logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lifting identyfikacji wizualnej kosmetyków Naturativ

  PR 11.06.2018, przeczytano 507 razy
ilustracjastrzałka

Naturativ, polska marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych, zmienia identyfikację wizualną. Nowe logo, nowa szata graficzna etykiet oraz nowy layout sklepu internetowego nawiązują do esencji marki – nowoczesności, naturalności, sensualności oraz zrównoważonego rozwoju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lifting-identyfikacji-wizualnej-kosmetykow-naturativ,36839,artykul.html

- Jesteśmy marką slow. Nasze kosmetyki powstają długo, są przemyślane i dopieszczone. Łączymy to, co najlepsze z natury z innowacją. Naturativ to  kosmetyki prawdziwie naturalne. Naturalność potwierdzona certyfikatem  odróżnia nas od wielu kosmetyków, które są opisywane jako naturalne, ale ich składy tego nie potwierdzają. Chcieliśmy to, czym jest Naturativ, bardziej podkreślić w naszej identyfikacji i ją unowocześnić. Nasz lifting wynika również z pragmatycznego podejścia. Poszerzamy sieć dystrybucji o kanał offline, niedawno nasze produkty pojawiły się w wybranych aptekach stacjonarnych oraz sklepach eko. Dostrzegłyśmy, że etykiety naszych kosmetyków muszą być bardziej czytelne, aby dobrze prezentowały się  na półce – podkreśla Magda Hajduk, prezes Naturativ.

Nowa identyfikacja

Do nowego logo  został wybrany elegancki krój pisma -  subtelny i ponadczasowy. Motyw sygnetu – drzewo wpisane w koło – obecny jest na etykietach produktu, ale też we wszystkich materiałach wizualnych marki. Drzewo symbolizuje naturalność i witalność. Zostało umieszczone w kolistym obrysie w nawiązaniu do poprzedniego kolistego loga. Listki są symbolem naturalności i holistycznego, zrównoważonego podejścia, które jest misją Naturativ. Natomiast ich ułożenie symbolizuje pewną przemyślaną strukturę – jest odzwierciedleniem korzystania z innowacyjnych rozwiązań w kosmetologii. Drzewo z sygnetu posłużyło jako fundament do rozbudowania identyfikacji. Ten wzór stanowi prostą strukturę, która pozwala kreować dowolne kształty.

ilustracjastrzałka

Kosmetyki i pielęgnacja slow

Wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej towarzyszy premiera pierwszego w Polsce raportu poświęconego Slow Life, który powstał na zlecenie Naturativ. Raport został przygotowany na podstawie badania przeprowadzonego przez agencję Mobile Institiute na reprezentatywnej grupie Polaków oraz na klientkach Naturativ. Jednym z obszarów, który został przebadany są naturalne kosmetyki i pielęgnacja ciała. Jak wynika z raportu 25 proc. Polaków deklaruje, że kupuje kosmetyki naturalne, częściej kobiety niż mężczyźni (38 proc. vs 16 proc.).  Najważniejszym argumentem zakupu tych kosmetyków jest dla badanych skład – 36 proc. wskazań.  Jednocześnie 41 proc. Polaków przyznaje, że czyta skład kosmetyków zanim je kupi. Badanie pokazało, że klientki Naturativ są w odniesieniu do ogółu badanych bardziej zaawansowane w stylu slow life. Realizują i dostrzegają go w większości obszarów życia, a w szczególności w tych związanych z pielęgnacją ciała (89 proc. wskazań) oraz w zdrowym odżywianiu (87 proc.).

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Kto kupuje w Polsce kosmetyki naturalne

Wyniki badania pozwoliły na stworzenie profilu osób, które kupują kosmetyki naturalne.  Przedstawia go poniższa infografika.

ilustracjastrzałka

  • Raport jest dostępny TUTAJ[PDF]

Źródło: Naturativ

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy cykl szkoleń online i warsztatów z drukowania 3D oraz pokrewnych technologii. CadXpert – wiodący dystrybutor drukarek 3D i skanerów 3D – przygotował serię bezpłatnych szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych, które mają przybliżyć technologie przyrostowe, urządzenia i materiały do druku 3D, a także ich zastosowania. Udział we...
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
PSPR wybrało nowe władze
Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że...
Ruszyła zimowa kampania reklamowa Frosty
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764