logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lidl po raz szósty na Woodstocku

  PR 06.07.2016, przeczytano 720 razy
ilustracjastrzałka

Przystanek Woodstock to wyjątkowe wydarzenie w polskim kalendarzu festiwalowym. Od 1995 roku Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy dziękuje wszystkim wolontariuszom oraz osobom wspierającym jej działania charytatywne poprzez muzykę i pozytywną, festiwalową energię. Od 7 lat razem z Orkiestrą gra także Lidl, który przekazał już 11 mln zł od klientów, pracowników i zarządu firmy na rzecz Fundacji prowadzonej przez Jurka Owsiaka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lidl-po-raz-szosty-na-woodstocku,29207,artykul.html

Od kilku lat niezmiennie ogromną popularnością wśród festiwalowiczów cieszy się Rock Shop Lidla. Sklep, który ma konstrukcję namiotową oraz powierzchnię sali sprzedaży ok. 1400 m2. „Przygotowania do Przystanku Woodstock to duże przedsięwzięcie, angażujące wielu naszych pracowników. Zależy nam, aby klienci odwiedzający nas znaleźli wszystko, czego potrzebują. W asortymencie dostępne będą m.in.: dodające energii świeże owoce i warzywa, orzeźwiające napoje, lody, oraz oczywiście chrupiące pieczywo z pieca – prawdziwy hit poprzednich lat. Zapominalscy festiwalowicze kupią w sklepie także artykuły higieniczne, kosmetyki, karimaty, namioty i śpiwory. Z takim zaopatrzeniem na pewno nikomu nic nie zabraknie” – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

Ceny w Rock Shopie będą takie jak te obowiązujące w placówkach sieci w całej Polsce. Niektóre artykuły zostaną jednak objęte promocjami cenowymi, specjalnie z myślą o festiwalowiczach.

Wszyscy uczestnicy w trakcie festiwalu mogą również wziąć udział w wielu atrakcjach – chociażby w Strefie Chillout na Rockowej Wyspie Lidla. Turnieje gry w piłkarzyki dla lubiących rywalizację i dobrą zabawę, poranne zajęcia jogi dla aktywnych czy festiwal kolorów to tylko niektóre z przygotowanych atrakcji. Zupełną nowością są warsztaty beat box – to okazja, aby podczas zabawy nauczyć się czegoś zupełnie innego i zarazić się nową pasją.

Integracji między uczestnikami sprzyjać będzie również strefa śniadaniowa, gdzie każdego poranka przy wspólnym stole i w miłej atmosferze festiwalowicze będą mogli zjeść wspólnie posiłek i urozmaicić go świeżymi ziołami i przyprawami od Lidla. Za każde 30 zł wydane w Rockowym Sklepie Lidla można otrzymać darmową kawę z rąk profesjonalnego baristy lub soczystą lemoniadę.

Źródło: Lidl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764