Kia wystartowała z kampanią modelu Ceed hatchback oraz kombi w limitowanej wersji Tribute. Klienci mogą skorzystać z atrakcyjnej oferty kredytowej bądź leasingu. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Tribute to limitowana edycja popularnego modelu Ceed, oferująca elegancki design oraz wyjątkowe wyposażenie, dzięki któremu można zaoszczędzić 8 000 zł. W ramach propozycji, klienci mogą skorzystać z oferty kredytu 50/50 lub leasingu od 103%. Kia Polska oferuje dodatkowo ubezpieczenie przez okres roku gratis lub rabat 4 000 zł - dostępne do 31.12.2024 r.
W ramach aktywności, które potrwają do końca października, zaplanowane są mailingi, działania display direct, programmatic (display i video) oraz SEM. Za zaplanowanie i zakup mediów online’owych odpowiada agencja mediowa Havas Media. Kreacje przygotowała agencja Interactive Partners.
Linki do spotów na YouTube:
Źródło: Havas Media Network