logo
ZASOBNIK
Polska reklama i poligrafiaZASOBNIK

Sortuj wg:   Tytuł ( ) Data ( ) Ocena ( ) Popularność ( )
Aktualny klucz sortu: Tytuł (A do Z)
Opis: YOONA CREATIVE GROUP – kompleksowa obsługa reklamowa. Specjalizujemy się w kreowaniu wizerunku produktów z branży spożywczej. Projektujemy etykiety, osłony, opakowania, materiały POS i ofertowe: ulotki, plakaty, foldery, teczki etc. Fotografia spożywcza i kulinarna. Branding samochodów służbowych i dostawczych. Kampanie prasowe i radiowe.

http://www.yoona.pl | Dodano: 10.02.2008, Wejść: 3307
Opis: Zachodniopomorska Agencja Reklamowa - Szczecin, druk wielkoformatowy, druk wizytówek, mapy

http://www.zar.szczecin.pl | Dodano: 30.10.2006, Wejść: 2982
Opis: Offset i sitodruk. Drukujemy naklejki, banery, realizujemy druk na tkaninach, PCV, metalu, foliach itp.

http://www.zaz.opole.pl | Dodano: 28.04.2005, Wejść: 2519
Opis: Firma "Graf" z Parczewa oferuje: reklamy, wydruki wielkoformatowe, ulotki, pieczątki, stojaki reklamowe, plafony, wizytówki, karty firmowe, szyldy, tablice, litery przestrzenne, oklejanie samochodów, banery

http://www.grafparczew.pl | Dodano: 28.02.2009, Wejść: 2840
Opis: ZFPR powstał w styczniu 2001 roku jako reprezentacja branży profesjonalnych usług Public Relations w Polsce i zrzesza kilkadziesiąt agencji. Jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan i Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji (ICCO). ZFPR jest organizatorem Złotych Spinaczy – konkursu promującego najlepsze projekty z dziedziny PR oraz PR FORUM - konferencji poświęconej promocji najwyższych standardów oraz wyznaczaniu i prezentowaniu trendów w branży PR. Związek jest również jednym z założycieli Rady Etyki PR (REPR), będącej podmiotem społecznym dbającym o ochronę najwyższych standardów etycznych w Public Relations. ZFPR prowadzi również intensywny program szkoleniowy London School of Public Relations oraz cykliczne spotkania edukacyjne Kawa, Herbata, PR.

http://www.zfpr.pl | Dodano: 14.02.2018, Wejść: 8638
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764