logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Link4 koloruje marzenia z fundacją Braci Collins

  PR 13.12.2019, przeczytano 650 razy

„Pokoloruj marzenia” to nowy program braci Collins, który powstał we współpracy z LINK4. Projekt ma na celu wspieranie rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji finansowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/link4-koloruje-marzenia-z-fundacja-braci-collins,385074,artykul.html

W 8-odcinkowym cyklu „Pokoloruj marzenia" słynni bracia pomagają potrzebującym rodzinom, których ze względu na trudną sytuację materialną nie stać na naprawę swoich aut. Podczas gdy Bracia Collins pracują nad przywróceniem zniszczonych samochodów do stanu, który gwarantuje bezpieczeństwo ich użytkowania, LINK4 organizuje rodzinom auto zastępcze na czas naprawy, a po wszystkim ubezpiecza nowo wyremontowany pojazd.

– Projekt z braćmi Collins wypływa z naszej potrzeby pomagania. Od lat powtarzamy, że ubezpieczyciele są po to, by pomagać – wyjaśnia Patrycja Kotecka, dyrektor Pionu Marketingu w LINK4. – Nie bez powodu też zdecydowaliśmy się na współpracę z braćmi Collins. To niezwykle wrażliwi ludzie, dla których życie też przed laty nie było łaskawe – dodaje.

Realizowany we współpracy z LINK4 program „Pokoloruj marzenia” od początku cieszy się dużą popularnością i bardzo pozytywnym odzewem internautów. Premierowy film na YouTube wygenerował ponad 160 tys. odsłon. Każdy odcinek ma swoją premierę w piątki o godz. 19:00 na kanale braci Collins.

– Dostajemy masę listów. Najchętniej pomoglibyśmy wszystkim, jednak musimy wybrać nielicznych i to jest wyjątkowo trudne. Inna strona „Pokoloruj marzenia” to spotkania z naszymi bohaterami. Niektórzy są w naprawdę dramatycznych sytuacjach życiowych. Mamy świadomość, że zakres naszej pomocy to tylko kawałeczek potrzeb, jakie mają – tłumaczy Rafał Collins, twórca programu i współzałożyciel fundacji Braci Collins.

To kolejny format, w którym LINK4 angażuje się w pomoc potrzebującym i pokazuje realnie, dlaczego warto się ubezpieczać. Wcześniej, przez cztery sezony ubezpieczyciel obecny był w programie Polsatu „Nasz Nowy Dom”, w którym wspierał finansowo remonty domów rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji finansowej, a następnie obejmował nieruchomości ochroną ubezpieczeniową.

Bracia Collins zyskali popularność w Wielkiej Brytanii, gdzie ich youtube’owy projekt „Fast, Furious and Funny" wygenerował ponad 8 milionów odsłon. Wtedy też rozpoczęli swoje pierwsze działania charytatywne, przerabiając wózek inwalidzki dla młodego chłopca o imieniu Jordan na Ferrari, którego chłopiec był wielkim fanem. W Polsce Rafał i Grzegorz Collins znani są z autorskiego programu telewizyjnego „Odjazdowe bryki Braci Collins”, emitowanego w TVN Turbo.

Źródło: LINK4

www.link4.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764