logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Liferay Warsaw Tech Meetup: tajniki platform e-commerce

  PR 07.06.2019, przeczytano 161 razy

Kolejne spotkanie z cyklu Liferay Warsaw Tech Meetup odbędzie się już 13 czerwca w godzinach 18:30-20:00 w HubHub Postępu 14. Tematem wydarzenia będzie Liferay Commerce – nowe narzędzie Liferay do zarządzania platformami e-commerce. Uczestnicy spotkania będą mieć niepowtarzalną okazję do poznania korzyści wynikających z wdrożenia produktu podczas prezentacji Demo. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/liferay-warsaw-tech-meetup%3A-tajniki-platform-e-commerce,382800,artykul.html

Liferay Tech Meetups to cykl wydarzeń z udziałem ekspertów ze świata technologii, którzy podejmują kluczowe zagadnienia związane z zarządzaniem platformami internetowymi w przedsiębiorstwach. W trakcie zeszłorocznej serii spotkań Liferay Tech Meetups Warsaw uczestnicy mieli możliwość wysłuchania m.in. guru Javy i założyciela Agile Developer Venkat Subramaniama oraz Ondreja Mihalyiego – kluczowego członka Payara i MicroProfile oraz lidera Czech JUG.

Na drugim spotkaniu Liferay Tech Meetup Warsaw 2019 uczestnicy dowiedzą się więcej o pracy z nowym produktem Liferay Commerce – platformą sprzedażową w pełni zintegrowaną z podstawowym produktem Liferay DXP. Daniel de Francisco – Presales Engineer z Liferay Spain – za pomocą demonstracji na żywo zaprezentuje kompleksowy i techniczny przegląd nowego rozwiązania Liferay. Spotkanie będzie prowadzone w języku angielskim.

Agenda:

  • 18:00 – 18:30 Rejestracja
  • 18:30 – 19:00 Liferay Commerce – Wprowadzenie
  • 19:00 – 19:15 Beer & Snacks break
  • 19:15 – 20:00 Liferay Commerce – Demo
  • 20:00 – 21:00 Networking & Q&A

RSVP: Na wydarzenie obowiązują zapisy. Uprzejmie prosimy o potwierdzenie przybycia TUTAJ

Prelegent: Daniel de Francisco, Liferay Spain

Daniel de Francisco pracuje jako konsultant oraz inżynier ds. sprzedaży w Liferay. Zajmuje się wyznaczaniem i rozwojem działań takich jak świadczenie profesjonalnych usług Liferay na najwyższym poziomie, wsparcie zespołu sprzedaży oraz pomaga kluczowym klientom w rozwiązywaniu kwestii technicznych oraz funkcjonalnych. Jest ekspertem w dziedzinie tworzenia platform e-commerce oraz e-learningowych.

Źródło: Liferay


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: olakowalska

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

LG z kampanią „Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?”
W lipcu firma LG rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą lodówki InstaView Door-in-Door. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media Communications należąca do Havas Media Group, zaś adaptacją kreacji na polski rynek zajęła się agencja Warszawa.
Agencja Novem rozpoczęła współpracę z TAURON Sprzedaż. Obejmie ona obsługę kampanii reklamowo-sprzedażowych w Internecie w zakresie działań performance w III kwartale 2019 roku.
Nowi gracze w gronie Członków PIAP
Pro Media Plus Sp.z o.o., Symbio Media Group Sp.z o.o., Vasco Electronics Sp.z o.o. S.K.A. to nowi Członkowie, którzy przystąpili do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w drugim kwartale 2019 roku.
Bohaterowie Toy Story 4 w kampanii Danonków
Marka Danonki po raz pierwszy współpracuje z wytwórnią filmów Disney. Od lipca smakowite produkty marki Danonki dla dzieci – serki, koktajl mleczny, jogurt do picia i serki w saszetkach będą dostępne w opakowaniach z bohaterami Toy Story 4.
Finał kampanii „Włocławki pomysłów” marki Włocławek i Plej
W piątek, 5 lipca 2019 roku, na bulwarach nad Wisłą we Włocławku stanęła nowa, designerska, niebieska ławka. To realizacja projektu studentki Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, który zwyciężył w konkursie „Włocławki Pomysłów” zorganizowanym przez markę ketchupów Włocławek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764