logo
WIADOMOŚCI

Limelight powiększa swoje portfolio o nowe marki

Mateusz Zawiślak  PR 10.01.2017, przeczytano 217 razy

LimeLight to agencja doradztwa komunikacyjnego, specjalizująca się w kompleksowej obsłudze PR marek modowych oraz kosmetycznych. W ofercie znajduje się także: tworzenie strategii, kompleksowa obsługa w zakresie Social Media czy produkcja wydarzeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/limelight-powieksza-swoje-portfolio-o-nowe-marki,31035,artykul.html

Trzon agencji tworzą Bożena Wieczorek oraz Agnieszka Oleszczyk. Bożena Wieczorek założycielka i właścicielka LimeLight, doświadczenie zdobywała na stanowiskach managerskich ekskluzywnych marek należących do LVMH Group (m.in. Guerlain, Benefit Cosmetics) w Polsce i za granicą. Udział w wielu prestiżowych projektach pomógł jej zdobyć doświadczenie zawodowe i znajomość niezwykle wymagającej i szybko zmieniającej się branży kosmetycznej oraz modowej, a także zrozumienia jak działają one na każdym etapie budowy i realizacji, jeśli chodzi o przekaz i wzajemne relacje na linii marka-media oraz media-klient.

Agencja realizuje również projekty krótkoterminowe w zakresie komunikacji, organizacji eventów oparte o istniejące strategie komunikacji.  to agencja doradztwa komunikacyjnego, specjalizująca się w kompleksowej obsłudze PR marek modowych oraz kosmetycznych. W ofercie znajduje się także: tworzenie strategii, kompleksowa obsługa w zakresie Social Media czy produkcja wydarzeń. Agencja realizuje również projekty krótkoterminowe w zakresie komunikacji, organizacji eventów oparte o istniejące strategie komunikacji.

Agnieszka Oleszczyk, współwłaścicielka LimeLight odpowiada za komunikację i całościowe planowanie działań z zakresu PR. Związana ze światem mody od 10 lat. W trakcie kilkuletniej kariery w branży PR obsługiwała takie marki, jak: Whirlpool, The Voice of Poland, Twoja Twarz Brzmi Znajomo, Kocham Cię Polsko!, Michał Szulc, Bakalland, Tubądzin, Banki Żywności, Gehwol, Lavard, Menrad the Vision – Joop!, Morgan, Jaguar, Davidoff, L’Wren Scott, Coctail’me czy PRIMAMODA. 

W portfolio agencji są takie marki jak Gosia Baczyńska, Michał Szulc, Weave, La Biosthetique Paris czy alessandro International i Konrad Kłos Hair Emergency.

Źródło: LimeLight

www.limelight.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Margaret, Maserak i Maleńczuk w kampanii Warka Radler
W nowym spocie telewizyjnym Margaret, Rafała Maseraka i Macieja Maleńczuka Warka Radler 0.0% pokazuje na luzie i puszcza oko do widza. Znana piosenkarka, charyzmatyczny tancerz i kultowy piosenkarz Maciej Maleńczuk nawiązali współpracę z marką Warka Radler i reklamują najnowszą linię Warki Radler 0.0%. Nowa kampania telewizyjna z ich udziałem wystartuje 16 kwietnia 2018. 
Dni Otwarte z drukarkami Efi w Atrium Centrum Ploterowe
26 kwietnia w siedzibie Atrium w Opolu odbędą się Dni Otwarte. Pośród kilkunastu drukarek wielkoformatowych, można będzie zobaczyć dwie wielkoformatowe drukarki LED-UV marki EFI - Pro 24f i Pro 16h.
Mindshare Polska i National Geographic promują nową odsłonę antologii „Geniusz: Picasso”
22 kwietnia na antenie National Geographic pojawi się druga odsłona serialu fabularnego „Geniusz”, która skupia się na życiu i twórczości wybitnego hiszpańskiego artysty Pabla Picassa. W  pierwszym sezonie, który miał premierę rok temu, mogliśmy śledzić zawiłą historię życia Einsteina. Za działania reklamowe na zlecenie FOX Networks Group Poland ponownie odpowiada dom mediowy Mindshare ...
W nowej kampanii ING bank zachęca Polaków do oszczędzania na emeryturę. Działania reklamowe wspiera specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego z bonusem 100 zł za regularne odkładanie.
Największa akcja promocyjna Żywca „Ustaw sobie Ż” powraca
Po sukcesie zeszłorocznej loterii Żywiec startuje z kolejną edycją. Pula nagród gwarantowanych jest w tym roku jeszcze większa i wynosi 5.7 mln zł.
 
piątek 20.04.2018, 121 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone