logo
ZASOBNIK

Organizacje i instytucje

podkategorie:
Reklama wizualna (19)   Różne (8)   
Stowarzyszenia poligraficzne (8)   Instytucje państwowe (4)   
 
Sortuj wg:   Tytuł ( ) Data ( ) Ocena ( ) Popularność ( )
Aktualny klucz sortu: Tytuł (A do Z)


Opis: Polski oddział Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy

http://www.iaa.org.pl | Dodano: 01.06.2001, Wejść:  4189 
Opis: Interactive Advertising Bureau działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Wśród członków stowarzyszenia znajdują się portale i wortale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne.

https://iab.org.pl/ | Dodano: 19.02.2011, Wejść:  2069 
Opis: Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej została założona w 1998 roku przez ponad 100 firm prowadzących działalność w branży reklamy zewnętrznej. Wśród członków-założycieli IGRZ znalazły się firmy, będące właścicielami nośników reklamy zewnętrznej, jak i firmy brokerskie oraz firmy podwykonawcze, świadczące różnego rodzaju usługi dla właścicieli nośników.

http://www.igrz.com.pl/ | Dodano: 19.02.2011, Wejść:  2093 
Opis: Misją Rady Reklamy jest dbanie o to by przekaz reklamowy, bez względu na to gdzie się pojawia, był uczciwy oraz zgodny ze standardami określonymi przez Kodeks Etyki Reklamy. Rada Reklamy przeciwdziała rozpowszechnianiu reklam, które wprowadzają w błąd, naruszają podstawowe wartości społeczne czy też zagrażają uczciwej konkurencji.

http://www.radareklamy.org/ | Dodano: 19.02.2011, Wejść:  1869 
Opis: SAR zostało założone w 1997 roku. Zrzesza firmy, które zajmują się profesjonalną komunikacją marketingową. W skład grupy wchodzą: agencje full service, domy mediowe, agencje brand design, interaktywne, ambientowe i domy produkcyjne. Misją stowarzyszenia jest ułatwianie wymiany informacji i współpracy pomiędzy członkami, reprezentowanie ich interesów w otoczeniu zewnętrznym, a także wzmacnianie dialogu wszystkich uczestników branży komunikacji marketingowej w Polsce. SAR jest oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions oraz Shots w Polsce.

http://sar.org.pl | Dodano: 14.02.2018, Wejść:  46 
Opis: ZFPR powstał w styczniu 2001 roku jako reprezentacja branży profesjonalnych usług Public Relations w Polsce i zrzesza kilkadziesiąt agencji. Jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan i Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji (ICCO). ZFPR jest organizatorem Złotych Spinaczy – konkursu promującego najlepsze projekty z dziedziny PR oraz PR FORUM - konferencji poświęconej promocji najwyższych standardów oraz wyznaczaniu i prezentowaniu trendów w branży PR. Związek jest również jednym z założycieli Rady Etyki PR (REPR), będącej podmiotem społecznym dbającym o ochronę najwyższych standardów etycznych w Public Relations. ZFPR prowadzi również intensywny program szkoleniowy London School of Public Relations oraz cykliczne spotkania edukacyjne Kawa, Herbata, PR.

http://www.zfpr.pl | Dodano: 14.02.2018, Wejść:  46 
REKLAMA
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone