logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lidl Polska inspiruje do pomagania na pokazie świątecznego spotu

  PR 13.12.2024, przeczytano 552 razy
ilustracja

W środę, 4 grudnia, w warszawskim Kinogramie odbyło się wyjątkowe spotkanie połączone z pokazem świątecznego spotu Lidl Polska, wyreżyserowanego przez oscarowego reżysera Toma Hoopera. Wśród zgromadzonych gości pojawili się klienci – zwycięzcy konkursów organizowanych przez podcasterkę Natalię Kusiak i aktora Macieja Musiała, dziennikarze, a także przedstawiciele NGO, z którymi współpracuje Lidl Polska. Pełen ciepła wieczór był okazją do refleksji nad istotą wymarzonych świąt, czyli takich które nabierają szczególnego znaczenia dzięki pomaganiu i dzieleniu się radością z innymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lidl-polska-inspiruje-do-pomagania-na-pokazie-swiatecznego-spotu,406862,artykul.html

Uzupełnieniem tego inspirującego spotkania był seans filmu Przesilenie zimowe, także w reżyserii zdobywcy Oscara, Alexandra Payne’a, będący wzruszającą opowieścią o wartościach takich jak wspólnota i otwartość na drugiego człowieka. Projekcję zakończyła dyskusja, którą poprowadzili Natalia Kusiak i Maciej Musiał. Oboje podzielili się swoimi filmowymi przemyśleniami, angażując uczestników w wymianę własnych spostrzeżeń na temat znaczenia świąt we współczesnym świecie oraz sposobów wzmacniania więzi międzyludzkich. Na widowni nie zabrakło również ambasadorów marki w składzie Kinga Paruzel, Marta Zgutczyńska, Paulina Bonowicz-Golec oraz Jakub Przeździecki.

ilustracjastrzałka

W trakcie wydarzenia opowiedziano również o świątecznych zbiórkach żywności, które Lidl Polska organizuje we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności i Caritas Polska. W ramach tej inicjatywy, klienci sieci 24-25 listopada i 6-7 grudnia przekazywali produkty spożywcze, które trafią do osób w trudnej sytuacji życiowej, dla których okres Świąt jest szczególnie wymagający. Dzięki hojności klientów, Lidl Polska od samego początku swojej działalności w Polsce regularnie zbiera tysiące kilogramów żywności dla osób w potrzebie.

– Święta to czas, który przypomina nam o tym, jak ważna jest solidarność i pomoc innym. Na przestrzeni lat udało nam się przekazać Caritas Polska i Federacji Polskich Banków Żywności blisko 10 milionów złotych. Nie zatrzymujemy się i działamy dalej, wierząc, że nasze wspólne inicjatywy mogą uczynić te święta radośniejszymi dla wielu osób w Polsce – powiedziała Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.

Wieczór w Kinogramie był nie tylko okazją do wspólnego celebrowania nadchodzących Świąt, ale także do przypomnienia o tym, jak ważna jest otwartość na drugiego człowieka.

Źródło: Lidl Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

iiyama na ISE 2025: digital signage i profesjonalne wyświetlacze
iiyama zaprasza uczestników ISE 2025 do zapoznania się z szeroką gamą profesjonalnych wyświetlaczy, interaktywnych narzędzi i rozwiązań digital signage, stworzonych z myślą o różnorodnych potrzebach branż, takich jak hotelarstwo, handel detaliczny, biznes i edukacja. Odwiedzający będą mieli możliwość bezpośredniego przetestowania nowoczesnych technologii tego...
W dobie cyfryzacji i nowoczesnych technologii muzea oraz przestrzenie wystawiennicze stają przed wyzwaniem przyciągania uwagi coraz bardziej wymagających odwiedzających. Kluczowym elementem sukcesu jest wykorzystanie innowacyjnych systemów, które potrafią w niebanalny sposób angażować odbiorcę.
Ile zarabia się na organizacji wydarzeń online? Podsumowanie 2024
Ponad 207 mln ludzi na świecie uważa się za twórców internetowych – o 300 proc. więcej, niż jeszcze dwa lata temu. Wpływa to na ich model biznesowy i zwiększa znaczenie bezpośredniego kontaktu z odbiorcami, co z kolei przekłada się na wzrost popularności webinarów i spotkań online, które stają się coraz ważniejszym źródłem...
Epson zaprasza na Promo Show 2025
Już 29-30 stycznia 2025 roku, w Expo XXI w Warszawie na ul. Prądzyńskiego odbędą się targi Promo Show 2025. Epson serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych z branży reklamowej i fotograficznej na swoje stoisko, gdzie zaprezentuje najlepsze rozwiązania druku cyfrowego dla mikroprodukcji.
Amica: Zwycięski projekt z konkursu Dodaj Kolor! na licytacji dla WOŚP
Grupa Amica po raz kolejny wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Tym razem na aukcję WOŚP trafi wyjątkowy egzemplarz pralki Amica, ozdobiony zwycięskim projektem z konkursu „Dodaj Kolor!”. Licytacja odbędzie się na stronie allegro.pl i potrwa do 10 lutego 2025 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764