W ciągu 10 miesięcy od momentu powstania profilu Lidl Polska na Instagramie, liczba obserwujących go użytkowników przekroczyła aż 100 tysięcy! Dzięki temu popularnemu serwisowi społecznościowemu sieć jeszcze lepiej poznaje upodobania klientów i może budować z nimi relacje. Właśnie z myślą o nich, z okazji pobicia kolejnego „rekordu", firma przygotowała konkurs #lidlove.
Pierwsze 10 miesięcy obecności na Instagramie to również pierwsze wnioski m.in. na temat ulubionych produktów klientów. Wśród najbardziej popularnych produktów food na profilu Lidl Polska znajdują się m.in. masło orzechowe, lody amerykańskie, jogurty wegańskie i produkty bez laktozy, a najpopularniejsze artykuły przemysłowe to materace, dmuchane jednorożce i flamingi oraz pościele w modne liście monstery.
Z okazji przekroczenia liczby 100 tysięcy obserwujących, Lidl Polska organizuje konkurs #lidlove. Zasady są bardzo proste. Wystarczy kupić swój ulubiony produkt w Lidlu oraz zrobić z jego wykorzystaniem zdjęcie, a następnie dodać na Instagram z hashtagiem #lidlove. Spośród autorów najbardziej kreatywnych zdjęć, które będą prezentować artykuły Lidla, zostanie wybrana zwycięska dziesiątka. Nagrodą dla laureatów będzie udział w kursie profesjonalnej fotografii food'owej z wykorzystaniem produktów Lidla. Najlepsze zdjęcia będą opublikowane na Instagramie Lidl Polska.
Źródło: Lidl Polska