logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Limitowane pudełka Burger King wyprzedane

  PR 19.11.2019, przeczytano 595 razy
ilustracjastrzałka

Są ludzie, którzy wyrzucają pudełka. Nie mówmy o nich. Ponieważ z tym pudełkiem zamiast się rozstawać, lepiej się pokazać. Limitowana edycja opakowań Chicken Fries Burger King Encrusted with crystals from Swarovski, wyprzedała się w poniedziałek w ciągu trzech godzin w CL20 w Warszawie. Kolejna partia jeszcze przed weekendem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/limitowane-pudelka-burger-king-wyprzedane,384773,artykul.html

Burger King, który przed kilkoma dniami zaserwował gościom swoich restauracji Chicken Fries w wyjątkowych opakowaniach, idzie dalej, nadając błysku całej kampanii. Dla tych, dla których design opakowania jest równie ważny, jak jego zawartość, przygotował wyjątkowy projekt - limitowaną edycję opakowań Chicken Fries Burger King Encrusted with crystals from Swarovski®. Wykonanego z jubilerską precyzją pudełka nie będzie można kupić w restauracjach BK - bowiem są one dostępne tylko i wyłącznie w warszawskim butiku Chmielna 20 Lab, za to bez frytek z kurczaka w środku. Pudełka były dostępne przez trzy godziny, po czym się wyprzedały. Teraz można je jeszcze podziwiać na dedykowanej witrynie sklepowej przy ulicy Chmielnej 20. Natomiast kupić będzie można od piątku 22 listopada, kiedy zaplanowano kolejną dostawę.

- Kupowanie produktów ze świata mody czy streetwearu obecnie bazuje na limitowanych edycjach, które są niedostępne w momencie premiery - mówi Bartłomiej Walczuk, dyrektor kreatywny w 180heartbeats + Jung v Matt, odpowiedzialny za markę Burger King - Obieg często zaczyna się od rynku wtórnego, gdzie trafiają na tzw. ‘resell’, często kosztując już nieproporcjonalnie więcej. I nawet najprostsze produkty otrzymują swoje limitowane edycje, dzięki którym ich znaczenie i popularność rosną. Wychodząc naprzeciw próżności Instagrama oraz - choć brzmi to mniej chwytliwie - chęci do kolekcjonowania takich przedmiotów - stworzyliśmy pudełko, do którego nie chcesz włożyć frytek - tylko postawić je na półce, w towarzystwie innych wartościowych przedmiotów.

ilustracjastrzałka

Akcję promować będzie sesja zdjęciowa wykonana przy współpracy Burger Kinga oraz CL20, w której pudełko na Chicken Fries otoczone jest przez równie pożądane przedmioty ze świata mody, a także influencerzy, słynący z zamiłowania do wyjątkowych i limitowanych przedmiotów. Ponadto na kanałach social media marki Burger King ruszy konkurs, w którym będzie można wygrać limitowane opakowanie.

Chicken Fries, czyli frytki z kurczaka w chrupiącej, lekko pikantnej panierce, są doskonałe do dzielenia się z przyjaciółmi lub jako przegryzka między posiłkami. Podobnie jak na innych rynkach, w Polsce wprowadzono je w wyjątkowych pudełkach - każde ma własną historię. Spoglądają z nich Lala, zabiegana blogerka, Paker, który napinkę robi tylko do selfie i Raper, który reprezentuje Burger Kinga w swoich wersach. Opakowania zaprojektowano w oparciu o znane grupie docelowej (głównie młodzi w wieku 13-25 lat) motywy z Instagrama. Kampanię przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt.

ilustracjastrzałka

Burger King to jedna z największych na świecie sieci restauracji typu Quick Service Restaurant. Jej sztandarowym produktem jest Whopper. Pierwszy lokal otwarto w Miami w 1954 r. Każdego dnia ponad 11 mln gości na całym świecie odwiedza restauracje Burger King. W Polsce działają w sumie 64. restauracje BK.

Źródło: 180heartbeats + Jung v Matt

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Remadays Warsaw 2021 – Kreatywni. Otwarci na nowe
Zbliżająca się edycja targów z pewnością będzie wyjątkowa. Pierwsza połowa roku była trudna dla każdego z nas i zweryfikowała wiele planów. Ten czas pokazał, że trzeba być przygotowanym na wyzwania. Dlatego warto otworzyć się na nowe, na to co przyniesie przyszłość. Zgodnie z kilkuletnią tradycją międzynarodowe targi reklamy i druku odbędą się w Ptak Warsaw Expo w...
Agencja wygrała przetarg na kampanię wizerunkową dla produktu z portfolio iRobot - robota odkurzającego Roomba.
Salestube, Value Media i Labcon z nową kampanią komunikacyjną Travelist.pl
Portal rezerwacyjny Travelist.pl wystartował z kampanią telewizyjną oraz działaniami w digitalu informującymi o obsłudze bonów turystycznych 500+. Za obsługę kampanii online i offline odpowiadają agencje Group One: SalesTube, Value Media oraz Labcon.
Clear Channel Poland prezentuje największy w swoim portfolio zewnętrzny ekran LED
Nowy tzw. digital spektakularny, oferowany przez jedną z wiodących firm reklamy zewnętrznej w Polsce, znalazł się na niedawno wyremontowanej elewacji warszawskiej Galerii Mokotów. Ekran o powierzchni 140 m2 to kolejny krok w rozwoju sieci nośników DOOH (digital out-of-home) firmy, dostępnych m.in. w 14 galeriach handlowych premium w Warszawie, Trójmieście,...
Maciej Orłoś wspiera Media Expert w promocji
5 sierpnia oficjalnie uruchomiono przedsprzedaż długo oczekiwanych -  Samsunga Note 20, Note 20+ oraz Note 20 Ultra. Z tej okazji Media Expert, we współpracy z producentem, zaprasza Klientów do skorzystania z atrakcyjnych bonusów zakupowych. Akcje przedsprzedażowe potrwają do 21 sierpnia 2020 r., a do ich promocji sieć zaprosiła Macieja Orłosia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764