logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Light Move Festival: Awangarda w świetlnej odsłonie

  PR 14.08.2017, przeczytano 842 razy
ilustracjastrzałka

Temat przewodni Light Move Festival nawiązuje do obchodów Roku Awangardy, w którym mija sto lat od pierwszej znaczącej manifestacji polskiej awangardy. Za jej symboliczny początek uważa się otwarcie krakowskiej wystawy ekspresjonistów polskich. Na ekspozycji zaprezentowano niemal sto dzieł osiemnastu artystów, a spośród jej uczestników wyłoniła się grupa późniejszych formistów, aktywnie tworzących i propagujących idee nowej sztuki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/light-move-festival%3A-awangarda-w-swietlnej-odslonie,33393,artykul.html

Light Move Festival w siódmej edycji zaczerpnął inspiracje z dziedzictwa awangardy. Prace artystów LMF nawiązują do dzieł czołowych awangardzistów lat 20. i 30. XX wieku m.in. Wassily’a Kandinsky’ego, Pieta Mondriana oraz Władysława Strzemińskiego.

W Polsce Light. Move. Festival. trwa przez trzy wieczory, między 29 września a 1 października od godz. 19 aż do północy. Jest to największe plenerowe wydarzenie w Polsce. Cała trasa LMF to aż 15-kilometrowy spacer ścisłym centrum Łodzi. Uczestnicy mogą obejrzeć 5 mappingów 2D/3D na fasadach zabytków. Każdy z nich jest kilkuminutową, dynamiczną i kolorową animacją dostosowaną i współgrającą z architektonicznymi detalami budynku. Jako jedyny na świecie festiwal kładzie ogromny nacisk na iluminację architektoniczną i każdego roku podświetlanych jest ponad 50 kamienic. Zwiedzający mogą również zobaczyć 30 rzeźb świetlnych tworzonych przez polskich i zagranicznych artystów. Program wydarzenia uzupełniają sceny muzyczne w świetlnej oprawie oraz występy didżejów.

Źródło: Light. Move. Festival.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764