logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Linkleaders rozwija data-driven PR i tworzy dat:awesome

  PR 13.05.2022, przeczytano 591 razy

Spośród ok. 79 bilionów gigabajtów globalnych danych tworzonych co roku tylko 10% stanowią unikalne treści, a 90% jest replikowane. Te 10% jest najcenniejsze i ma największą wartość dla komunikacji i storytellingu, budujących silny marketing. Tworząc usługę dat:awesome, Linkleaders odpowiada na potrzeby komunikacji marek w obliczu rosnącej liczby danych, rywalizacji o uwagę odbiorców i klientów oraz zapotrzebowania na treści promowane przez algorytmy. Oferta kierowana jest nie tylko do działów komunikacji i marketingu, ale także biznesu, sprzedaży czy HR, wspierając komunikację wewnętrzną i rekrutację.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/linkleaders-rozwija-data-driven-pr-i-tworzy-dat%3Aawesome,395837,artykul.html

Od maja 2022 pod marką dat:awesome realizowany jest szeroki zakres działań agencji Linkleaders z obszaru data-driven communication, wspierających media relations, marketing, sprzedaż, komunikację wewnętrzną i rekrutacyjną. Zespół dat:awesome jeszcze w okresie pilotażowym zrealizował pierwsze projekty dla rynku polskiego i europejskiego.

Data-driven PR w ujęciu Linkleaders łączy w jednym ekosystemie cały cykl komunikacji wokół badań i danych oraz analizę wyników i ewaluację kampanii. Zespół dat:awesome może realizować złożone działania PR oraz content marketingowe w oparciu o własną analitykę, interpretacje danych oraz storytelling dotyczący dowolnego zjawiska, trendu lub procesu biznesowego klienta. To kolejny krok Linkleaders w rozwoju portfolio data-driven PR dla branży nieruchomości, IT, rekrutacji, finansów i usług biznesowych.

- Rozwój Linkleaders to efekt konsekwentnego inwestowania w mocne specjalizacje, w których kumulujemy know-how. Komunikacja oparta na danych i unikalnej branżowej wiedzy od zawsze jest obecna w naszych działaniach. Jednak dziś kierunek data-driven jest ważniejszy, niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego postanowiliśmy stworzyć spójną ofertę łączącą wysokiej klasy PR i content marketing, doświadczenie badawcze, storytelling wokół danych oraz zrozumienie potrzeb biznesowych klientów – komentuje Tomasz Podolak, Założyciel Linkleaders.

Od początku 2022 roku zespół dat:awesome przejął całkowicie obsługę cyklicznych działań badawczych Linkleaders dla Grupy Pracuj, przygotowując m.in. raport Pracuj.pl „Dwa lata nowej zawodowej normalności” - dotyczący zmian na rynku pracy w obliczu pandemii koronawirusa - oraz kampanię PR towarzyszącą badaniu. Natomiast na przełomie I i II kwartału br. na zlecenie SAP, globalnego lidera IT dla biznesu, przygotowano raporty dotyczące technologii chmurowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Opracowania zrealizowane w angielskiej i polskiej wersji językowej omawiają dane dla sześciu rynków regionu CEE.

Liderem i pomysłodawcą projektu dat:awesome jest Przemysław Kuć, Head of Data&Insight w Linkleaders, ekspert z ponad 12-letnim doświadczeniem, odpowiadający za rozwój praktyki data-driven w agencji. W jego portfolio znajdują się m.in. projekty dla Pracuj.pl, SAP, Shell, Accenture, Luxoft czy HP. Prowadzone przez niego kampanie Linkleaders zdobyły siedem nagród w konkursie Złote Spinacze.

- W ostatnich latach w Polsce można było dostrzec rosnący rozdźwięk między dużą rolą insightów badawczych w komunikacji korporacyjnej, a jakością opartych na nich treści i działań PR. Wiele firm wciąż nie wykorzystuje w pełni potencjału wiedzy, jakim dysponują. W dat:awesome pomagamy go wydobyć, angażując kluczowych odbiorców naszych klientów w opowieści wokół danych. Oferta zamyka się w modelu 360, w ramach którego możemy odpowiadać za komunikację data-driven od etapu tworzenia strategii aż po ewaluację wyników lub wskoczyć na projekt na dowolnym etapie. Działamy na sprawdzonym polu, którego efektywności dowodzi zaufanie pierwszych klientów dat:awesome i nagrody Linkleaders za data-driven PR – komentuje Przemysław Kuć, Head of Data&Insight w Linkleaders, lider projektu data.awesome.

IV kwartał 2021 roku i I półrocze 2022 roku oznaczały dla Linkleaders dynamiczny rozwój i nowe projekty. Do grona klientów agencji dołączyli m.in. deweloper STRABAG Real Estate, kancelaria prawna CMS, Commerzbank, firma farmaceutyczna Boehringer Ingelheim, platforma rekrutacyjna dla IT the:protocol oraz GoodHabitz – europejski lider e-learningu. Firma wygrała także drugi przetarg na obsługę mBanku w obszarze employer brandingu przez kolejne trzy lata.

Źródło: Linkleaders

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764