logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Linkleaders rozpoczyna współpracę z Theprotocol

  PR 15.10.2021, przeczytano 661 razy

Od września 2021 agencja Linkleaders odpowiada za komunikację the:protocol – nowoczesnej platformy z ofertami pracy dla profesjonalistów z branży tech. Agencja umacnia się tym samym w roli jednego z rynkowych liderów komunikacji rekrutacji specjalistów IT oraz działań PR opartych na insightach badawczych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/linkleaders-rozpoczyna-wspolprace-z-theprotocol,393391,artykul.html

the:protocol to nowa marka na rynku platform z ofertami pracy dla branży technologicznej. Serwis już w pierwszych tygodniach działania w wersji beta przyciągnął uwagę pół miliona użytkowników, a kandydaci mogą wybierać z ponad tysiąca aktywnych ofert pracy. Celem platformy jest tworzenie przestrzeni do spotkania najlepszych pracodawców z najwyższej klasy specjalistami IT, wyróżniającej się dobrymi ofertami pracy, przejrzystością, szczegółowym opisem projektów i wspierającej kulturę feedbacku.

Serwis rozwijany jest przez autonomiczny zespół ekspertów w ramach struktur Grupy Pracuj. Od września 2021 zespół Linkleaders odpowiada za działania komunikacyjne na rzecz marki the:protocol, w tym strategię PR, media relations, rozwój praktyki data-driven PR oraz wsparcie ambasadorów the:protocol w mediach i na kanałach społecznościowych.

- Naszą misją jest przede wszystkim usprawnianie dialogu na linii pracodawca – potencjalny pracownik. Pracując nad the:protocol uważnie rozmawialiśmy z kandydatami i rekruterami, kształtując serwis oparty na danych, na podstawie wartościowych insightów, w procesie product discovery. Chcemy, aby komunikacja the:protocol także była odzwierciedleniem profesjonalizmu, podejścia data driven i głębokiego zrozumienia branży. Stąd decyzja o współpracy z agencją Linkleaders - mówi Mariusz Witkowski, Product Owner w the:protocol.

Linkleaders systematycznie umacnia w ostatnich latach pozycję jednego z liderów rynku komunikacji wspierającej procesy HR i Employer Brandingowe, w tym rekrutacje liderów branży IT w Polsce. W portfolio agencji znajdują się obecnie takie marki, jak m.in. Grupa Pracuj, Cagpemini, Fujitsu, SAP, Nanovo, mBank czy Shell. Ponadto Linkleaders rozwija systematycznie ekspertyzę w obszarze kampanii opartych na analizie danych i insightach badawczych, zdobywaną przy realizacji kilkudziesięciu badań, raportów, analiz oraz innych działań data-driven PR na rzecz klientów w ostatnich latach. W latach 2016-2021 agencja była laureatem kilkunastu nagród branżowych za projekty na rzecz marek technologicznych.

- Polski rynek rekrutacji profesjonalistów ma bardzo duży potencjał, który stale rośnie, szczególnie w obszarze technologii. Wzrosty liczby ofert pracy, sięgające dziś kilkudziesięciu procent rok do roku, łączą się z coraz większą różnorodnością kampanii i przekazów rekrutacyjnych w Polsce. Pracując z liderami świata IT, zbudowaliśmy w Linkleaders silną ekspertyzę komunikacji w tym obszarze. Chcemy wykorzystać tę wiedzę we wspólnych działaniach z the:protocol – komentuje Tomasz Podolak, Założyciel Linkleaders.

Za realizację projektu the:protocol po stronie agencji odpowiedzialna jest Patrycja Kaleta-Łuczynowicz, Senior PR Consultant z blisko 10-letnim doświadczeniem w zakresie komunikacji marek z sektora nowych technologii, w tym obszaru rozwoju oprogramowania, zarządzania danymi i bezpieczeństwa sieci. Komunikację ambasadorów w mediach społecznościowych wspiera Paula Strugińska, Social Media Specialist. Za doradztwo strategiczne przy projekcie odpowiadają Tomasz Podolak, Założyciel Linkleaders oraz Przemysław Kuć, Senior PR Consultant.

Źródło: Linkleaders

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764