logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Life on Mars dla New Balance

  PR 24.09.2020, przeczytano 1158 razy
ilustracjastrzałka

Już w najbliższy weekend – 26-27 września – po raz 42. w historii pobiegnie PZU Orlen Maraton Warszawski, który w tym roku odbędzie się w innowacyjnej formule. Za kampanię promocyjną tego wydarzenia odpowiada agencja kreatywna Life on Mars na zlecenie marki New Balance – oficjalnego sponsora stołecznego biegu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-life-on-mars-dla-new-balance,388549,artykul.html

Z powodu pandemii COVID-19, tegoroczny 42. PZU Orlen Maraton Warszawski przybrał wyjątkową formułę. Choć ograniczona liczba osób weźmie udział w stacjonarnym biegu w centrum stolicy, to większa część uczestników pobiegnie wirtualnie dzięki specjalnie przygotowanej aplikacji, co stało się głównym punktem komunikacji przygotowanej przez Life on Mars dla marki New Balance, oficjalnego partnera maratonu.

- Tegoroczny bieg odbywa się w wyjątkowych okolicznościach i na całkiem nowych zasadach. Jako jedną z najpopularniejszych marek obuwia sportowego nad Wisłą, nie mogliśmy nie zaangażować się kolejny raz w tak fantastyczny biegowy projekt. Cieszymy się, że mimo okoliczności będziemy częścią tej historii, zwłaszcza że o fantastyczną oprawę naszego partnerstwa zadbał Life on Mars - komentuje Iga Bielawski, Marketing Director New Balance.

Opracowana przez Life on Mars kampania Wirtualny maraton, prawdziwy wysiłek ma zachęcić biegaczy, którzy z powodu obostrzeń nie mogą wystartować stacjonarnie w wydarzeniu. W realizacji tych założeń pomóc ma między innymi komunikacja w mediach społecznościowych, współpraca z ambasadorami marki, akcje współorganizowane z partnerami zewnętrznymi – takimi jak stacje radiowe i portale informacyjne czy obecność w sklepach.

Life on Mars to agencja kreatywna należąca do grupy Brand New Galaxy.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764