logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lifetube: rusza kolejnych 6 kanałów w ramach programu „Social Stars”

  PR 20.07.2021, przeczytano 120 razy

„Social Stars” to roczny program realizowany przez LifeTube (grupa LTTM), w ramach którego największa sieć partnerska youtuberów w Polsce przenosi 12 gwiazd mediów społecznościowych na YouTube’a. Pierwsze sześć kanałów, które ruszyły z końcem marca wygenerowały już prawie 4 miliony wyświetleń. Obecnie startuje 6 kolejnych twórców. Co tydzień nowe materiały widzowie znajdą na kanałach, takich jak: „Rozkoszny”, „Roobens”, „Instalekarz” czy „Krystyno, nie denerwuj matki”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lifetube%3A-rusza-kolejnych-6-kanalow-w-ramach-programu-_social-stars_,392337,artykul.html

Nowe kanały zgodnie z założeniami programu na celu mają wypełnienie różnych nisz na polskim YouTubie. Do pierwszej szóstki dołączają kategorie: dietetyka, śląska gwara, kulinaria, kuchnia roślinna, rodzicielstwo z przymrużeniem oka, rysunek i zdrowie.

– Biorę udział w programie Social Stars, żeby zwiększyć swoje umiejętności, wyjść ze strefy komfortu, którą zawsze był blog i Instagram oraz żeby czerpać garściami wiedzę i doświadczenie od profesjonalistów, którzy YouTube’a już dawno „rozpykali”. Liczę również na nowy, ciekawy content dla moich odbiorców – mówi o programie Michalina Grzesiak, blogerka parentingowa, instagramerka oraz autorka książki „Krystyno nie denerwuj matki. Jaki kraj, takie hygge”.

Bazując na doświadczeniu ze współpracy z prawie 1000 kanałów, sieć LifeTube przenosi najlepsze praktyki na nowych twórców. W ramach programu pomaga im opracować kompleksową strategię rozwoju kanału, odpowiada za formatowanie, content programming, optymalizację reklamową czy odpowiednie pozycjonowanie treści pod algorytmy YouTube’a. Zapewnia również sprzęt do nagrań oraz wsparcie montażowe.

– Cieszę, że LTTM zaprosiło i namówiło mnie do udziału w programie „Social Stars”. Ich pomoc w nagraniach, montażu i optymalizacji kanału na YouTube jest nieoceniona. Czuję, że wspólnymi siłami stworzymy kanał, który będzie must-watch dla każdego foodie dryfującego po czeluściach internetu – dodaje Michał Korkosz, autor kulinarnego bestselleru „Rozkoszne. Wegetariańska uczta z polskimi smakami”.

Uczestnicy „Social Stars” odbywają regularne szkolenia z prowadzenia kanału na YouTube, m.in. z: moderacji, montażu wideo, dodatkowych funkcji platformy i budowania społeczności. Celem jest zapewnienie im kompleksowej wiedzy niezbędnej do samodzielnego tworzenia treści atrakcyjnej dla widzów YouTube’a.

W skład sześciu nowopowstałych kanałów wchodzą:

  1. Martyna Szpaczek – promotorka zdrowego stylu życia. Z zawodu dietetyczka, z zamiłowania twórczyni internetowa. Czerpie radość z dzielenia się swoją wiedzą z tymi, którzy jej potrzebują. Na swoim koncie ma wiele metamorfoz zakończonych sukcesem. YouTube pozwoli jej rozwinąć to co umie najlepiej – edukację ludzi, jak jeść zdrowo i z głową tracić bądź przybierać na wadze.
  2. Michalina Grzesiak „Krystyno nie denerwuj matki” – blogerka parentingowa, która treści lifestyle’owo-związkowe mieszka z ogromną dawką humoru i dobrej energii. Razem ze swoim partnerem pokazują, że relacje w rzeczywistości są wspaniałe bez zbytecznej i przesadnej otoczki lukru w mediach. Profil Krystyny pokaże odbiorcom, że życie bez filtra jest tak samo piękne, a może nawet piękniejsze.
  3. Mateusz Ledwig „Roobens” – człowiek orkiestra. Założyciel agencji Salty Entertainment Group, współtwórca inicjatyw społecznych (m.in. koncertu Artyści Przeciw Nienawiści). Jako Roobens rozpropagował w zabawny sposób śląską gwarę i sprawił, że pokochały ją setki tysięcy odbiorców. Autor polsko-śląskiego słowniczka zwrotów ułatwiających życie – „Godej. W trudnej relacji bądź po rozstaniu”. Po książce i innych formatach nastał czas na YouTube’a, gdzie twórca dalej będzie kontynuował promocję śląskiej gwary, łącząc ją z tematyką popkulturową i lifestyle’ową.
  4. Michał Korkosz „Rozkoszny” – odbiorcy pokochali go za pyszne przepisy i piękne zdjęcia potraw. Rozkoszny to twórca internetowy, do tej pory działający na Instagramie i blogu, oraz autor bestsellerowej książki „Rozkoszne. Wegetariańska uczta z Polskimi Smakami”. Na swoim kanale dalej będzie zapoznawał widzów z przepisami kuchni roślinnej, docenionymi m.in. przez Vogue Polska, czy The Washington Post.
  5. Kasia Gabrysz „Rynn Rysuje” – satyryczna rysowniczka, która za pomocą swoich rysunków komentuje rzeczywistość, na Facebooku i Instagramie, a także w kolekcji produktów stworzonych dla Empika, gdzie jej rysunkowa wersja spogląda na widzów m.in. z kubków czy koszulek. Na swoim kanale w charakterystyczny dla siebie sposób, autorka będzie edukowała widzów w różnych tematach.
  6. Magda Krajewska „Instalekarz” – lekarka medycyny rodzinnej, właścicielka marki z odzieżą medyczną oraz twórczyni internetowa mieszająca treści lifestyle’owe, parentingowe, ale przede wszystkim edukująca swoich obserwujących w kwestiach zdrowotnych. Znana z obalania szerzących się w sieci fake newsów. Teraz przeniesie swoje działania na YouTube’a

– Bardzo się cieszę, że mogę być częścią tego projektu i w końcu wejść na YouTube’a. Chciałem zrobić to już od roku, ale wciąż czekałem na odpowiedni moment i wsparcie osób, które sprawią, że będę mógł skupić się na dzieleniu się z odbiorcami poczuciem humoru, nietuzinkowymi pomysłami i szczerymi opiniami, przy wsparciu profesjonalistów. Cierpliwość się opłaciła i nadszedł ten czas! – dodaje Mateusz Ledwig, w social media występujący pod pseudonimem „Roobens”.

Pierwsze sześć kanałów: Statystycznie rzecz biorąc, Dad and the city, Gadki z chatki, VIP Team, Zróbmy to razem oraz Patrycja Wieja, po kilku miesiącach od startu subskrybuje już ponad 20 tysięcy osób, liczba wyświetleń opublikowanych wideo przekroczyła 3,8 milionów, a łączna liczba wygenerowanych interakcji 156 tys.

Źródło: Grupa LTTM

www.lttm.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa platforma e-commerce dla influencerów – Fansi
Ruszył nowy, innowacyjny start-up z obszaru influencer marketingu oraz e-commerce – fansi. Pomysłodawcą i twórcą podmiotu jest czołowa agencja influencer marketingu w Polsce – BrandBuddies. fansi – jako jedyna platforma na rynku – w swoim portfolio posiada autorskie produkty m.in. Lil Masti, Michała Koterskiego, Marcina Wichrowskiego, Małgorzaty i Pawła...
Z okazji rozpoczynających się dzisiaj Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020, Vectra udostępnia swoim abonentom dodatkowe kanały Eurosport, gdzie na żywo transmitowana będzie jedna z najważniejszych imprez sportowych na świecie. Do oferty operatora już dołączyło, od 23 lipca do 8 sierpnia br., w sumie aż 7 kanałów HD oraz 1 kanał w jakości 4K.
Od piątku, 16 lipca TVP Polonia jest ponownie szeroko dostępna dla telewidzów w Stanach Zjednoczonych. Program został udostępniony przez wiodącego operatora satelitarnego na rynku amerykańskim DISH Network oraz w serwisie IPTV/OTT Sling TV. Dodatkowo w ofercie Sling TV jest także program TVP Wilno.
Gazeta.pl to jedyne medium w Polsce, które opublikowało „Deklarację Redakcyjną" opisującą podejście oraz wartości dziennikarzy portalu, którzy nieustannie angażują się w działania na rzecz społeczeństwa i ochrony środowiska. Redakcja zaprezentowała właśnie kwartalny raport zaangażowania podsumowujący dotychczasowe inicjatywy na rzecz spełniania...
Aleksandra Majewska Dyrektorem Finansowym (CFO) Polska Press Grupy
Od lipca br. stanowisko Dyrektora Finansowego Polska Press Grupy obejmuje Aleksandra Majewska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764