logo
ZASOBNIK
Polska reklama i poligrafiaZASOBNIK

Media, marketing

Sortuj wg:   Tytuł ( ) Data ( ) Ocena ( ) Popularność ( )
Aktualny klucz sortu: Tytuł (A do Z)
Opis: Kongres Profesjonalistów PR co roku gromadzi ponad 300 zainteresowanych kwestiami komunikacji instytucji z mediami. Jest on okazją do spotkania się i rozmowy na aktualne tematy w gronie dziennikarzy, rzeczników prasowych, marketingowców oraz praktyków PR z wieloletnim doświadczeniem. Wydarzenie wzbogacone jest również o panel warsztatów praktycznych. Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o.

http://kongresprofesjonalistow.pl | Dodano: 21.03.2018, Wejść: 7348
Opis: Przewodnik dla poszukujących rzetelnej wiedzy o marketingu i reklamie. Prezentuje nowe trendy, objaśnia przyczyny sukcesów i porażek, porządkuje wiedzę. Inspiruje do przemyśleń i refleksji. Mobilizuje do działania.

https://marketingprzykawie.pl | Dodano: 15.02.2018, Wejść: 7400
Opis: Codzienny serwis informacyjny o mediach, marketingu, reklamie, internecie i biznesie. Zawiera bazę danych polskich firmach reklamowych, medialnych, konsultingowych, usługowych i produkcyjnych. Oraz zebrane w jednym miejscu najważniejsze akty prawne dotyczące mediów i reklamy.

http://www.mediarun.com | Dodano: 12.04.2001, Wejść: 11298 Ocena:  5  (2 gł.) Szczegóły
Opis: Tematy: e-mail marketing, e-commerce, marketing automation, strategic marketing, digital signage, webinary, edukacja, outdoor, social media. Motywem przewodnim redakcji jest pytanie "Where’s the beef” (gdzie jest konkret) po raz pierwszy użyta w 1984 roku w reklamie telewizyjnej sieci restauracji “Wendy’s”, która od tamtego momentu na stałe weszła do codziennego języka Amerykanów.

https://nowymarketing.pl | Dodano: 15.02.2018, Wejść: 7461
Opis: Portal informacyjny poświęcony tematyce PR, a także innym obszarom komunikacji takim, jak: CSR, lobbing, brand marketing, marketing polityczny i regionalny czy promocja. Na rynku działamy od 2004 roku. Publikuje artykuły, felietony, komentarze i rozmowy z doświadczonymi praktykami i teoretykami PR-u, a także praktyczne wskazówki dla przedstawicieli branży.

http://www.proto.pl | Dodano: 15.02.2018, Wejść: 7424
Opis: Portal informacyjny poświęcony telewizji, radiu, prasie, internetowi, reklamie, technologii, public relations i badaniom marketingowym. W serwisie można znaleźć najnowsze informacje, które są codziennie aktualizowane.

http://www.wirtualnemedia.pl | Dodano: 15.02.2018, Wejść: 7383
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764