logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Linie Emirates rozpoczynają wartą 15 mln dolarów kampanię

  PR 18.10.2017, przeczytano 494 razy
ilustracjastrzałka

Dubaj, ZEA – Linie Emirates rozpoczęły wartą 15 mln dolarów kampanię, która ma zachęcić do podróży liniami i promować rozbudowaną ofertę kierunków przewoźnika, w tym jego port macierzysty w Dubaju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/linie-emirates-rozpoczynaja-warta-15-mln-dolarow-kampanie,34150,artykul.html

Tłem muzycznym kampanii jest kultowa piosenka „Don’t stop me now” brytyjskiego zespołu rockowego Queen, którą naukowcy uznali za najbardziej radosny i podnoszący na duchu utwór z brytyjskich list przebojów ostatnich 50 lat.  W spocie reklamowym została wykorzystana pomysłowa praca kamery, która płynnie przechodzi między kluczowymi kierunkami i produktami pokładowymi Emirates, przypominając wizualną technikę narracyjną polegającą na pokazywaniu „obrazu w obrazie”. Film kończy się ujęciem Dubaju i sloganem o liniach Emirates, które łączą świat przez Dubaj.

– Emirates i Dubaj od zawsze tworzą nierozerwalną więź. Codziennie linie Emirates wykonują ponad 500 lotów, które łączą Dubaj ze światem, a różne strony świata ze sobą przez Dubaj.  Od samego początku przewoźnik aktywnie i z dumą promował nasz port macierzysty. Dubaj zapewnia znakomitą obsługę na światowej klasy lotnisku, a samo miasto znalazło się wśród czołowych kierunków na świecie, ponieważ nieustannie inwestuje w nowe atrakcje i infrastrukturę dla podróżujących z zagranicy – powiedział Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki. – W liniach Emirates wierzymy, że ludzi łączy silna chęć podróżowania i poznawania świata niezależnie od ich pochodzenia. Poszukują inspiracji, nowych wrażeń i zabawy. Dlatego postanowiliśmy użyć piosenki Queen i podejść do kampanii w kreatywny sposób, który rozweseliłby i ożywił widzów, przypominając im, że podróże są fascynujące – dodał Boutros.

Spot będzie wyświetlany na kluczowych rynkach na świecie od 15 października.  Za koncepcję i scenariusz kampanii odpowiada wewnętrzny zespół Emirates, a reżyserii podjął się uznany reżyser Vaughan Arnell. Do płynnych przejść kamery wykorzystano nowoczesne efekty generowane komputerowo, opracowane przez londyńskie studio MPC, odpowiedzialne m.in. za nagrodzone Oscarem efekty specjalne w filmie Księga dżungli.

Źródło: Emirates

www.emirates.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764