logo
WIADOMOŚCI

Limelight powiększa swoje portfolio o nowe marki

Mateusz Zawiślak  PR 10.01.2017, przeczytano 205 razy

LimeLight to agencja doradztwa komunikacyjnego, specjalizująca się w kompleksowej obsłudze PR marek modowych oraz kosmetycznych. W ofercie znajduje się także: tworzenie strategii, kompleksowa obsługa w zakresie Social Media czy produkcja wydarzeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/limelight-powieksza-swoje-portfolio-o-nowe-marki,31035,artykul.html

Trzon agencji tworzą Bożena Wieczorek oraz Agnieszka Oleszczyk. Bożena Wieczorek założycielka i właścicielka LimeLight, doświadczenie zdobywała na stanowiskach managerskich ekskluzywnych marek należących do LVMH Group (m.in. Guerlain, Benefit Cosmetics) w Polsce i za granicą. Udział w wielu prestiżowych projektach pomógł jej zdobyć doświadczenie zawodowe i znajomość niezwykle wymagającej i szybko zmieniającej się branży kosmetycznej oraz modowej, a także zrozumienia jak działają one na każdym etapie budowy i realizacji, jeśli chodzi o przekaz i wzajemne relacje na linii marka-media oraz media-klient.

Agencja realizuje również projekty krótkoterminowe w zakresie komunikacji, organizacji eventów oparte o istniejące strategie komunikacji.  to agencja doradztwa komunikacyjnego, specjalizująca się w kompleksowej obsłudze PR marek modowych oraz kosmetycznych. W ofercie znajduje się także: tworzenie strategii, kompleksowa obsługa w zakresie Social Media czy produkcja wydarzeń. Agencja realizuje również projekty krótkoterminowe w zakresie komunikacji, organizacji eventów oparte o istniejące strategie komunikacji.

Agnieszka Oleszczyk, współwłaścicielka LimeLight odpowiada za komunikację i całościowe planowanie działań z zakresu PR. Związana ze światem mody od 10 lat. W trakcie kilkuletniej kariery w branży PR obsługiwała takie marki, jak: Whirlpool, The Voice of Poland, Twoja Twarz Brzmi Znajomo, Kocham Cię Polsko!, Michał Szulc, Bakalland, Tubądzin, Banki Żywności, Gehwol, Lavard, Menrad the Vision – Joop!, Morgan, Jaguar, Davidoff, L’Wren Scott, Coctail’me czy PRIMAMODA. 

W portfolio agencji są takie marki jak Gosia Baczyńska, Michał Szulc, Weave, La Biosthetique Paris czy alessandro International i Konrad Kłos Hair Emergency.

Źródło: LimeLight

www.limelight.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone