logo
ZASOBNIK
Polska reklama i poligrafiaZASOBNIK

Organizacje i instytucje

podkategorie:
Sortuj wg:   Tytuł ( ) Data ( ) Ocena ( ) Popularność ( )
Aktualny klucz sortu: Tytuł (A do Z)


Opis: Polski oddział Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy

http://www.iaa.org.pl | Dodano: 01.06.2001, Wejść: 12967
Opis: Interactive Advertising Bureau działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Wśród członków stowarzyszenia znajdują się portale i wortale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne.

https://iab.org.pl/ | Dodano: 19.02.2011, Wejść: 10718
Opis: Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej została założona w 1998 roku przez ponad 100 firm prowadzących działalność w branży reklamy zewnętrznej. Wśród członków-założycieli IGRZ znalazły się firmy, będące właścicielami nośników reklamy zewnętrznej, jak i firmy brokerskie oraz firmy podwykonawcze, świadczące różnego rodzaju usługi dla właścicieli nośników.

http://www.igrz.com.pl/ | Dodano: 19.02.2011, Wejść: 10971
Opis: Platforma porozumienia głównych firm branży Digital Signage w Polsce, wspieranych przez międzynarodowe instytucje związane z rynkiem dynamicznej komunikacji marketingowej. PDSA skupia firmy działające w sektorze cyfrowego przekazu reklamowego. W ramach swojej działalności PDSA współpracuje z wieloma specjalistami branży reklamowej, badawczej i nowych technologii. Główne cele statutowe realizowane przez stowarzyszenie to: Edukowanie rynku reklamowego, Integracja branży, Standaryzacja,, Organizacja szkoleń i warsztatów.

http://www.digitalsignage-pdsa.pl | Dodano: 12.05.2018, Wejść: 8878
Opis: PIAP powstała w lutym 2007 roku. Zrzesza podmioty zajmujące się usługami i produkcją artykułów promocyjnych, importem, jak również firmy prowadzące działalność jako agencje reklamowe.Członkami są przedsiębiorstwa sektora prywatnego i polskie oddziały zagranicznych koncernów, a wachlarz oferowanych przez nie usług obejmuje wszystkie rodzaje spotykanych na rynku artykułów promocyjnych. W szeregach Izby zrzeszone są największe i najważniejsze firmy z grupy dystrybutorów i producentów artykułów promocyjnych, ale także agencje reklamowe, organizatorzy targów branżowych i opiniotwórcze media branżowe.

http://www.piap-org.pl | Dodano: 01.03.2018, Wejść: 8537
Opis: Międzynarodowa organizacja, której celem pomoc w rozwoju branży artykułów reklamowych. PSI jest organizatorem targów i konkursów branżowych: PSI Düsseldorf to największe międzynarodowe targi produktów reklamowych i platforma zrzeszająca producentów i dystrybutorów z branży, organizacja przyznaje co roku nagrody w konkursie PSI Sustainability Awards 2018 promującym ideę zrównoważonego rozwoju w branży produktów reklamowych i promocyjnych.

http://www.psi-network.de | Dodano: 24.03.2018, Wejść: 13000
Opis: Misją Rady Reklamy jest dbanie o to by przekaz reklamowy, bez względu na to gdzie się pojawia, był uczciwy oraz zgodny ze standardami określonymi przez Kodeks Etyki Reklamy. Rada Reklamy przeciwdziała rozpowszechnianiu reklam, które wprowadzają w błąd, naruszają podstawowe wartości społeczne czy też zagrażają uczciwej konkurencji.

http://www.radareklamy.org/ | Dodano: 19.02.2011, Wejść: 10436 Ocena:  10  (1 gł.) Szczegóły Komentarze (1)
Opis: SAR zostało założone w 1997 roku. Zrzesza firmy, które zajmują się profesjonalną komunikacją marketingową. W skład grupy wchodzą: agencje full service, domy mediowe, agencje brand design, interaktywne, ambientowe i domy produkcyjne. Misją stowarzyszenia jest ułatwianie wymiany informacji i współpracy pomiędzy członkami, reprezentowanie ich interesów w otoczeniu zewnętrznym, a także wzmacnianie dialogu wszystkich uczestników branży komunikacji marketingowej w Polsce. SAR jest oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions oraz Shots w Polsce.

http://sar.org.pl | Dodano: 14.02.2018, Wejść: 13204
Opis: ZFPR powstał w styczniu 2001 roku jako reprezentacja branży profesjonalnych usług Public Relations w Polsce i zrzesza kilkadziesiąt agencji. Jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan i Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji (ICCO). ZFPR jest organizatorem Złotych Spinaczy – konkursu promującego najlepsze projekty z dziedziny PR oraz PR FORUM - konferencji poświęconej promocji najwyższych standardów oraz wyznaczaniu i prezentowaniu trendów w branży PR. Związek jest również jednym z założycieli Rady Etyki PR (REPR), będącej podmiotem społecznym dbającym o ochronę najwyższych standardów etycznych w Public Relations. ZFPR prowadzi również intensywny program szkoleniowy London School of Public Relations oraz cykliczne spotkania edukacyjne Kawa, Herbata, PR.

http://www.zfpr.pl | Dodano: 14.02.2018, Wejść: 8581
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764