logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Link4 z nominacją do nagrody Effie Awards 2017

  PR 09.10.2017, przeczytano 591 razy

Reklama LINK4 „Pierwszy dzwon” dostała nominację do prestiżowej nagrody Effie Awards. Wyróżniono ją za najbardziej efektywną kampanię marketingową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/link4-z-nominacja-do-nagrody-effie-awards-2017,34041,artykul.html

– Dla nas szczególnie ważne jest to, że nagrodę w tym konkursie przyznają najwięksi specjaliści w branży – mówi Patrycja Kotecka, dyrektor pionu marketingu LINK4.

W jury konkursu Effie Awards zasiadają eksperci od komunikacji marketingowej i twórcy reklam oraz dziennikarze i przedstawiciele instytutów badawczych. Wybierają kampanie marek, które poprzez wyróżniające się na rynku, efektowne reklamy osiągają wysokie wyniki biznesowe. – Jesteśmy najszybciej rosnącą firmą ubezpieczeniową w Polsce. Gdy zaczynałam pracę w marketingu LINK4, przypis składki wynosił 500 milionów złotych. W tym roku, zwiększymy przypis aż do miliarda – mówi Patrycja Kotecka.

Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 219 prac. LINK4 będzie walczył o wyróżnienie dla kampanii ubezpieczenia komunikacyjnego.

W reklamie „Pierwszy dzwon” została wykorzystana melodia „Yes sir, I can boogie”. To nagranie hiszpańskiego duetu Baccara stało się w 1977 roku europejskim hitem, pierwszym w historii „przebojem lata”.

Na tym pomyśle – piosenek z tekstem promującym produkty LINK4, a nagranych do melodii znanych przebojów – jest oparta cała kampania reklamowa ubezpieczyciela. Piosenki śpiewa Kasia Moś, która zanim w 2017 roku została finalistką Eurowizji, była znana właśnie z tych reklam.

Już w zeszłym roku reklama LINK4 „O to chodziło”, śpiewana przez Moś, dostała brązową statuetkę w Effie. – Mam nadzieję, że pójdziemy za ciosem – trzyma kciuki Patrycja Kotecka.

Czy ma rację – okaże się 23 października podczas uroczystej gali w Operze Narodowej w Warszawie.

Źródło: LINK4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764