logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lidl Polska stawia na omnichannel i promuje sklep internetowy nową kampanią

  PR 20.03.2023, przeczytano 352 razy
ilustracjastrzałka

Lidl Polska wystartował z kampanią wizerunkową „Jeszcze więcej Lidla na Lidl.pl”. Sieć stawia na omnichannel, przekonując klientów do zakupów w sklepie internetowym. Zwraca uwagę m.in. na różnorodność i bogaty wybór produktów w niskich cenach – także tych spoza aktualnej oferty sklepów stacjonarnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lidl-polska-stawia-na-omnichannel-i-promuje-sklep-internetowy-nowa-kampania,399349,artykul.html

Lidl.pl to platforma do robienia zakupów online powstała w 2019 roku. Najnowszej kampanii wizerunkowej towarzyszy hasło „Jeszcze więcej Lidla na Lidl.pl”. Lidl Polska każdego tygodnia skupia się na promocji wybranej kategorii produktów: do kuchni, do domu czy mody i zabawek. Celem jest zachęcenie Polaków do zapoznania się z bogatą ofertą platformy, na której – poza produktami znanych producentów – znajdują się lubiane przez klientów produkty marek własnych sieci: Silvercrest, Parkside, Crivit, Esmara czy Lupilu, a także liczne promocje i aktualne gazetki. Różnorodność oferty potwierdza obietnica wpisana w logo sklepu internetowego – "Zawsze. Więcej. Online".

- Zauważamy wzrost liczby omniklientów, czyli osób korzystających zarówno z oferty sklepów stacjonarnych, jak i platformy online. Chcemy pokazać, że zakupy poprzez sklep internetowy Lidl.pl są szybkie, wygodne i funkcjonalne. Aby kupić przydatne akcesoria: odzież, artykuły do domu czy sprzęt AGD, wystarczy kilka kliknięć. Każdy produkt jest opatrzony opisem, a dokonanie właściwego wyboru ułatwiają opinie innych kupujących. Ponadto, klienci mają 30 dni na zwrot towaru, duży wybór metod płatności oraz kilka form dostaw – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications & CSR w Lidl Polska.

Oprócz spotu telewizyjnego, zaplanowano współprace z influencerami i reklamy OOH, które wspierają materiały in-store oraz komunikacja w mediach własnych: na stronie Lidl.pl, kanałach społecznościowych Lidl Polska, aplikacji Lidl Plus oraz newsletterze. Za produkcję spotów odpowiedzialna jest agencja Heart&Brain. Kampania potrwa do 30 marca.

Źródło: Lidl Polska

www.lidl.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interprint na Łódź Design Festival
Wejście na rynek pracy generacji Z, coraz bardziej zaawansowana sztuczna inteligencja, wyzwania, które stawiają przed nami alarmujące raporty ekologów… Wszystko to sprawia, że coraz częściej myślami wybiegamy w przyszłość… To właśnie ona i jej postrzeganie były tematem przewodnim minionej edycji Łódź Design Festival. Czy zamiast przepowiadać...
Dr. Oetker wdrożył rozwiązanie Salesforce Marketing Cloud
Salesforce poinformował, że Dr. Oetker, jedna z największych w Europie rodzinnych firm produkujących żywność, wdrożyła rozwiązanie Marketing Cloud do kreowania strategii marketingowej grupy. Badania pokazują, że spersonalizowane doświadczenia klientów są niezbędne do budowania konkurencyjności w zmieniającej się gospodarce. Aż 65% z nich twierdzi, że pozostaną...
Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii ponownie z Idea Creative Group
Uczestnicy i uczestniczki wydarzenia wiedzą, jak ważną wartość w obecnych czasach stanowi wrażliwość na problemy innych. Ich doświadczenie – zdobyte dzięki realizacji własnych projektów społecznych (co roku nagradzanych właśnie podczas Wielkiego Finału) – w przyszłości wpłynie na kształtowanie przez nich świadomych inicjatyw biznesowych sprzyjających...
Zakończył się Łódź Design Festival 2023
Wystawy, warsztaty, spotkania z projektantami i architektami oraz rozmowy na najbardziej aktualne i palące tematy – taki był tegoroczny Łódź Design Festival. 17. edycja wydarzenia jak zwykle przyciągnęła topowych reprezentantów polskiej branży kreatywnej oraz fanów dobrego designu.
Rewolucja w handlu: fenomen quick commerce i dark store
Wraz z rozwojem technologii i postępującą cyfryzacją społeczeństwa, handel elektroniczny stał się nieodłączną częścią naszego życia. Klienci poszukują wygody, szybkości i łatwości w zakupach on-line, co prowadzi do powstawania nowych modeli biznesowych takich jak quick commerce oraz dark store. Oba zjawiska odzwierciedlają ewolucję e-commerce i zmieniające się trendy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764