logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Limelight powiększa swoje portfolio o nowe marki

  PR 10.01.2017, przeczytano 548 razy

LimeLight to agencja doradztwa komunikacyjnego, specjalizująca się w kompleksowej obsłudze PR marek modowych oraz kosmetycznych. W ofercie znajduje się także: tworzenie strategii, kompleksowa obsługa w zakresie Social Media czy produkcja wydarzeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/limelight-powieksza-swoje-portfolio-o-nowe-marki,31035,artykul.html

Trzon agencji tworzą Bożena Wieczorek oraz Agnieszka Oleszczyk. Bożena Wieczorek założycielka i właścicielka LimeLight, doświadczenie zdobywała na stanowiskach managerskich ekskluzywnych marek należących do LVMH Group (m.in. Guerlain, Benefit Cosmetics) w Polsce i za granicą. Udział w wielu prestiżowych projektach pomógł jej zdobyć doświadczenie zawodowe i znajomość niezwykle wymagającej i szybko zmieniającej się branży kosmetycznej oraz modowej, a także zrozumienia jak działają one na każdym etapie budowy i realizacji, jeśli chodzi o przekaz i wzajemne relacje na linii marka-media oraz media-klient.

Agencja realizuje również projekty krótkoterminowe w zakresie komunikacji, organizacji eventów oparte o istniejące strategie komunikacji.  to agencja doradztwa komunikacyjnego, specjalizująca się w kompleksowej obsłudze PR marek modowych oraz kosmetycznych. W ofercie znajduje się także: tworzenie strategii, kompleksowa obsługa w zakresie Social Media czy produkcja wydarzeń. Agencja realizuje również projekty krótkoterminowe w zakresie komunikacji, organizacji eventów oparte o istniejące strategie komunikacji.

Agnieszka Oleszczyk, współwłaścicielka LimeLight odpowiada za komunikację i całościowe planowanie działań z zakresu PR. Związana ze światem mody od 10 lat. W trakcie kilkuletniej kariery w branży PR obsługiwała takie marki, jak: Whirlpool, The Voice of Poland, Twoja Twarz Brzmi Znajomo, Kocham Cię Polsko!, Michał Szulc, Bakalland, Tubądzin, Banki Żywności, Gehwol, Lavard, Menrad the Vision – Joop!, Morgan, Jaguar, Davidoff, L’Wren Scott, Coctail’me czy PRIMAMODA. 

W portfolio agencji są takie marki jak Gosia Baczyńska, Michał Szulc, Weave, La Biosthetique Paris czy alessandro International i Konrad Kłos Hair Emergency.

Źródło: LimeLight

www.limelight.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764