logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Limitowana seria pieczątek Colop: IQ Art

  PR 23.07.2016, przeczytano 821 razy
ilustracjastrzałka

COLOP w tym sezonie proponuje limitowaną edycję pieczątek Printer IQ Art , z niebanalną grafiką: Ekspresja, Kubizm, Abstrakcja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/limitowana-seria-pieczatek-colop%3A-iq-art,29370,artykul.html

Co wyróżnia ten produkt? Oprócz interesującej grafiki, liczy się tu przede wszystkim funkcjonalność. Zamawiając jedną pieczątkę użytkownik otrzymuje 3 różne produkty .

W opakowaniu znajduje się bowiem dodatkowa, dwustronnie zadrukowana karteczka indeksująca, którą w dowolnym momencie można przełożyć aby zyskać zupełnie nowy wygląd pieczątki.

Produkt zawiera zatyczkę w kolorze tworzywa, z którego wykonano obudowę.

Seria limitowana obejmuje najczęściej wybierane formaty: Printer IQ 20, 30 i 40.
Każdy rozmiar występuje z białą lub czarną obudową.

Kolory poduszek dostępne w standardzie: czarna, blanco, czerwona, niebieska.
Poduszki dostępne dodatkowo: zielona i fioletowa.

Źródło: COLOP Polska


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764