logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lidl Polska osiągnął 100K obserwatorów na Instagramie

  PR 03.08.2018, przeczytano 299 razy
ilustracjastrzałka

W ciągu 10 miesięcy od momentu powstania profilu Lidl Polska na Instagramie, liczba obserwujących go użytkowników przekroczyła aż 100 tysięcy! Dzięki temu popularnemu serwisowi społecznościowemu sieć jeszcze lepiej poznaje upodobania klientów i może budować z nimi relacje. Właśnie z myślą o nich, z okazji pobicia kolejnego „rekordu", firma przygotowała konkurs #lidlove.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lidl-polska-osiagnal-100k-obserwatorow-na-instagramie,37485,artykul.html

Pierwsze 10 miesięcy obecności na Instagramie to również pierwsze wnioski m.in. na temat ulubionych produktów klientów. Wśród najbardziej popularnych produktów food na profilu Lidl Polska znajdują się m.in. masło orzechowe, lody amerykańskie, jogurty wegańskie i produkty bez laktozy, a najpopularniejsze artykuły przemysłowe to materace, dmuchane jednorożce i flamingi oraz pościele w modne liście monstery.

Z okazji przekroczenia liczby 100 tysięcy obserwujących, Lidl Polska organizuje konkurs #lidlove. Zasady są bardzo proste. Wystarczy kupić swój ulubiony produkt w Lidlu oraz zrobić z jego wykorzystaniem zdjęcie, a następnie dodać na Instagram z hashtagiem #lidlove. Spośród autorów najbardziej kreatywnych zdjęć, które będą prezentować artykuły Lidla, zostanie wybrana zwycięska dziesiątka. Nagrodą dla laureatów będzie udział w kursie profesjonalnej fotografii food'owej z wykorzystaniem produktów Lidla. Najlepsze zdjęcia będą opublikowane na Instagramie Lidl Polska.

Źródło: Lidl Polska

www.lidl.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVP podpisała umowę z firmą Talpa i stała się właścicielem praw do trzech kolejnych sezonów „The Voice”
„Patrol Tatry” – nowy serial w Fokus TV
FOKUS TV wyemituje nowy serial dokumentalny „PATROL TATRY”, który powstał we współpracy z Tatrzańskim Parkiem Narodowym. Produkcję oglądać będzie można od 12 października, co sobotę, o godz. 21.00.
„Jesteś największym kibicem swojego dziecka!” – nowy serwis Ringier Axel Springer Polska i Nationale-Nederlanden
„Jesteś największym kibicem swojego dziecka!” to najnowszy serwis poruszający tematykę aktywnego ojcostwa. Pod adresem www.najwiekszykibic.onet.pl znajdą się materiały redakcyjne o budowaniu relacji z dzieckiem oraz o roli ojca w wychowaniu dzieci.
Ich życie jest całkowicie inne od tego, które znamy na co dzień. Bohaterowie nowego programu Discovery Channel świadomie wybrali funkcjonowanie poza cywilizacją. Żyją blisko natury, często nie mają dostępu do telefonu, prądu, a nawet bieżącej wody. Pierwszy odcinek nowego cyklu „Poza cywilizacją” na antenie już od 20 października.
Śledztwo Pisma - pierwszy podcastowy serial reporterski dostępny też na Tokfm.pl i w aplikacji Tok FM
18 października 2019 r. swoją premierę w internecie miało “Śledztwo Pisma” - wyjątkowy projekt audio w postaci 6-odcinkowego reporterskiego serialu podcastowego. "Śledztwo Pisma" prowadzi Mirosław Wlekły, jeden z najlepszych polskich reporterów prasowych i książkowych. Pierwszy odcinek serialu można już odsłuchać m.in. na stronie sledztwopisma.pl...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764