Od września 2021 agencja Linkleaders odpowiada za komunikację the:protocol – nowoczesnej platformy z ofertami pracy dla profesjonalistów z branży tech. Agencja umacnia się tym samym w roli jednego z rynkowych liderów komunikacji rekrutacji specjalistów IT oraz działań PR opartych na insightach badawczych.
the:protocol to nowa marka na rynku platform z ofertami pracy dla branży technologicznej. Serwis już w pierwszych tygodniach działania w wersji beta przyciągnął uwagę pół miliona użytkowników, a kandydaci mogą wybierać z ponad tysiąca aktywnych ofert pracy. Celem platformy jest tworzenie przestrzeni do spotkania najlepszych pracodawców z najwyższej klasy specjalistami IT, wyróżniającej się dobrymi ofertami pracy, przejrzystością, szczegółowym opisem projektów i wspierającej kulturę feedbacku.
Serwis rozwijany jest przez autonomiczny zespół ekspertów w ramach struktur Grupy Pracuj. Od września 2021 zespół Linkleaders odpowiada za działania komunikacyjne na rzecz marki the:protocol, w tym strategię PR, media relations, rozwój praktyki data-driven PR oraz wsparcie ambasadorów the:protocol w mediach i na kanałach społecznościowych.
- Naszą misją jest przede wszystkim usprawnianie dialogu na linii pracodawca – potencjalny pracownik. Pracując nad the:protocol uważnie rozmawialiśmy z kandydatami i rekruterami, kształtując serwis oparty na danych, na podstawie wartościowych insightów, w procesie product discovery. Chcemy, aby komunikacja the:protocol także była odzwierciedleniem profesjonalizmu, podejścia data driven i głębokiego zrozumienia branży. Stąd decyzja o współpracy z agencją Linkleaders - mówi Mariusz Witkowski, Product Owner w the:protocol.
Linkleaders systematycznie umacnia w ostatnich latach pozycję jednego z liderów rynku komunikacji wspierającej procesy HR i Employer Brandingowe, w tym rekrutacje liderów branży IT w Polsce. W portfolio agencji znajdują się obecnie takie marki, jak m.in. Grupa Pracuj, Cagpemini, Fujitsu, SAP, Nanovo, mBank czy Shell. Ponadto Linkleaders rozwija systematycznie ekspertyzę w obszarze kampanii opartych na analizie danych i insightach badawczych, zdobywaną przy realizacji kilkudziesięciu badań, raportów, analiz oraz innych działań data-driven PR na rzecz klientów w ostatnich latach. W latach 2016-2021 agencja była laureatem kilkunastu nagród branżowych za projekty na rzecz marek technologicznych.
- Polski rynek rekrutacji profesjonalistów ma bardzo duży potencjał, który stale rośnie, szczególnie w obszarze technologii. Wzrosty liczby ofert pracy, sięgające dziś kilkudziesięciu procent rok do roku, łączą się z coraz większą różnorodnością kampanii i przekazów rekrutacyjnych w Polsce. Pracując z liderami świata IT, zbudowaliśmy w Linkleaders silną ekspertyzę komunikacji w tym obszarze. Chcemy wykorzystać tę wiedzę we wspólnych działaniach z the:protocol – komentuje Tomasz Podolak, Założyciel Linkleaders.
Za realizację projektu the:protocol po stronie agencji odpowiedzialna jest Patrycja Kaleta-Łuczynowicz, Senior PR Consultant z blisko 10-letnim doświadczeniem w zakresie komunikacji marek z sektora nowych technologii, w tym obszaru rozwoju oprogramowania, zarządzania danymi i bezpieczeństwa sieci. Komunikację ambasadorów w mediach społecznościowych wspiera Paula Strugińska, Social Media Specialist. Za doradztwo strategiczne przy projekcie odpowiadają Tomasz Podolak, Założyciel Linkleaders oraz Przemysław Kuć, Senior PR Consultant.
Źródło: Linkleaders