logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lidl Polska osiągnął 100K obserwatorów na Instagramie

  PR 03.08.2018, przeczytano 646 razy
ilustracjastrzałka

W ciągu 10 miesięcy od momentu powstania profilu Lidl Polska na Instagramie, liczba obserwujących go użytkowników przekroczyła aż 100 tysięcy! Dzięki temu popularnemu serwisowi społecznościowemu sieć jeszcze lepiej poznaje upodobania klientów i może budować z nimi relacje. Właśnie z myślą o nich, z okazji pobicia kolejnego „rekordu", firma przygotowała konkurs #lidlove.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lidl-polska-osiagnal-100k-obserwatorow-na-instagramie,37485,artykul.html

Pierwsze 10 miesięcy obecności na Instagramie to również pierwsze wnioski m.in. na temat ulubionych produktów klientów. Wśród najbardziej popularnych produktów food na profilu Lidl Polska znajdują się m.in. masło orzechowe, lody amerykańskie, jogurty wegańskie i produkty bez laktozy, a najpopularniejsze artykuły przemysłowe to materace, dmuchane jednorożce i flamingi oraz pościele w modne liście monstery.

Z okazji przekroczenia liczby 100 tysięcy obserwujących, Lidl Polska organizuje konkurs #lidlove. Zasady są bardzo proste. Wystarczy kupić swój ulubiony produkt w Lidlu oraz zrobić z jego wykorzystaniem zdjęcie, a następnie dodać na Instagram z hashtagiem #lidlove. Spośród autorów najbardziej kreatywnych zdjęć, które będą prezentować artykuły Lidla, zostanie wybrana zwycięska dziesiątka. Nagrodą dla laureatów będzie udział w kursie profesjonalnej fotografii food'owej z wykorzystaniem produktów Lidla. Najlepsze zdjęcia będą opublikowane na Instagramie Lidl Polska.

Źródło: Lidl Polska

www.lidl.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764