logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Limitowane pudełka Burger King wyprzedane

  PR 19.11.2019, przeczytano 1794 razy
ilustracjastrzałka

Są ludzie, którzy wyrzucają pudełka. Nie mówmy o nich. Ponieważ z tym pudełkiem zamiast się rozstawać, lepiej się pokazać. Limitowana edycja opakowań Chicken Fries Burger King Encrusted with crystals from Swarovski, wyprzedała się w poniedziałek w ciągu trzech godzin w CL20 w Warszawie. Kolejna partia jeszcze przed weekendem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/limitowane-pudelka-burger-king-wyprzedane,384773,artykul.html

Burger King, który przed kilkoma dniami zaserwował gościom swoich restauracji Chicken Fries w wyjątkowych opakowaniach, idzie dalej, nadając błysku całej kampanii. Dla tych, dla których design opakowania jest równie ważny, jak jego zawartość, przygotował wyjątkowy projekt - limitowaną edycję opakowań Chicken Fries Burger King Encrusted with crystals from Swarovski®. Wykonanego z jubilerską precyzją pudełka nie będzie można kupić w restauracjach BK - bowiem są one dostępne tylko i wyłącznie w warszawskim butiku Chmielna 20 Lab, za to bez frytek z kurczaka w środku. Pudełka były dostępne przez trzy godziny, po czym się wyprzedały. Teraz można je jeszcze podziwiać na dedykowanej witrynie sklepowej przy ulicy Chmielnej 20. Natomiast kupić będzie można od piątku 22 listopada, kiedy zaplanowano kolejną dostawę.

- Kupowanie produktów ze świata mody czy streetwearu obecnie bazuje na limitowanych edycjach, które są niedostępne w momencie premiery - mówi Bartłomiej Walczuk, dyrektor kreatywny w 180heartbeats + Jung v Matt, odpowiedzialny za markę Burger King - Obieg często zaczyna się od rynku wtórnego, gdzie trafiają na tzw. ‘resell’, często kosztując już nieproporcjonalnie więcej. I nawet najprostsze produkty otrzymują swoje limitowane edycje, dzięki którym ich znaczenie i popularność rosną. Wychodząc naprzeciw próżności Instagrama oraz - choć brzmi to mniej chwytliwie - chęci do kolekcjonowania takich przedmiotów - stworzyliśmy pudełko, do którego nie chcesz włożyć frytek - tylko postawić je na półce, w towarzystwie innych wartościowych przedmiotów.

ilustracjastrzałka

Akcję promować będzie sesja zdjęciowa wykonana przy współpracy Burger Kinga oraz CL20, w której pudełko na Chicken Fries otoczone jest przez równie pożądane przedmioty ze świata mody, a także influencerzy, słynący z zamiłowania do wyjątkowych i limitowanych przedmiotów. Ponadto na kanałach social media marki Burger King ruszy konkurs, w którym będzie można wygrać limitowane opakowanie.

Chicken Fries, czyli frytki z kurczaka w chrupiącej, lekko pikantnej panierce, są doskonałe do dzielenia się z przyjaciółmi lub jako przegryzka między posiłkami. Podobnie jak na innych rynkach, w Polsce wprowadzono je w wyjątkowych pudełkach - każde ma własną historię. Spoglądają z nich Lala, zabiegana blogerka, Paker, który napinkę robi tylko do selfie i Raper, który reprezentuje Burger Kinga w swoich wersach. Opakowania zaprojektowano w oparciu o znane grupie docelowej (głównie młodzi w wieku 13-25 lat) motywy z Instagrama. Kampanię przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt.

ilustracjastrzałka

Burger King to jedna z największych na świecie sieci restauracji typu Quick Service Restaurant. Jej sztandarowym produktem jest Whopper. Pierwszy lokal otwarto w Miami w 1954 r. Każdego dnia ponad 11 mln gości na całym świecie odwiedza restauracje Burger King. W Polsce działają w sumie 64. restauracje BK.

Źródło: 180heartbeats + Jung v Matt

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764