logo
WIADOMOŚCI

Linie Emirates znowu oklejają A380

Mateusz Zawiślak  PR 17.03.2017, przeczytano 321 razy
ilustracjastrzałka

Linie Emirates zaprezentowały nową kalkomanię z wizerunkami piłkarzy Realu Madryt na kadłubie kultowego samolotu Airbus A380. Po swoim pierwszym lądowaniu na lotnisku Madryt-Barajas maszyna A380 przewoźnika została ozdobiona podobiznami piłkarskich gigantów drużyny Królewskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/linie-emirates-znowu-oklejaja-a380,31836,artykul.html

Na niezwykłej kalkomanii wykonanej na specjalne zamówienie znaleźli się światowej klasy zawodnicy Realu: Cristiano Ronaldo, Gareth Bale, Sergio Ramos, Karim Benzema i Marcelo. Widoczna z obu stron samolotu kalkomania zajmuje ponad 500 m2 powierzchni i przedstawia pięciu piłkarzy podstawowej jedenastki w akcji.

Oprócz Madrytu samolot pojawi się w większości kierunków Emirates obsługiwanych przez A380 na całym świecie, dając fanom Realu Madryt w tych miastach szansę na zrobienie mu zdjęcia z podróży dookoła świata. Odwiedzi również Stany Zjednoczone, dokąd zespół wybiera się latem tego roku.

Linie Emirates są głównym sponsorem Realu Madryt od 2013 roku, a na koszulkach zawodników klubu znajduje się wyraźnie widoczne logo Fly Emirates. Zespół należy do drużyn o największej liczbie kibiców na całym świecie, a linie Emirates docierają do nich poprzez wspólną pasję do piłki nożnej i podróży.

Źródło: Emirates

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Agencja Lawenda Public Relations rozpoczęła współpracę z Narodową Organizacją Turystyczną Czarnogóry. Firma jest odpowiedzialna za promocję tego kraju wśród klientów indywidualnych oraz biznesowych.  
Forum GDD #Error
W tym roku Gdynia po raz kolejny stanie się miejscem wymiany myśli i doświadczeń specjalistów branży projektowej i entuzjastów dobrego wzornictwa. Hasło 11. edycji  festiwalu Gdynia Design Days – ERROR – mieści szereg interpretacji. Jak je rozumieć?
Już 6 czerwca Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych wręczy po raz pierwszy nagrodę specjalną za najlepszą optymalizację strony pod kątem SEO w ramach konkursu na Złotą Stronę Emitenta. Partnerem nagrody specjalnej jest On Board Think Kong.
Open Source Day 2018
Blisko 20 praktycznych sesji technicznych skupionych wokół 6 bloków tematycznych takich jak np. konteneryzacja, automatyzacja, data science, monitoring czy bezpieczeństwo IT czeka na uczestników konferencji Open Source Day 2018 odbywającej się 23 maja w Warszawie. Już od 11 lat wydarzenie jest platformą wymiany wiedzy dla specjalistów zainteresowanych otwartym oprogramowaniem i źr&...
Marki szukają sposobów na zwiększenie sprzedaży i zatrzymanie klientów
Firmy coraz częściej inwestują w kampanie lojalnościowe budujące emocjonalną więź z klientem. Dobrze przeprowadzona akcja przekłada się na nawet kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. Ponad 70 proc. osób, które czują, że ich lojalność jest wynagradzana, deklaruje chęć polecenia danej marki swoim znajomym i rodzinie. Częściej też odwiedzają oni jej sklepy i wydają w nich więcej pieniędzy. Trend dostrze...
 
wtorek 22.05.2018, 74 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone