logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Life on Mars kreatywnym domem produkcyjnym fashion & beauty

  PR 02.02.2021, przeczytano 700 razy
ilustracja
Piotr Chrobot i Adam Balcerek

Agencja Life on Mars (Brand New Galaxy) zmienia się w kreatywny dom produkcyjny ze specjalizacją w branżach fashion i beauty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/life-on-mars-kreatywnym-domem-produkcyjnym-fashion-and-beauty,390048,artykul.html

Zmiana profilu agencji wiąże się ze wzmocnieniem kompetencji produkcyjnych Life on Mars. Swoim globalnym doświadczeniem zespół wesprze Adam Balcerek, jako Head of Production oraz Daniela Dinh w roli Senior Producer. Oboje zajmować się będą realizacją sesji zdjęciowych i produkcją video dla klientów z całego świata oraz doradztwem strategicznym w tym wymiarze.

- Od trzech lat współpracujemy z wieloma markami z branży beauty, pomagając im tworzyć zintegrowaną globalną komunikację i wspierając ich w lokalizacji materiału na rodzimych rynkach. Na liście zrealizowanych przez nas w ostatnich miesiącach kampanii nie brakuje także marek modowych. Mamy wszelkie narzędzia i wiedzę, potrzebne do tego, by produkować światowej jakości content. Nieskromnie podsumowując, naszym atutem jest przede wszystkim znajomość wąskiej kategorii, wyczucie trendów, świetna optymalizacja produkcji oraz zamykanie tego wszystkiego w gotowe do użycia kampanie – komentuje Piotr Chrobot, Managing Director Life on Mars.

Zmianę profilu Life on Mars rozważał od dłuższego czasu. Kreacje opracowane przez agencję dla klientów takich jak Wella, New Balance, Shockwaves, Rimmel, cieszą się ogromnym uznaniem branży. Wysoka jakość i wyspecjalizowane schematy działań produkcji oferowanych przez zespół Piotra Chrobota, wpisuje się w potrzeby rynkowe, a znajomość ekosystemu fashion & beauty jest silną przewagą konkurencyjną. Dołączenie Adama i Danieli pozycjonuje Life on Mars w roli niezależnego domu produkcyjnego.

W związku z modyfikacją profilu agencji, w minionych tygodniach miały miejsce zmiany kadrowe. Część załogi Life on Mars dołączyła do siostrzanej spółki w strukturach Brand New Galaxy - Spacecamp, która w dalszym ciągu będzie rozbudowywać kompetencje kreatywne. Marcin Mroczek i Andrzej Błachut zdecydowali się kontynuować swoją drogę zawodową poza strukturami Brand New Galaxy.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764