logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lifetube: rusza kolejnych 6 kanałów w ramach programu „Social Stars”

  PR 20.07.2021, przeczytano 319 razy

„Social Stars” to roczny program realizowany przez LifeTube (grupa LTTM), w ramach którego największa sieć partnerska youtuberów w Polsce przenosi 12 gwiazd mediów społecznościowych na YouTube’a. Pierwsze sześć kanałów, które ruszyły z końcem marca wygenerowały już prawie 4 miliony wyświetleń. Obecnie startuje 6 kolejnych twórców. Co tydzień nowe materiały widzowie znajdą na kanałach, takich jak: „Rozkoszny”, „Roobens”, „Instalekarz” czy „Krystyno, nie denerwuj matki”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lifetube%3A-rusza-kolejnych-6-kanalow-w-ramach-programu-_social-stars_,392337,artykul.html

Nowe kanały zgodnie z założeniami programu na celu mają wypełnienie różnych nisz na polskim YouTubie. Do pierwszej szóstki dołączają kategorie: dietetyka, śląska gwara, kulinaria, kuchnia roślinna, rodzicielstwo z przymrużeniem oka, rysunek i zdrowie.

– Biorę udział w programie Social Stars, żeby zwiększyć swoje umiejętności, wyjść ze strefy komfortu, którą zawsze był blog i Instagram oraz żeby czerpać garściami wiedzę i doświadczenie od profesjonalistów, którzy YouTube’a już dawno „rozpykali”. Liczę również na nowy, ciekawy content dla moich odbiorców – mówi o programie Michalina Grzesiak, blogerka parentingowa, instagramerka oraz autorka książki „Krystyno nie denerwuj matki. Jaki kraj, takie hygge”.

Bazując na doświadczeniu ze współpracy z prawie 1000 kanałów, sieć LifeTube przenosi najlepsze praktyki na nowych twórców. W ramach programu pomaga im opracować kompleksową strategię rozwoju kanału, odpowiada za formatowanie, content programming, optymalizację reklamową czy odpowiednie pozycjonowanie treści pod algorytmy YouTube’a. Zapewnia również sprzęt do nagrań oraz wsparcie montażowe.

– Cieszę, że LTTM zaprosiło i namówiło mnie do udziału w programie „Social Stars”. Ich pomoc w nagraniach, montażu i optymalizacji kanału na YouTube jest nieoceniona. Czuję, że wspólnymi siłami stworzymy kanał, który będzie must-watch dla każdego foodie dryfującego po czeluściach internetu – dodaje Michał Korkosz, autor kulinarnego bestselleru „Rozkoszne. Wegetariańska uczta z polskimi smakami”.

Uczestnicy „Social Stars” odbywają regularne szkolenia z prowadzenia kanału na YouTube, m.in. z: moderacji, montażu wideo, dodatkowych funkcji platformy i budowania społeczności. Celem jest zapewnienie im kompleksowej wiedzy niezbędnej do samodzielnego tworzenia treści atrakcyjnej dla widzów YouTube’a.

W skład sześciu nowopowstałych kanałów wchodzą:

  1. Martyna Szpaczek – promotorka zdrowego stylu życia. Z zawodu dietetyczka, z zamiłowania twórczyni internetowa. Czerpie radość z dzielenia się swoją wiedzą z tymi, którzy jej potrzebują. Na swoim koncie ma wiele metamorfoz zakończonych sukcesem. YouTube pozwoli jej rozwinąć to co umie najlepiej – edukację ludzi, jak jeść zdrowo i z głową tracić bądź przybierać na wadze.
  2. Michalina Grzesiak „Krystyno nie denerwuj matki” – blogerka parentingowa, która treści lifestyle’owo-związkowe mieszka z ogromną dawką humoru i dobrej energii. Razem ze swoim partnerem pokazują, że relacje w rzeczywistości są wspaniałe bez zbytecznej i przesadnej otoczki lukru w mediach. Profil Krystyny pokaże odbiorcom, że życie bez filtra jest tak samo piękne, a może nawet piękniejsze.
  3. Mateusz Ledwig „Roobens” – człowiek orkiestra. Założyciel agencji Salty Entertainment Group, współtwórca inicjatyw społecznych (m.in. koncertu Artyści Przeciw Nienawiści). Jako Roobens rozpropagował w zabawny sposób śląską gwarę i sprawił, że pokochały ją setki tysięcy odbiorców. Autor polsko-śląskiego słowniczka zwrotów ułatwiających życie – „Godej. W trudnej relacji bądź po rozstaniu”. Po książce i innych formatach nastał czas na YouTube’a, gdzie twórca dalej będzie kontynuował promocję śląskiej gwary, łącząc ją z tematyką popkulturową i lifestyle’ową.
  4. Michał Korkosz „Rozkoszny” – odbiorcy pokochali go za pyszne przepisy i piękne zdjęcia potraw. Rozkoszny to twórca internetowy, do tej pory działający na Instagramie i blogu, oraz autor bestsellerowej książki „Rozkoszne. Wegetariańska uczta z Polskimi Smakami”. Na swoim kanale dalej będzie zapoznawał widzów z przepisami kuchni roślinnej, docenionymi m.in. przez Vogue Polska, czy The Washington Post.
  5. Kasia Gabrysz „Rynn Rysuje” – satyryczna rysowniczka, która za pomocą swoich rysunków komentuje rzeczywistość, na Facebooku i Instagramie, a także w kolekcji produktów stworzonych dla Empika, gdzie jej rysunkowa wersja spogląda na widzów m.in. z kubków czy koszulek. Na swoim kanale w charakterystyczny dla siebie sposób, autorka będzie edukowała widzów w różnych tematach.
  6. Magda Krajewska „Instalekarz” – lekarka medycyny rodzinnej, właścicielka marki z odzieżą medyczną oraz twórczyni internetowa mieszająca treści lifestyle’owe, parentingowe, ale przede wszystkim edukująca swoich obserwujących w kwestiach zdrowotnych. Znana z obalania szerzących się w sieci fake newsów. Teraz przeniesie swoje działania na YouTube’a

– Bardzo się cieszę, że mogę być częścią tego projektu i w końcu wejść na YouTube’a. Chciałem zrobić to już od roku, ale wciąż czekałem na odpowiedni moment i wsparcie osób, które sprawią, że będę mógł skupić się na dzieleniu się z odbiorcami poczuciem humoru, nietuzinkowymi pomysłami i szczerymi opiniami, przy wsparciu profesjonalistów. Cierpliwość się opłaciła i nadszedł ten czas! – dodaje Mateusz Ledwig, w social media występujący pod pseudonimem „Roobens”.

Pierwsze sześć kanałów: Statystycznie rzecz biorąc, Dad and the city, Gadki z chatki, VIP Team, Zróbmy to razem oraz Patrycja Wieja, po kilku miesiącach od startu subskrybuje już ponad 20 tysięcy osób, liczba wyświetleń opublikowanych wideo przekroczyła 3,8 milionów, a łączna liczba wygenerowanych interakcji 156 tys.

Źródło: Grupa LTTM

www.lttm.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy PMPG Polskie Media w I półroczu 2022 r. wyniosły ponad 21 mln zł i są o 68% wyższe od przychodów uzyskanych w analogicznym okresie roku ubiegłego. Skonsolidowana EBITDA Grupy w I półroczu br. wyniosła 2,6 mln zł.
WP Social News - codzienne podsumowanie informacji
Wirtualna Polska ma nową propozycję dla swoich użytkowników. Uruchomiła WP Social News, czyli narzędzie dostępne bezpośrednio w aplikacji Messenger, które każdego dnia przesyła podsumowanie najistotniejszych wiadomości. Dzięki niemu dostęp do informacji z interesujących obszarów staje się jeszcze prostszy i szybszy.
RMF Maxx świętuje 18. urodziny koncertem Smolastego i wprowadzeniem nowego logo
Z okazji swoich 18. urodzin radio RMF MAXX zmienia logo oraz modyfikuje zapis nazwy, która teraz jest pisana przez dwie litery X. W Krakowie odbędzie się jubileuszowy koncert Smolastego, na który bilety można wygrać w konkursie antenowym.
Nowość CNN International – rusza program „Decoded” o nowych technologiach
Zmiany na świecie zachodzą w zawrotnym tempie, a wpływ nowych technologii na gospodarkę, społeczności czy warunki życia nigdy dotąd nie był tak odczuwalny. CNN International zapowiada nową sześcioodcinkową produkcję „Decoded”, w której pochyli się nad pytaniami, jaką rolę pełnią przełomowe technologie i dlaczego mają one znaczenie. Premiera pierwszego...
Kanał Sportowy nadaje w Biedronce
Wygodna kanapa, koszulka sportowa i kufel złotego trunku to zwykle dobry przepis na dzień meczowy. W trakcie jesiennej aury warto jednak do ręki wziąć kubek z ciepłym napojem, który rozgrzeje nas nawet, jeśli mecz nie przynosi dużych emocji. Od czwartku, 22 września, w Biedronce dostępne będą kubki z wytłoczeniem, kubki zmieniające kolor oraz kubki termiczne Kanału...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764