logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Linie Emirates prezentują samolot z nową grafiką na Expo 2020

  PR 10.11.2017, przeczytano 979 razy
ilustracjastrzałka

Linie Emirates zaprezentowały pierwszy samolot ozdobiony nową grafiką z okazji wystawy światowej Expo 2020 w Dubaju. Naniesiono ją na samolot Boeing 777-300ER o numerze A6-EPK w hangarze Emirates Engineering.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/linie-emirates-prezentuja-samolot-z-nowa-grafika-na-expo-2020,34435,artykul.html

Grafika nawiązuje do logo Expo 2020 inspirowanego starożytnym złotym pierścieniem, który znaleziono w Dubaju, i symbolizuje poparcie Emirates dla wizji wystawy. Emirates jest oficjalną linią lotniczą wystawy Expo 2020.

Przewoźnik przygotuje trzy różne grafiki nawiązujące do różnych motywów przewodnich Expo 2020 – możliwości, mobilności i zrównoważonego rozwoju. Motywem przewodnim pierwszej grafiki jest „mobilność”, która wiąże się także z rolą Emirates jako linii łączącej ludzi i miejsca w ramach siatki obejmującej ponad 150 kierunków w 84 krajach, która wiedzie przez port macierzysty przewoźnika w Dubaju. Wystawa Expo 2020 w Dubaju również będzie odbywać się pod hasłem „łączenia umysłów i tworzenia przyszłości”.

– Wystawa Expo 2020 w Dubaju będzie ważną platformą ułatwiającą międzynarodową wymianę idei i współpracę w ramach różnych branż oraz dziedzin. Linie Emirates szykują się na tę historyczną chwilę i promują wizję „łączenia umysłów i tworzenia przyszłości” w formie nowych okolicznościowych kalkomanii, które pojawią się na naszych samolotach – stwierdził Jego Wysokość Szejk Ahmed bin Saeed Al Maktoum, prezes zarządu Grupy Emirates.

– Bardzo podoba nam się sposób, w jaki linie Emirates, nasz pierwszy partner kategorii Premier, promują wystawę Expo. Planujemy zorganizować pierwszą wystawę światową, na którą większość naszych gości przyjedzie z zagranicy. Prezentując nasze logo na całym świecie na kadłubach swoich samolotów, przewoźnik pełni ważną rolę w promowaniu tego celu – dodała Jej Ekscelencja Reem Al Hashimy, minister stanu ds. współpracy międzynarodowej i dyrektor generalna Biura Expo 2020 w Dubaju.

Linie Emirates ozdobią okolicznościową grafiką łącznie 40 samolotów, zarówno Airbusów A380, jak i Boeingów 777, w okresie od 2017 do zakończenia Expo 2020 w Dubaju. Ponadto wszystkie samoloty Emirates będą nosiły nową grafikę Expo 2020 na swoim dziobie.

Grafika naniesiona w serwisie Emirates Aircraft Appearance Centre należy do największych, jakie kiedykolwiek umieszczono na Boeingu 777 Emirates. W dodatku po raz pierwszy ozdobiono nią także grzbiet samolotu. Grafika na wystawę Expo zajmuje ponad 40% powierzchni kadłuba Boeinga 777 – ma przeszło 37,8 metra długości i 12 metrów szerokości. Zaprojektował, wydrukował i naniósł ją wewnętrzny zespół grafików Emirates. Aby ukończyć zadanie, sześcioro pracowników potrzebowało ponad 84 godzin.

W przeszłości serwis Emirates Aircraft Appearance Centre naniósł wiele przyciągających wzrok grafik na samoloty przewoźnika, między innymi majestatyczne grafiki promujące inicjatywę United for Wildlife czy szereg grafik przedstawiających drużyny piłkarskie sponsorowane przez Emirates i zwracających uwagę na zamiłowanie do sportu na całym świecie.

Źródło: Emirates

www.emirates.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764