logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Linie lotnicze ANA pozostają partnerem programu CNN „Open Court”

  PR 11.07.2019, przeczytano 306 razy
ilustracjastrzałka

All Nippon Airways (ANA), największe japońskie 5-gwiazdkowe linie lotnicze od siedmiu lat współpracują z CNN International Commercial (CNNIC) w obszarze cross-platformowego sponsoringu programu "Open Court" i przedłużają współpracę na kolejny okres. Najbliższy czas dla obu podmiotów będzie bardzo istotny, ponieważ CNN w jeszcze większym stopniu będzie skupiać się na sporcie, w tym na ważnych imprezach odbywających się w Japonii – Igrzyskach Olimpijskich i Paraolimpiadzie w Tokio w 2020 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/linie-lotnicze-ana-pozostaja-partnerem-programu-cnn-_open-court_,383214,artykul.html

W ramach tego partnerstwa ANA będą sponsorować program CNN "Open Court" poświęcony turniejom wielkoszlemowym w 2019 roku, jak i materiały wideo związane z tenisem oraz specjalną sekcję dotyczącą US Open na CNN Digital. Kampania jest częścią strategii ANA, która ma na celu zbudowanie relacji marki z tenisem, w tym sponsorowanie przez linie lotnicze Naomi Osaki, która odzwierciedla podstawowe wartości ANA, jakimi są japońskie korzenie i globalne ambicje. Dodatkowo, studio CNNIC Create wyprodukuje obrandowany kontent natywny na temat gwiazdy tenisa. Ponadto materiał zostanie wsparty przez użycie technologii WarnerMedia Launchpad, aby dotrzeć do kluczowych dla ANA odbiorców na platformach społecznościowych.

– Cieszymy się na myśl o przedłużeniu naszego długoterminowego, strategicznego partnerstwa z tak prestiżową marką, jak ANA. Poprzez transmisje programu Open Court podczas turniejów wielkoszlemowych docieramy do najważniejszej dla ANA grupy docelowej. Natomiast specjalnie przygotowane dla tej firmy rozwiązania marketingowe będą skupiały się na śledzeniu kolejnych kroków kariery Naomi Osaki, rosnącej megagwiazdy tenisa w Japonii. Prowadzona przez CCNIC kampania cross-platformowa wzmacnia wizerunek ANA, jako firmy silnie związanej ze sportem wśród publiczności naszej stacji, a także w odpowiedni sposób przekazuje wartości marki – mówi Sunita Rajan, Senior Vice President, Advertising Sales, w regionie Azji i Pacyfiku w CNN International Commercial.

– ANA współpracuje z osobami i organizacjami, które kierują się takimi wartościami jak: całkowite zaangażowanie w prowadzone projekty oraz gotowość do podejmowania nowych wyzwań. Są to zasady, za którymi podążają pracownicy ANA z całego świata, a te wciąż inspirują do przekraczania kolejnych granic. Jest to dla nas ogromna przyjemność, że możemy połączyć swoje siły z jedną z najbardziej prestiżowych firm medialnych, aby rozpowszechniać miłość do sportu, a także promować wschodzącą, japońską gwiazdę tenisa, którą może podziwiać publiczność na całym świecie – powiedział Mitsuo Tomita, Senior Vice President, Marketing w ANA.

Źródło: CNN International Commercial

www.commercial.cnn.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764