logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Lifetube dla Go Active: treningi z mistrzami sportowymi

  PR 24.11.2023, przeczytano 552 razy
ilustracja

Lifetube, specjalizujący się w influencer marketingu i ekonomii twórców, zorganizował aktywację konkursową promującą produkty Go Active stworzone przez Biedronkę. Do wygrania są treningi z siatkarzem Tomaszem Fornalem oraz lekkoatletką Ewą Swobodą. Konkurs Perspektywa Go Active trwa do 26.11.2023 r. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-lifetube-dla-go-active%3A-treningi-z-mistrzami-sportowymi,402208,artykul.html

Produkty Go Active stworzone przez Biedronkę skierowane są do osób aktywnych fizycznie, które mogą mieć większe zapotrzebowanie na poszczególne składniki odżywcze i energię. Ułatwiają one właściwe komponowanie diety, dzięki m.in. produktom proteinowym lub też stanowiącym źródło witamin, pomagających utrzymać prawidłowy metabolizm energetyczny. W ramach promocji produktów Go Active Lifetube zorganizował konkurs Perspektywa Go Active, w którym uczestnicy pokazują, jak wyglądają treningi z produktami od Biedronki.

Produkty Go Active stworzone zostały z myślą o osobach aktywnych fizycznie, które lubią sport i treningi. Naturalne było więc zaangażowanie do konkursu sportowców, którzy na co dzień promują zdrowy i aktywny tryb życia. Uczestnicy będą mieli okazję wygrać wspólny trening z mistrzami, którzy przekażą im cenne wskazówki, a także pomogą im rozwijać swoją pasję, jaką jest sport. Działania, które podjęliśmy mają na celu nie tylko promocję marki Go Active, ale również zachęcenie regularnych konsumentów do pokazania produktów ze swojej perspektywy – mówi Barbara Kropidłowska, Account Supervisorka w Lifetubie.

Organizatorem konkursu jest Lifetube, który odpowiada za kompleksowe przeprowadzenie i koordynację konkursu promującego produkty Go Active. W ramach nagrody aż 10 osób będzie mogło odbyć wspólny trening z popularnymi sportowcami – wicemistrzem świata i tegorocznym mistrzem Europy Tomaszem Fornalem lub złotą medalistką halowych mistrzostw Europy Ewą Swobodą.

Źródło: Lifetube

lifetube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
Labelomat - projektowanie etykiet online
W dzisiejszym świecie, gdzie pierwsze wrażenie odgrywa ważną rolę, etykiety stanowią nieodłączną część produktów. Odpowiednio zaprojektowane etykiety nie tylko przyciągają uwagę, ale także przekazują istotne informacje o produkcie.Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych projektantów i przedsiębiorców, powstało innowacyjny narzędzie o nazwie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764