logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lightscape dla Adrino

  PR 16.08.2017, przeczytano 575 razy

Lightscape rozpoczyna współpracę z Adrino. Agencja będzie odpowiedzialna za relacje z mediami ogólnopolskimi i branżowymi, a także promocję ekspertów. Adrino jest siecią reklamy mobilnej, której klientami są m.in. wydawcy i domy mediowe. Za działania dla marki z ramienia Lightscape będą odpowiadać Natalia Kowalska i Agnieszka Jagusiak.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lightscape-dla-adrino,33412,artykul.html

To kolejna marka, która zaufała Lightscape. Wśród klientów agencji są również m.in.: Grupa Aviva, Expander, Linux Polska, Związek Firm Pośrednictwa Finansowego, marka PONS, Mikomax Smart Office, Łódź Design Festival, międzynarodowy festiwal designu, Idea Bank, Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja. Firma współpracowała także np. z Manufakturą, największym centrum handlowo-rozrywkowym w Polsce, Uniwersytetem Łódzkim, Uniwersytetem Medycznym w Łodzi, Uniwersytetem Marii Skłodowskiej Curie w Lublinie, Fundacją Medicover, Fundacją Aviva czy Wydawnictwem Lektor Klett.

Źródło: Lightscape

www.lightscape.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764