logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Linia serków Twój Smak z Piątnicy w nowym wydaniu

  PR 24.10.2018, przeczytano 1686 razy
ilustracjastrzałka

W ostatnich latach sprzedaż serków do smarowania dynamicznie rośnie. Obecne trendy rynkowe świadczą także o poszukiwaniu przez konsumentów zupełnie nowych wersji dobrze znanych produktów. Chcąc sprostać tym oczekiwaniom, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy postanowiła odświeżyć linię serków Twój Smak. Produkt charakteryzuje się nową, wyróżniającą się szatą graficzną. Wprowadzono również nowe smaki, a dobrze znane warianty zyskały unowocześnioną recepturę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/linia-serkow-twoj-smak-z-piatnicy-w-nowym-wydaniu,379858,artykul.html

Twój Smak i Twój Smak Puszysty z OSM Piątnica to dobrze rozpoznawalne i doceniane przez konsumentów linie serków. Produkt doskonale nadaje się nie tylko do smarowania pieczywa, ma także szersze zastosowania kulinarne – na jego bazie z łatwością można przygotować kremowe sosy i dipy, może być podstawą wielu pysznych dań. Obie wersje charakteryzuje różnorodność smaków oraz wygodna forma opakowania, dzięki której produkt dłużej zachowuje świeżość w czasie wielokrotnego otwierania i zamykania.

Odmieniona szata graficzna

Nowe opakowania serków wyróżniają się spójnym wzornictwem; są bardziej przejrzyste, a jednocześnie komunikują wyjątkową smakowitość. OSM Piątnica, wprowadzając nową stylistykę, nie rezygnuje jednak z tradycyjnych, dobrze znanych konsumentom elementów opakowań. Zachowany zostaje klasyczny logotyp z dobrze znanym domkiem oraz czerwony, wyróżniający się napis z nazwą linii. Umożliwia to szybkie rozpoznanie produktu na sklepowej półce przez stałych użytkowników, jak i podjęcie decyzji zakupowej przez tych, którzy szukają nowości. Co ważne, wraz ze zmianą grafiki, nie zmieniła się gramatura opakowania.

ilustracjastrzałka

Nowości i jesienne smaki

W odświeżonym wydaniu dobrze znanych serków OSM Piątnica, wprowadzono także nowe warianty smakowe. W klasycznej odsłonie pojawił się Twój Smak z ziołami. Z kolei serek Twój Smak z chrzanem stał się bardziej wyrazisty, dzięki zwiększeniu ilości chrzanu w składzie - aż do 10%. W linii serków puszystych pojawiły się smaki: z ziołami oraz z chrzanem, a także bardzo ciekawy wariant z grzybami leśnymi, który z pewnością przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom szlachetnych darów lasu: borowików, podgrzybków, kurek.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Silne wsparcie reklamowe

Wprowadzeniu na rynek odświeżonej linii Twój Smak towarzyszy szerokozasięgowa kampania reklamowa. To pierwsze, tak silne wsparcie marketingowe dla tej kategorii z portfolio produktowego OSM Piątnica. W kolejnej odsłonie dobrze znanego już cyklu „Z Piątnicy, no bo skąd” promowane są oba rodzaje serków. Poza spotami reklamowymi w telewizji, prowadzona jest także kampania digital, działania PR oraz kampania promocyjna w mediach społecznościowych.

Źródło: OSM Piątnica

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764