania są powiązane z międzynarodową strategią CSR, dlatego współpraca międzynarodowa ma fundamentalne znaczenie – mówi dr Jennifer Cords – Senior Vice President w Lidl International.

Cieszymy się, że mogliśmy rozwijać naszą udaną współpracę z Lidlem podczas UEFA EURO 2024 tego lata. Witamy Lidla także jako oficjalnego globalnego sponsora Ligi Europy oraz Ligi Konferencji UEFA” – mówi Guy-Laurent Epstein, Dyrektor Marketingu UEFA. – Lidl jest jednym z wiodących sprzedawców detalicznych żywności w Europie, o znaczącej obecności międzynarodowej i cieszymy się, że możemy współpracować, aby przybliżyć dynamikę i żywiołowość europejskiej piłki nożnej jeszcze większej liczbie fanów i fanek. Z niecierpliwością czekamy na stworzenie pozytywnego wpływu społecznego poprzez siłę piłki nożnej – dodaje.

Źródło: Lidl Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764