logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lilou rozpoczyna współpracę z Euvic 360 e-com

  PR 05.10.2022, przeczytano 639 razy

Agencja technologiczna Euvic 360 e-com (Euvic Performance) nawiązała współpracę z marką LILOU (LILOU Sp. z o.o.).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lilou-rozpoczyna-wspolprace-z-euvic-360-e-com,397480,artykul.html

Działania reklamowe Euvic 360e-com dla LILOU, objęły swoim zakresem usługę display retargetingu. Jedną z największych zalet retargetingu jest fakt, iż pozwala na dotarcie z przekazem do anonimowych użytkowników, którzy opuścili sklep nie finalizując zakupów. Dzięki wdrożeniu tej technologii do swojej strategii marketingowej LILOU, znacznie zwiększył szanse na wzrost sprzedaży w swoim e-sklepie.

- O nawiązaniu współpracy z Euvic 360e-com zdecydowały wysoka jakość oferty oraz bardzo dobre wyniki sprzedażowe w okresie testów – mówi Iga Aksamit, E-commerce & Marketing Director Lilou.

Źródło: EUVIC 360e-com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764