logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Linie Emirates ujawniają prezentują pawilon na Expo 2020

  PR 25.11.2019, przeczytano 2136 razy
ilustracjastrzałka

Na mniej niż rok do zapowiadanego jako „najwspanialsze widowisko świata” Expo 2020 w Dubaju linie Emirates ujawniają szereg futurystycznych, interaktywnych technologii i atrakcji czekających na gości pawilonu Emirates podczas wystawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/linie-emirates-ujawniaja-prezentuja-pawilon-na-expo-2020,384853,artykul.html

Wspólnie z naukowcami i partnerami z branży lotniczej przewoźnik stworzył pouczające i skłaniające do refleksji atrakcje związane z przyszłością lotnictwa, dostępne dla wszystkich zwiedzających Expo 2020 w Dubaju.

Linie Emirates rozpoczęły budowę pawilonu w tym roku. Przewoźnik położył już fundamenty i obecnie kończy wznoszenie stalowej konstrukcji budynku.

– W pawilonie Emirates na Expo 2020 będzie można podejrzeć przyszłość lotnictwa komercyjnego w 2071 roku, odkrywając nowe granice nauki i technologii w oczekiwaniu na następne 50 lat podróży lotniczych. Pokazywane przez nas koncepcje mają inspirować i informować gości o wielu przełomowych rozwiązaniach opartych na zrównoważonym rozwoju wprowadzonych i wciąż doskonalonych przez branżę lotniczą. Interaktywne atrakcje pozwolą zwiedzającym eksperymentować z nowoczesnymi płatowcami, układami napędowymi, futurystycznymi kadłubami i ultranowoczesnymi materiałami kompozytowymi. Podobnie jak cała wystawa, pawilon Emirates na Expo 2020 da zwiedzającym poczucie, że twórczy duch, innowacje i postęp technologiczny poprowadzi nas ku lepszej przyszłości – powiedział Jego Wysokość Szejk Ahmed bin Saeed Al Maktoum, prezes zarządu Grupy Emirates.

Oto kilka spośród wielu atrakcji czekających na gości pawilonu Emirates, które dadzą wyobrażenie o tym, jak podróż lotnicza będzie kształtować się przez następne dziesięciolecia:

Spersonalizowana wycieczka

Na początku zwiedzania każdy gość otrzymuje „ziarno”, czyli kulę dającą wstęp do kolejnych atrakcji w pawilonie Emirates. Następnie zwiedzający wchodzą w interakcje z rozmaitymi instalacjami poświęcone różnym aspektom lotnictwa przyszłości. Poszczególne interakcje zostaną nagrane przez „ziarno” i odtworzone na końcu zwiedzania, dzięki czemu każda wizyta będzie miała niepowtarzalny charakter.

Jak działa samolot

Animacje z wykorzystaniem holograficznych modeli futurystycznych samolotów wyjaśnią działanie samolotu, wizualizując fizyczne właściwości siły nośnej, ciągu, grawitacji i oporu. Goście będą mogli oddziaływać na wyświetlane animacje, aby przekonać się, jak kombinacja niskiego ciśnienia atmosferycznego i kształtu skrzydła tworzy siłę nośną, która w połączeniu z pozostałymi elementami umożliwia lot.

ilustracjastrzałka

Czystsze niebo

Wprowadzenie większej liczby odnawialnych i zrównoważonych rozwiązań w lotnictwie to jeden z ważniejszych priorytetów branży, który ma zapewnić czystszą i cichszą przestrzeń powietrzną. „Czystsze niebo” w pawilonie Emirates to angażująca zmysły instalacja poświęcona kluczowym kwestiom ekologicznym w kontekście rosnącej liczby pasażerów i postępów technologicznych oraz obiecujących innowacji. Goście będą mogli rozwiązać quiz, aby dowiedzieć się więcej na temat technologii lotniczych opracowywanych w celu walki ze zmianą klimatu.

ilustracjastrzałka

Laboratorium przyszłości

Co sprawi, że samoloty przyszłości będą lżejsze, szybsze i mocniejsze? Goście laboratorium przyszłości będą mieli okazję przetestować technologie i prześledzić serię eksperymentów przeprowadzanych przez ramiona robotów. Zwiedzający będą mogli przyjrzeć się z bliska eksperymentom związanym z materiałami kompozytowymi, drukiem 4D, biomimetyką, projektowaniem generatywnym i materiałami samonaprawiającymi się.

ilustracjastrzałka

Ciąg i napęd

Zwiedzający będą mogli znaleźć informacje na temat silników i paliw przyszłości z przezroczystych animowanych ekranów i ruchomych grafik przedstawiających realistyczne modele silników samolotów. Futurystyczne koncepcje będą oparte o różne rodzaje silników – ponaddźwiękowe, wodorowe, hybrydowe i elektryczne – pokazując, jaki wpływ mają na poziom emisji, ekologię, wygodę i prędkość lotu.

Projektowanie idealnego samolotu

Na kolejnym etapie zwiedzania goście będą mogli sprawdzić swoją wiedzę w praktyce, projektując i lecąc własnym modelem samolotu przyszłości. Za pomocą interfejsu ultrahaptycznego będzie można zbudować swój samolot i przetestować go w symulatorze lotu. Duże ekrany holograficzne ułatwią ocenę kolejnych rozwiązań konstrukcyjnych na bieżąco. Zwiedzający będą mogli zaprojektować samolot, określając zasięg, rodzaj silnika i skrzydeł czy malowanie, a następnie dokonać jego „oblotu”, który sprawdzi jego ekologiczność, prędkość, zasięg i komfort pasażerów.

ilustracjastrzałka

Lotnisko przyszłości

Linie Emirates zaprezentują także wizualizację lotniska przyszłości, dzięki której zwiedzający dowiedzą się, jak biometryka, analityka danych i inteligentne technologie odmienią naziemną obsługę pasażera. Z prezentacji goście dowiedzą się wszystkiego na temat odprawy celnej bez zakłóceń, systemów bezpieczeństwa, innowacji w obsłudze bagażowej oraz pojazdów elektrycznych i inteligentnych systemów gospodarki odpadami.

Na pokładzie samolotu jutra

Korzystając z interaktywnych zestawów VR, zwiedzający będą mogli obejrzeć wnętrza samolotu przyszłości. Zasiadając w fotelach, będą mogli sterować elementami wirtualnego samolotu – interaktywnymi oknami (które w całości zastąpią tradycyjne okna), systemem komunikacji pokładowej, zasłonami akustycznymi czy zautomatyzowanymi wózkami – oraz wybierać widoki różnych rodzajów kabin i układów foteli.

Zalążek przyszłości

Po oddaniu „ziarna” w celu przesłania danych, zwiedzanie pawilonu Emirates zostanie zwieńczone multisensorycznym filmem 360° łączącym dynamiczną narrację i piękną grafikę 3D z informacjami o zwiedzających zgromadzonych podczas wycieczki, co zapewni wyjątkowy i niezapomniany koniec wizyty.

ilustracjastrzałka

Źródło: Emirates

Dodatkowe informacje:

Wystawa Expo 2020 w Dubaju potrwa od 20 października 2020 do 10 kwietnia 2021 roku. Już zdążyła zyskać miano „najwspanialszego widowiska świata” ze względu na zapowiadaną różnorodność wyjątkowych atrakcji w pawilonach 192 krajów prezentujących wiele osiągnięć naszej cywilizacji i stanowiących inspirację na przyszłość, a także bogaty program rozrywkowy obejmujący między innymi codzienne imprezy na żywo, festiwale muzyczne i kulturalne, wydarzenia kulinarne oraz inspirujące wykłady i warsztaty.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764