logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Linkleaders kolejny rok z Fermami Woźniak

  PR 02.04.2021, przeczytano 350 razy

Okres Świąt Wielkanocnych to intensywny czas dla producentów jaj. Polska jest jednym z najważniejszych miejsc na światowej mapie tej branży, a jej krajowym i europejskim liderem jest Grupa Woźniak. Firma postanowiła powierzyć agencji Linkleaders kompleksowe wsparcie komunikacji na kolejny rok.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/linkleaders-kolejny-rok-z-fermami-wozniak,390892,artykul.html

W ramach współpracy agencja Linkleaders odpowiada od II kwartału 2020 za szerokie spektrum działań komunikacyjnych na rzecz Grupy Woźniak. Osiągane efekty poskutkowały kontynuacją współpracy w kolejnym roku. Obecnie w zakresie wsparcia agencji znajdują się: obsługa biura prasowego, media relations, rozwój strategii PR, komunikacja korporacyjna, branżowa, biznesowa i lifestyle, a także wsparcie działań marketingowych.

- Fermy Woźniak, jak i cała Grupa, stanowią wyjątkowy projekt w naszym portfolio, który otworzył nas na nowe obszary i tematy komunikacji. Kolejny rok współpracy to dla nas duży kredyt zaufania. Przez dekadę Linkleaders zbudowało w Polsce silną pozycję w obszarach wsparcia sektora nieruchomości, technologii, usług biznesowych czy HR, a teraz wchodzi w branżę FMCG. To doświadczenie zaprocentowało przy współpracy z Grupą Woźniak, kolejnym międzynarodowym liderem branży pochodzącym z Polski w naszym portfolio. Razem tworzymy ciekawy miks komunikacji B2B, B2C, biznesowej i lifestyle’owejn - mówi Tomasz Podolak, założyciel i prezes zarządu agencji Linkleaders.

Grupa Woźniak to jeden z największych producentów jaj konsumpcyjnych i produktów przetwórstwa jajecznego w Europie, działający od ponad 30 lat. Przedsiębiorstwo zatrudnia ponad 2000 pracowników i współpracuje globalnie z 60 krajami. Jest właścicielem firm Fermy Woźniak,  Eggs Product i Ovotek oraz marki jaj Zdrovo, wyróżnionych tytułem Konsumencki Lider Jakości – Debiut 2018 oraz Zdrowa Marka Roku 2020. Najwyższą jakość produktów firmy gwarantuje kontrola na każdym etapie procesu produkcji, a także stosowane certyfikacje i systemy kontroli: autorski EGGiDA oraz globalne m.in. IFS, BRC i Agrovert.

- Nasza obecność trwa już ponad 30 lat, obserwujemy rynek, reagujemy na zachodzące zmiany, a wręcz je wywołujemy. Inspiruje nas konsument, jego zwyczaje zakupowe i wybory dają nam wiele wskazówek, w którą stronę powinniśmy iść, jakie decyzje podejmować. Dbamy o jakość produktów, optymalizację procesu wytwórczego, przy poszanowaniu zasobów naturalnych. Produkcja jaj ewoluuje, dostosowując się do zmieniającego się świata. Dlatego tak ważna dla nas jest komunikacja obrazująca naszą działalność, jej wpływ na gospodarkę, wskazująca trendy na rynku FMCG, a także korzyści z odpowiedniej diety czy wyjątkową pozycję Polski na światowej mapie producentów jaj – dodaje Barbara Woźniak, Pełnomocnik Zarządu Ferm Woźniak i Prezes firmy Ovotek.

Komunikacja Grupy Woźniak, we współpracy z Linkleaders, wspierana jest przez ekspertów oraz influencerów. Wśród nich znaleźli się się m.in. dr n.med. Grzegorz Religa (Fundacja im. Zbigniewa Religii), Sylwia Majcher (ekspertka Zero Waste), Natalia Bujak i Justyna Niziołek (Fundacja PolskieDzieci.org), Anna Kołomycew (marka ANWEN, blogerka), Katarzyna Gawrońska (Krajowa Izba Producentów Drobiu i Pasz), Anna Tukalska (PAIH), czy Joanna Dopierała-Konkołowicz (Ambasada Polski w Singapurze).

Wybór agencji został dokonany na podstawie konkursu ofert. Za koordynację projektu po stronie Grupy Woźniak odpowiadają Barbara Woźniak, Pełnomocnik Zarządu Ferm Woźniak i Prezes firmy Ovotek oraz Kinga Gierosz, Brand Manager, a po stronie Linkleaders Justyna Jedlińska, Konsultant Zarządu.

Źródło: Linkleaders

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764