logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Life's Good Film Project – premiera filmu Jacksona Tisiego

  PR 03.09.2021, przeczytano 564 razy
ilustracjastrzałka

Film Life’s Good, zrealizowany przez wschodzącego reżysera Jacksona Tisiego, przy wsparciu LG Electronics (LG), miał dziś swoją premierę na kanale LG w serwisie YouTube. To opowieść złożona z materiałów wideo przesłanych przez kilkuset młodych filmowców z różnych stron świata – stanowi głęboką i wzruszają refleksję nad życiem w ich interpretacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/life-s-good-film-project-%E2%80%93-premiera-filmu-jacksona-tisiego,392863,artykul.html

Film Tiesiego jest jednym z filarów kampanii Life’s Good zainicjowanej przez LG w maju br. Do jego realizacji zaproszono 531 młodych twórców z 33 krajów, którzy przesłali swoje autorskie propozycje. Na podstawie najlepszych materiałów reżyser stworzył 20-minutową historię. Wyraźnie ukazuje ona charakterystyczne głosy, świeże spojrzenie i niezaprzeczalny talent początkujących artystów wizualnych z całego globu. Projekt wzbudził duże zainteresowanie w sieci – w okresie produkcji uzyskał ponad 140 milionów wyświetleń i ponad 44 miliony odsłon związanych z tym postów na platformach społecznościowych.

 – Chciałem podzielić się emocjami, które wszyscy odczuwamy w życiu, bez względu na to, z jakiej części świata pochodzimy – wyjaśnił Tisi. – Kluczem do wzajemnej komunikacji jest empatia, zwłaszcza gdy przeżywamy trudne chwile – dodał. Po pokazach przedpremierowych, które odbyły się w tym miesiącu, podkreślano optymistyczne przesłanie i wyjątkowość wizji zaprezentowanej przez twórcę filmu.

– Life’s Good to afirmacja życia widziana oczami osób z różnych stron świata – jedyny w swoim rodzaju eksperyment – podsumowała Diva Vélez z New York Film Critics Online. – Film prezentuje piękną różnorodność ludzi i ich środowisk, a także uświadamia nam, jak nierozerwalnie jesteśmy ze sobą związani duszą i duchem, zwłaszcza dziś, w następstwie globalnej pandemii COVID-19.

Dwudziestominutowy obraz przedstawia różne aspekty dobrego życia w sześciu odsłonach: Life’s Beautiful, Life’s Community, Life’s Lonely, Life’s in Motion, Life’s an Adventure oraz Life’s Good. Pierwsze pięć części porusza różnorodną tematykę – od piękna natury, witalności i ruchu, poprzez rozwój osobisty w czasach samotności, aż po poczucie wspólnoty i ciepło w mocno zżytych ze sobą społecznościach. Ostatnia część portretuje współczesne młode pokolenie zjednoczone ideą celebrowania życia i wymownie kończy film.

Już od dziś LG będzie wyświetlać zwiastun Life’s Good na cyfrowych billboardach na nowojorskim Times Square i londyńskim Piccadilly Circus. W nadchodzących tygodniach obraz prezentowany będzie również na wybranych festiwalach filmowych. Life’s Good można obejrzeć na kanale LG Global w serwisie YouTube. Dodatkowe informacje o kampanii realizowanej przez LG w 2021 roku znajdują się w serwisie Instagram.

ilustracjastrzałka

Źródło: LG Electronics, Inc.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Środkowoeuropejskie geny w kampanii DNA Era
Co jest zapisane w DNA mieszkańca Europy Środkowo-Wschodniej? Do wspólnych cech nawiązuje nowa kampania DNA ERA – firmy oferującej testy, które umożliwiają poznanie szans i ryzyk zdrowotnych, m.in. rozwoju różnych chorób. Na podstawie anonimowej analizy wyników 13 tys. swoich klientów, DNA ERA przedstawiła wspólne genetyczne...
Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764