logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Linie Emirates z nowymi, charakterystycznymi barwami dla swojej floty

  PR 16.03.2023, przeczytano 839 razy
ilustracjastrzałka

Charakterystyczne malowanie największej międzynarodowej linii lotniczej na świecie, Emirates, zostało odświeżone. Jest to trzecia odsłona od 1985 r. oficjalnych barw międzynarodowych linii lotniczych ZEA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/linie-emirates-z-nowymi%2C-charakterystycznymi-barwami-dla-swojej-floty,399318,artykul.html

- Malowanie samolotów jest natychmiastowo rozpoznawalnym elementem marki każdej linii lotniczej. To wizualna reprezentacja naszej unikalnej tożsamości, coś, co nosimy z dumą i eksponujemy we wszystkich miastach, do których latamy na całym świecie. Odświeżamy nasze barwy, aby były nowoczesne, nie tracąc kluczowych elementów naszej tożsamości, takich jak flaga ZEA na ogonie i arabska kaligrafia – powiedział Prezes linii Emirates sir Tim Clark.

Spotterzy i fani samolotów o sokolim wzroku natychmiast zauważą zmiany na ogonie i końcówkach skrzydeł.  W najnowszym projekcie flaga ZEA na ogonie samolotu Emirates jest znacznie bardziej dynamiczna i płynna, z efektem 3D, a końcówki skrzydeł zostały pomalowane na czerwono z logo Emirates w arabskiej kaligrafii w wyróżniającym się białym kolorze. Pasażerowie zajmujący miejsca przy oknie na końcówkach skrzydeł skierowanych w stronę kadłuba zobaczą kolory flagi ZEA.

Złoty napis "Emirates" na kadłubie samolotu w języku angielskim i arabskim jest również odważniejszy i większy o 32,5%. Na brzuchu samolotu linie Emirates zachowały swój kultowy czerwony branding, który wprowadziły w 2005 roku. Z projektu usunięto adres strony internetowej "Emirates.com".

To już trzecia odsłona oficjalnych barw marki Emirates. Oryginalne barwy, zaprezentowane wraz z rozpoczęciem działalności linii w 1985 r., zostały po raz pierwszy odświeżone 14 lat później, wraz z dostarczeniem pierwszego Boeinga 777-300 Emirates podczas Dubai Airshow w 1999 r.

ilustracjastrzałka

Pierwszym samolotem w najnowszej kolorystyce Emirates jest Airbus A380 A6-EOE, który w tym tygodniu opuścił hangar Emirates Engineering po modernizacji. Jego pierwszy rejs odbędzie się 17 marca do Monachium jako lot EK51.

Nowe barwy będą stopniowo wprowadzane na pozostałej flocie Emirates - do końca 2023 r. odświeżone barwy mają nosić 24 maszyny, w tym 17 Boeingów 777.  Wszystkie nowe samoloty Emirates, począwszy od pierwszego Airbusa A350, który wejdzie do floty w sierpniu 2024 r., będą dostarczane już w nowym malowaniu.

Pierwotne malowanie Emirates w 1985 roku zostało zaprojektowane przez brytyjską firmę projektową Negus & Negus. Wszystkie kolejne kolory samolotów przewoźnika zostały stworzone przez jego wewnętrzny zespół projektowy. Na przestrzeni lat, liczne kolorowe i przyciągające wzrok barwy samolotów Emirates obejmowały projekty na zamówienie, mające na celu wzbudzenie skojarzeń z marką sponsora, a także na specjalne okazje, takie jak 50. jubileusz ZEA czy Expo 2020 w Dubaju.

Źródło: Emirates

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764