Lightscape rozpoczyna współpracę z Adrino. Agencja będzie odpowiedzialna za relacje z mediami ogólnopolskimi i branżowymi, a także promocję ekspertów. Adrino jest siecią reklamy mobilnej, której klientami są m.in. wydawcy i domy mediowe. Za działania dla marki z ramienia Lightscape będą odpowiadać Natalia Kowalska i Agnieszka Jagusiak.
To kolejna marka, która zaufała Lightscape. Wśród klientów agencji są również m.in.: Grupa Aviva, Expander, Linux Polska, Związek Firm Pośrednictwa Finansowego, marka PONS, Mikomax Smart Office, Łódź Design Festival, międzynarodowy festiwal designu, Idea Bank, Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja. Firma współpracowała także np. z Manufakturą, największym centrum handlowo-rozrywkowym w Polsce, Uniwersytetem Łódzkim, Uniwersytetem Medycznym w Łodzi, Uniwersytetem Marii Skłodowskiej Curie w Lublinie, Fundacją Medicover, Fundacją Aviva czy Wydawnictwem Lektor Klett.
Źródło: Lightscape