logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lidl Polska osiągnął 100K obserwatorów na Instagramie

  PR 03.08.2018, przeczytano 344 razy
ilustracjastrzałka

W ciągu 10 miesięcy od momentu powstania profilu Lidl Polska na Instagramie, liczba obserwujących go użytkowników przekroczyła aż 100 tysięcy! Dzięki temu popularnemu serwisowi społecznościowemu sieć jeszcze lepiej poznaje upodobania klientów i może budować z nimi relacje. Właśnie z myślą o nich, z okazji pobicia kolejnego „rekordu", firma przygotowała konkurs #lidlove.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lidl-polska-osiagnal-100k-obserwatorow-na-instagramie,37485,artykul.html

Pierwsze 10 miesięcy obecności na Instagramie to również pierwsze wnioski m.in. na temat ulubionych produktów klientów. Wśród najbardziej popularnych produktów food na profilu Lidl Polska znajdują się m.in. masło orzechowe, lody amerykańskie, jogurty wegańskie i produkty bez laktozy, a najpopularniejsze artykuły przemysłowe to materace, dmuchane jednorożce i flamingi oraz pościele w modne liście monstery.

Z okazji przekroczenia liczby 100 tysięcy obserwujących, Lidl Polska organizuje konkurs #lidlove. Zasady są bardzo proste. Wystarczy kupić swój ulubiony produkt w Lidlu oraz zrobić z jego wykorzystaniem zdjęcie, a następnie dodać na Instagram z hashtagiem #lidlove. Spośród autorów najbardziej kreatywnych zdjęć, które będą prezentować artykuły Lidla, zostanie wybrana zwycięska dziesiątka. Nagrodą dla laureatów będzie udział w kursie profesjonalnej fotografii food'owej z wykorzystaniem produktów Lidla. Najlepsze zdjęcia będą opublikowane na Instagramie Lidl Polska.

Źródło: Lidl Polska

www.lidl.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy audioseans w Multikinie nagrodzony Innovation 2020
Projekt „Stelaż” w kinie zrealizowany przez Storytel, Multikino i agencję MeLike w lutym br. został nagrodzony SREBREM Innovation 2020 w kategorii Innowacyjne Doświadczenie w podkategoriach: TOUCHPOINT i EVENT.
Radosław Gołąb odpowiedzialny za rozwój produktów digital AMS
1 czerwca 2020 r. do zespołu AMS dołączył Radosław Gołąb. Objął stanowisko Dyrektora ds. rozwoju produktów digital.
W maju 2020 roku Grupa Kino Polska TV osiągnęła 2,52% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, co jest najlepszym wynikiem w historii Grupy. W minionym miesiącu swój rekord ustanowił kanał Kino TV, który osiągnął udział w rynku na poziomie 0,23%. Z kolei kanały naziemne nadawcy, Stopklatka i Zoom TV, zaliczyły drugie najlepsze rezultaty w swojej historii –...
Wanda Żółcińska redaktor naczelną magazynu „Computerworld”
Z początkiem czerwca Wanda Żółcińska objęła funkcję redaktor naczelnej magazynu „Computerworld” oraz stanowisko dyrektor ds. treści B2B w IDG Poland SA.
Kino Polska zaprasza na Długi weekend na legalu. W dniach 11-13 czerwca br. stacja zaprezentuje widzom takie hity polskiej kinematografii, jak Ogniem i mieczem, Pitbull i Uwikłanie, a połowę przychodów z reklam wyemitowanych przy tych filmach przekaże Fundacji Legalna Kultura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764