logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Liferay Warsaw Tech Meetup: tajniki platform e-commerce

  PR 07.06.2019, przeczytano 410 razy

Kolejne spotkanie z cyklu Liferay Warsaw Tech Meetup odbędzie się już 13 czerwca w godzinach 18:30-20:00 w HubHub Postępu 14. Tematem wydarzenia będzie Liferay Commerce – nowe narzędzie Liferay do zarządzania platformami e-commerce. Uczestnicy spotkania będą mieć niepowtarzalną okazję do poznania korzyści wynikających z wdrożenia produktu podczas prezentacji Demo. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/liferay-warsaw-tech-meetup%3A-tajniki-platform-e-commerce,382800,artykul.html

Liferay Tech Meetups to cykl wydarzeń z udziałem ekspertów ze świata technologii, którzy podejmują kluczowe zagadnienia związane z zarządzaniem platformami internetowymi w przedsiębiorstwach. W trakcie zeszłorocznej serii spotkań Liferay Tech Meetups Warsaw uczestnicy mieli możliwość wysłuchania m.in. guru Javy i założyciela Agile Developer Venkat Subramaniama oraz Ondreja Mihalyiego – kluczowego członka Payara i MicroProfile oraz lidera Czech JUG.

Na drugim spotkaniu Liferay Tech Meetup Warsaw 2019 uczestnicy dowiedzą się więcej o pracy z nowym produktem Liferay Commerce – platformą sprzedażową w pełni zintegrowaną z podstawowym produktem Liferay DXP. Daniel de Francisco – Presales Engineer z Liferay Spain – za pomocą demonstracji na żywo zaprezentuje kompleksowy i techniczny przegląd nowego rozwiązania Liferay. Spotkanie będzie prowadzone w języku angielskim.

Agenda:

  • 18:00 – 18:30 Rejestracja
  • 18:30 – 19:00 Liferay Commerce – Wprowadzenie
  • 19:00 – 19:15 Beer & Snacks break
  • 19:15 – 20:00 Liferay Commerce – Demo
  • 20:00 – 21:00 Networking & Q&A

RSVP: Na wydarzenie obowiązują zapisy. Uprzejmie prosimy o potwierdzenie przybycia TUTAJ

Prelegent: Daniel de Francisco, Liferay Spain

Daniel de Francisco pracuje jako konsultant oraz inżynier ds. sprzedaży w Liferay. Zajmuje się wyznaczaniem i rozwojem działań takich jak świadczenie profesjonalnych usług Liferay na najwyższym poziomie, wsparcie zespołu sprzedaży oraz pomaga kluczowym klientom w rozwiązywaniu kwestii technicznych oraz funkcjonalnych. Jest ekspertem w dziedzinie tworzenia platform e-commerce oraz e-learningowych.

Źródło: Liferay


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: olakowalska

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764