logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Linie Emirates prezentują nową grafikę Realu Madryt na A380

  PR 18.12.2018, przeczytano 710 razy
ilustracjastrzałka

Emirates, największe międzynarodowe linie lotnicze i główny sponsor hiszpańskiego klubu piłkarskiego Real Madryt, na jednym ze swoich samolotów A380 zaprezentowały nowe malowanie z wizerunkiem najlepszych zawodników drużyny w akcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/linie-emirates-prezentuja-nowa-grafike-realu-madryt-na-a380,380563,artykul.html

Nowa kalkomania powstała z okazji dzisiejszego lotu czarterowego piłkarzy Realu na pokładzie samolotu A380 Emirates z Madrytu do Abu Zabi, gdzie jako obecni obrońcy tytułu zwycięzcy Ligi Mistrzów UEFA powalczą z mistrzami międzynarodowych rozgrywek klubowych z innych kontynentów.

Na wykonanej na specjalne zamówienie kalkomanii widoczni są zawodnicy pierwszej drużyny: Marcelo, Luka Modrić, Sergio Ramos, Gareth Bale i Karim Benzema. Malowanie zajmuje powierzchnię ponad 200 metrów kwadratowych po obu stronach kadłuba dwupokładowego samolotu. Tutaj można obejrzeć film wykonany techniką timelapse, na którym uwieczniono proces nakładania kalkomanii na Airbusa A380.

Wizerunki piłkarzy Realu Madryt po raz pierwszy pojawiły się na Airbusie A380 Emirates w 2015 roku i od tamtej pory stanowią atrakcyjny symbol współpracy przewoźnika z klubem. Linie Emirates są głównym sponsorem Realu Madryt od 2013 roku, a na koszulkach zawodników klubu znajduje się wyraźnie widoczne logo Fly Emirates.

ilustracjastrzałka

Malowanie można podziwiać przez następne pół roku – w tym czasie kibice będą mogli wypatrywać samolotu w Waszyngtonie, Nicei, Londynie-Gatwick, Sao Paulo i na Mauritiusie, dokąd zaplanowane zostały regularne połączenia.

Linie Emirates dysponują największą na świecie flotą dwupokładowych samolotów A380, która obecnie liczy 108 maszyn, a kolejne 54 czekają na dostawę. Samoloty ten obsługuje około 50 kierunków w siatce połączeń Emirates na sześciu kontynentach. Pasażerowie podróżujący do Hiszpanii mają okazję doświadczyć wygody Airbusa A380 na jednym z dwóch codziennych połączeń do Madrytu i Barcelony.

Źródło: Emirates

www.emirates.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764