logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade

  PR 26.11.2023, przeczytano 408 razy
ilustracja

Lidl Polska w ofercie posiada niemal 100 produktów z certyfikatem Fairtrade, który oznacza, że artykuły zostały wyprodukowane z poszanowaniem standardów społecznych i środowiskowych. Sieć co roku rozszerza asortyment marki własnej z tym certyfikatem, a także jest liderem w kategorii sprzedaży produktów z ziarna kakaowego Fairtrade. W nowej kampanii edukacyjnej Lidl Polska zachęca klientów do wspierania Sprawiedliwego Handlu. Kampanii towarzyszą specjalne akcje promocyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lidl-promuje-produkty-z-certyfikatem-fairtrade,402230,artykul.html

Lidl Polska – wśród sieci swojego formatu – posiada najwięcej produktów z oznaczeniem Fairtrade – obecnie jest już ich niemal 100. Są to przede wszystkim artykuły marek własnych – Favorina, Deluxe, Fin Carre czy Fairglobe. Prawie 100% czekolad marki własnej Lidl Polska posiada certyfikat Fairtrade. Sieć jest także zdecydowanym liderem sprzedaży produktów stworzonych na bazie certyfikowanych ziaren kakaowych Fairtrade – w 2022 roku Lidl Polska posiadał aż 60-procentowy udział w sprzedaży takich artykułów w Polsce.

W zeszłym roku zakupy klientów sieci Lidl ze wszystkich kategorii produktowych wygenerowały ponad 2 miliony złotych w ramach premii Fairtrade. To dodatkowe środki, które trafiają do certyfikowanych spółdzielni rolniczych przy sprzedaży plonów. Z premii Fairtrade finansowane są konkretne projekty służące rolnikom i lokalnym społecznościom, takie jak modernizacja gospodarstw, dostarczenie czystej wody czy budowa szkół lub przychodni. 

W celu zwiększania świadomości klientów na temat Sprawiedliwego Handlu oraz znaczenia certyfikacji Fairtrade, Lidl Polska prowadzi edukacyjną kampanię. W ramach akcji klienci mogą poznać ofertę sieci z oznaczeniem Fairtrade oraz dowiedzieć się, dlaczego warto sięgać po te produkty. Z badania konsumenckiego GlobeScan 2023 na zlecenie Fairtrade International wynika, że najbardziej motywującymi czynnikami wybierania certyfikowanych towarów jest: niezgoda na pracę dzieci, ograniczone użycie sztucznych środków ochrony roślin oraz niezgoda na pracę przymusową.

Kampania promująca produkty Fairtrade prowadzona jest w gazetkach reklamowych oraz kanałach social media Lidl Polska i Fairtrade Polska, a także we współpracy z influencerami. Kampania będzie realizowana do pierwszych dni grudnia br. i towarzyszyć jej będą specjalne akcje promocyjne na produkty z certyfikatem.

Źródło: Lidl Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rynek reklamy wzrósł o 7% w 2023 r.

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 roku blisko 12 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, reklamie zewnętrznej, kinie oraz w dziennikach,...
Kampanie Performance Max obejmują cały system reklamowy Google, oferując markom i firmom większe możliwości nawiązania kontaktu z klientami. Dostęp do szerokiej gamy różnorodnych elementów pozwala dostosować format reklamy do potrzeb różnych klientów. Świetne kreacje przekładają się na wyniki – reklamodawcy, którzy poprawili...
Group One awansuje w klimatycznym rankingu CDP
Group One po raz drugi ujawniło swoje działania i politykę klimatyczną na globalnej platformie CDP, która uznawana jest za złoty standard dla korporacyjnych raportów środowiskowych. W tegorocznym raporcie, w którym swoją ocenę zdecydowały się ujawnić 104 firmy z Polski, Group One otrzymało ocenę “B-” awansując względem poprzedniego badania o...
Panasonic Lumix S 28-200mm F4-7.1 Macro O.I.S. (S-R28200) - mały obiektyw z dużym zoomem
Panasonic przedstawia obiektyw LUMIX S 28-200mm F4-7.1 MACRO O.I.S. (S-R28200) oparty na standardzie mocowania L-Mount. Zaprojektowany z największą dbałością o każdy szczegół, zarówno pod względem optycznym, jak i mechanicznym, nowy obiektyw LUMIX S 28-200mm jest najmniejszym i najlżejszym* na świecie obiektywem z dużym zoomem. Jego długość całkowita wynosi...
Sony Portable Data Transmitter - szybki transfer wideo i zdjęć przez 5G
Firma Sony ogłosiła wprowadzenie na rynek nowego, dedykowanego, przenośnego nadajnika PDT-FP1, który umożliwia przesyłanie materiałów wideo i zdjęć z dużą szybkością i niskimi opóźnieniami przez sieci 5G. Po podłączeniu do kamery*1, urządzenie służące do komunikacji bezprzewodowej będzie wykorzystywane w sytuacjach, w których wymagana jest szybkość od momentu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764