logo
WIADOMOŚCI

Lifting identyfikacji wizualnej kosmetyków Naturativ

Mateusz Zawiślak  PR 11.06.2018, przeczytano 277 razy
ilustracjastrzałka

Naturativ, polska marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych, zmienia identyfikację wizualną. Nowe logo, nowa szata graficzna etykiet oraz nowy layout sklepu internetowego nawiązują do esencji marki – nowoczesności, naturalności, sensualności oraz zrównoważonego rozwoju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lifting-identyfikacji-wizualnej-kosmetykow-naturativ,36839,artykul.html

- Jesteśmy marką slow. Nasze kosmetyki powstają długo, są przemyślane i dopieszczone. Łączymy to, co najlepsze z natury z innowacją. Naturativ to  kosmetyki prawdziwie naturalne. Naturalność potwierdzona certyfikatem  odróżnia nas od wielu kosmetyków, które są opisywane jako naturalne, ale ich składy tego nie potwierdzają. Chcieliśmy to, czym jest Naturativ, bardziej podkreślić w naszej identyfikacji i ją unowocześnić. Nasz lifting wynika również z pragmatycznego podejścia. Poszerzamy sieć dystrybucji o kanał offline, niedawno nasze produkty pojawiły się w wybranych aptekach stacjonarnych oraz sklepach eko. Dostrzegłyśmy, że etykiety naszych kosmetyków muszą być bardziej czytelne, aby dobrze prezentowały się  na półce – podkreśla Magda Hajduk, prezes Naturativ.

Nowa identyfikacja

Do nowego logo  został wybrany elegancki krój pisma -  subtelny i ponadczasowy. Motyw sygnetu – drzewo wpisane w koło – obecny jest na etykietach produktu, ale też we wszystkich materiałach wizualnych marki. Drzewo symbolizuje naturalność i witalność. Zostało umieszczone w kolistym obrysie w nawiązaniu do poprzedniego kolistego loga. Listki są symbolem naturalności i holistycznego, zrównoważonego podejścia, które jest misją Naturativ. Natomiast ich ułożenie symbolizuje pewną przemyślaną strukturę – jest odzwierciedleniem korzystania z innowacyjnych rozwiązań w kosmetologii. Drzewo z sygnetu posłużyło jako fundament do rozbudowania identyfikacji. Ten wzór stanowi prostą strukturę, która pozwala kreować dowolne kształty.

ilustracjastrzałka

Kosmetyki i pielęgnacja slow

Wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej towarzyszy premiera pierwszego w Polsce raportu poświęconego Slow Life, który powstał na zlecenie Naturativ. Raport został przygotowany na podstawie badania przeprowadzonego przez agencję Mobile Institiute na reprezentatywnej grupie Polaków oraz na klientkach Naturativ. Jednym z obszarów, który został przebadany są naturalne kosmetyki i pielęgnacja ciała. Jak wynika z raportu 25 proc. Polaków deklaruje, że kupuje kosmetyki naturalne, częściej kobiety niż mężczyźni (38 proc. vs 16 proc.).  Najważniejszym argumentem zakupu tych kosmetyków jest dla badanych skład – 36 proc. wskazań.  Jednocześnie 41 proc. Polaków przyznaje, że czyta skład kosmetyków zanim je kupi. Badanie pokazało, że klientki Naturativ są w odniesieniu do ogółu badanych bardziej zaawansowane w stylu slow life. Realizują i dostrzegają go w większości obszarów życia, a w szczególności w tych związanych z pielęgnacją ciała (89 proc. wskazań) oraz w zdrowym odżywianiu (87 proc.).

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Kto kupuje w Polsce kosmetyki naturalne

Wyniki badania pozwoliły na stworzenie profilu osób, które kupują kosmetyki naturalne.  Przedstawia go poniższa infografika.

ilustracjastrzałka

  • Raport jest dostępny TUTAJ[PDF]

Źródło: Naturativ

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Integart: 200 osobowe przedsiębiorstwo gotowe na kolejne wyzwania
Dekadę istnienia technologii HP Latex na rynku Integart chce w szczególny sposób podkreślić a na kolejne lata planuje wprowadzić nowe programy i być jeszcze bliżej swoich Klientów. Mamy świadomość, że dobra technologia to nie wszystko. Dobra technologia wymaga równie dobrego procesu wsparcia posprzedażowego oraz serwisu czyli zaplecza,...
Just Run App i Spicy Mobile: 400 tysięcy pobrań aplikacji w 6 miesięcy
Just Run App – nowy podmiot należący do agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile, skierowany do szybko rozwijającej się branży m-commerce – pomaga firmom w pozyskaniu efektywnej instalacji aplikacji w modelu CPD (Cost Per Download). W ciągu pierwszego półrocza zrealizowano kampanie skutkujące 400 tysiącami pobrań aplikacji.
Kampania Sharp w sieci przychodni Lux-Med i Medicover
W lipcu w prywatnych przychodniach medycznych grupy Lux-Med oraz grupy Medicover rozpoczęła się kampania edukacyjna marki Sharp. Misją projektu jest edukacja Polaków z zakresu wpływu urządzeń gospodarstwa domowego na ich zdrowie i bezpieczeństwo.
„4Aktywni” - kampania contentowo-edukacyjna marki 4Flex
Nowa kampania contentowo-edukacyjna marki 4flex, realizowana pod hasłem „4aktywni”, wystartowała w połowie marca. Akcja to przedsięwzięcie edukacyjne, którego zadaniem jest zwrócenie uwagi na konieczność systematycznego uzupełniania kolagenu, który zanika w naszym organizmie po 30 roku życia. Kampania szczególny nacisk kładzie...
Summer Digital Signage: Konferencja pod patronatem Signs.pl
Zewnętrzna reklama cyfrowa to jedna z najskuteczniejszych form dotarcia do osób prowadzących aktywny tryb życia. Digital OOH z roku na rok rozwija się coraz bardziej i coraz szybciej, jednak co czeka ją w przyszłości? Jakie są możliwości Digital Signage oraz najnowsze technologie? O tym i wiele więcej podczas konferencji organizowanej w Warszawie przez firmę Floweffect.
 
czwartek 19.07.2018, 166 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone