logo
WIADOMOŚCI

Lifting identyfikacji wizualnej kosmetyków Naturativ

Mateusz Zawiślak  PR 11.06.2018, przeczytano 363 razy
ilustracjastrzałka

Naturativ, polska marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych, zmienia identyfikację wizualną. Nowe logo, nowa szata graficzna etykiet oraz nowy layout sklepu internetowego nawiązują do esencji marki – nowoczesności, naturalności, sensualności oraz zrównoważonego rozwoju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lifting-identyfikacji-wizualnej-kosmetykow-naturativ,36839,artykul.html

- Jesteśmy marką slow. Nasze kosmetyki powstają długo, są przemyślane i dopieszczone. Łączymy to, co najlepsze z natury z innowacją. Naturativ to  kosmetyki prawdziwie naturalne. Naturalność potwierdzona certyfikatem  odróżnia nas od wielu kosmetyków, które są opisywane jako naturalne, ale ich składy tego nie potwierdzają. Chcieliśmy to, czym jest Naturativ, bardziej podkreślić w naszej identyfikacji i ją unowocześnić. Nasz lifting wynika również z pragmatycznego podejścia. Poszerzamy sieć dystrybucji o kanał offline, niedawno nasze produkty pojawiły się w wybranych aptekach stacjonarnych oraz sklepach eko. Dostrzegłyśmy, że etykiety naszych kosmetyków muszą być bardziej czytelne, aby dobrze prezentowały się  na półce – podkreśla Magda Hajduk, prezes Naturativ.

Nowa identyfikacja

Do nowego logo  został wybrany elegancki krój pisma -  subtelny i ponadczasowy. Motyw sygnetu – drzewo wpisane w koło – obecny jest na etykietach produktu, ale też we wszystkich materiałach wizualnych marki. Drzewo symbolizuje naturalność i witalność. Zostało umieszczone w kolistym obrysie w nawiązaniu do poprzedniego kolistego loga. Listki są symbolem naturalności i holistycznego, zrównoważonego podejścia, które jest misją Naturativ. Natomiast ich ułożenie symbolizuje pewną przemyślaną strukturę – jest odzwierciedleniem korzystania z innowacyjnych rozwiązań w kosmetologii. Drzewo z sygnetu posłużyło jako fundament do rozbudowania identyfikacji. Ten wzór stanowi prostą strukturę, która pozwala kreować dowolne kształty.

ilustracjastrzałka

Kosmetyki i pielęgnacja slow

Wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej towarzyszy premiera pierwszego w Polsce raportu poświęconego Slow Life, który powstał na zlecenie Naturativ. Raport został przygotowany na podstawie badania przeprowadzonego przez agencję Mobile Institiute na reprezentatywnej grupie Polaków oraz na klientkach Naturativ. Jednym z obszarów, który został przebadany są naturalne kosmetyki i pielęgnacja ciała. Jak wynika z raportu 25 proc. Polaków deklaruje, że kupuje kosmetyki naturalne, częściej kobiety niż mężczyźni (38 proc. vs 16 proc.).  Najważniejszym argumentem zakupu tych kosmetyków jest dla badanych skład – 36 proc. wskazań.  Jednocześnie 41 proc. Polaków przyznaje, że czyta skład kosmetyków zanim je kupi. Badanie pokazało, że klientki Naturativ są w odniesieniu do ogółu badanych bardziej zaawansowane w stylu slow life. Realizują i dostrzegają go w większości obszarów życia, a w szczególności w tych związanych z pielęgnacją ciała (89 proc. wskazań) oraz w zdrowym odżywianiu (87 proc.).

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Kto kupuje w Polsce kosmetyki naturalne

Wyniki badania pozwoliły na stworzenie profilu osób, które kupują kosmetyki naturalne.  Przedstawia go poniższa infografika.

ilustracjastrzałka

  • Raport jest dostępny TUTAJ[PDF]

Źródło: Naturativ

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kolejny startup inwestuje w ploter Mutoh Valuejet 1624 X
Druk Komplex to firma z Kościana w fazie startupu. Po analizie dostępnych na rynku technologii druku wielkoformatowego, wybór padł na technologię żywiczną i ploter Mutoh ValueJet 1624 X.
Zintegrowana kampania suszarki Infinity marki Vileda
Marka Vileda, oferująca produkty w kategorii suszarek na pranie inwestuje w jej rozwój – właśnie rozpoczęła dużą, zintegrowaną kampanię 360. To pierwsza w Polsce kampania marketingowa asortymentu suszarek. Vileda promuje kategorię jednym ze swoich topowych produktów – suszarką Infinity.
Złota Loteria Frosty ze wsparciem reklamowym
Ile waży sztabka złota? Okazję do tego, aby sprawdzić to osobiście daje FRoSTA. Nie tylko złoto, ale wiele innych nagród pieniężnych czeka na uczestników jesiennej loterii firmy.
Agencja Clue PR członkiem IAB Polska
We wrześniu br. agencja Clue PR, działająca w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i specjalizująca się w komunikacji nowych technologii została przyjęta do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Prime Time PR z nowym Social Media Specialist
Wraz z początkiem września do zespołu agencji Prime Time PR dołączyła Paulina Kołodziej.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone