logo
WIADOMOŚCI

Link4 z nominacją do nagrody Effie Awards 2017

Mateusz Zawiślak  PR 09.10.2017, przeczytano 344 razy

Reklama LINK4 „Pierwszy dzwon” dostała nominację do prestiżowej nagrody Effie Awards. Wyróżniono ją za najbardziej efektywną kampanię marketingową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/link4-z-nominacja-do-nagrody-effie-awards-2017,34041,artykul.html

– Dla nas szczególnie ważne jest to, że nagrodę w tym konkursie przyznają najwięksi specjaliści w branży – mówi Patrycja Kotecka, dyrektor pionu marketingu LINK4.

W jury konkursu Effie Awards zasiadają eksperci od komunikacji marketingowej i twórcy reklam oraz dziennikarze i przedstawiciele instytutów badawczych. Wybierają kampanie marek, które poprzez wyróżniające się na rynku, efektowne reklamy osiągają wysokie wyniki biznesowe. – Jesteśmy najszybciej rosnącą firmą ubezpieczeniową w Polsce. Gdy zaczynałam pracę w marketingu LINK4, przypis składki wynosił 500 milionów złotych. W tym roku, zwiększymy przypis aż do miliarda – mówi Patrycja Kotecka.

Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 219 prac. LINK4 będzie walczył o wyróżnienie dla kampanii ubezpieczenia komunikacyjnego.

W reklamie „Pierwszy dzwon” została wykorzystana melodia „Yes sir, I can boogie”. To nagranie hiszpańskiego duetu Baccara stało się w 1977 roku europejskim hitem, pierwszym w historii „przebojem lata”.

Na tym pomyśle – piosenek z tekstem promującym produkty LINK4, a nagranych do melodii znanych przebojów – jest oparta cała kampania reklamowa ubezpieczyciela. Piosenki śpiewa Kasia Moś, która zanim w 2017 roku została finalistką Eurowizji, była znana właśnie z tych reklam.

Już w zeszłym roku reklama LINK4 „O to chodziło”, śpiewana przez Moś, dostała brązową statuetkę w Effie. – Mam nadzieję, że pójdziemy za ciosem – trzyma kciuki Patrycja Kotecka.

Czy ma rację – okaże się 23 października podczas uroczystej gali w Operze Narodowej w Warszawie.

Źródło: LINK4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Konkurs Papaya Young Directors rozstrzygnięty
Znamy już zwycięzców 5. edycji konkursu Papaya Young Directors! Grand Prix powędrowało w ręce Tomasza Chrapusty i Katarzyny Czeżyk za kampanię EB. Nagrodę specjalną ATM SYSTEM za najlepszą produkcję dla reżysera i producenta dostali Patrycja Polkowska, Agata Wiśniewska, Gabriela Piskor za film dla PZU „Sleepers" Patrycji Polkowskiej. PZU jest jednym z...
Golden Arrow: Lista nominacji
Jury ogólnopolskiego konkursu marketingowego, który premiuje najbardziej efektywne kampanie i innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, ogłosiło 69 nominacji do Golden Arrow. Grand Prix, 12 statuetek i 19 wyróżnień zwycięzcy odbiorą 21 czerwca br. podczas uroczystej gali w Małej Warszawie przy ulicy Otwockiej 14.
Rusza Konkurs Biuletynów Firmowych 2018
Wprowadzenie całkowitej poufności danych zawartych w zgłaszanych pracach oraz trzech nowych kategorii konkursowych to najważniejsze zmiany w 18. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Udział w Konkursie niezmiennie jest bezpłatny.
Zwierzęta Morza Bałtyckiego. Konkurs na ekslibris i małą formę graficzną
Gdański Archipelag Kultury, Fundacja Wspólnota Gdańska wraz z Partnerami zapraszają do udziału w 9. Międzynarodowym Konkursie na Ekslibris i Małą Formę Graficzną pt. „Zwierzęta Morza Bałtyckiego”.
Power of Content Marketing Awards: Srebro dla „Dekoratorium”
23 maja przyznane zostały nagrody w konkursie „Power of Content Marketing Awards”, znane do tej pory jako Szpalty Roku. Wśród laureatów znalazła się FFiL Śnieżka SA, która w kategorii Content Marketing Branża Budowlana/Home & Garden otrzymała srebrną statuetkę za portal Dekoratorium.
 
poniedziałek 18.06.2018, 152 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone