logo
ZASOBNIK
Polska reklama i poligrafiaZASOBNIK

Blogosfera

Sortuj wg:   Tytuł ( ) Data ( ) Ocena ( ) Popularność ( )
Aktualny klucz sortu: Data (od najstarszych)
Opis: Blog o marketingu w internecie, praktyczne informacje jak wypozycjonować i zoptymalizować stronę internetową, czyli o seo, ppc i sem. Blog zawiera słownik podstawowych zagadnień z e-marketingu.

http://www.marketinginternetowy.com.pl/ | Dodano: 29.12.2011, Wejść: 3658
Opis: Blog informacyjno-poradnikowy. Tematyka - reklama przestrzenna, szyldy 3d, scenografia, produkty nietypowe. Opisy i subiektywne oceny materiałów i technologii oraz aktualności firmowe.

http://szyldy3d.blogspot.com/ | Dodano: 19.02.2012, Wejść: 3762
Opis: czyli o visual identity, pasji projektowania, e-biznesie wizualnie, książkach, internecie, globalnej wiosce etc.

http://alw.pl | Dodano: 06.05.2012, Wejść: 10195 Ocena:  10  (1 gł.) Szczegóły
Opis: Przerwa na reklamę to blisko 30 kreatywnych osób realizujących nieszablonowe rozwiązania z zakresu marketingu i PR. Już od kilku lat tworzą ją Agencja Marketingowa Płodni.com i Agencja Public Relations Wizerunkowo.com, które jako Grupa Płodni.com działają dla mniejszych, większych i tych największych marek.

http://przerwanareklame.pl | Dodano: 14.02.2018, Wejść: 1584
Opis: Autor - Maciek Budzich - jest pasjonatem i komentatorem nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością. Miał okazję być uczestnikiem na wielu konferencjach branżowych (Forum IAB, InternetBeta), wykłada m.in. w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks Tischnera w Krakowie, AGH w Krakowie na kierunku marketing internetowy.

http://www.mediafun.pl | Dodano: 14.02.2018, Wejść: 1611
Opis: Blogreklamowy.com to miejsce gdzie kreatywność spotyka się z pasją. Budujemy największy w sieci katalog kampanii reklamowych. Nasze zbiory opieramy o własne źródła oraz materiały przesyłane od agencji, domów mediowych czy fotografów.

http://blogreklamowy.com/ | Dodano: 14.02.2018, Wejść: 7614
Opis: ScreenLovers - blog o telewizji i VOD - powstał z myślą o tych, którzy fachowo zajmują się rynkiem reklamy telewizyjnej, a nawet szerzej – reklamy wideo. Łowimy trendy, burzymy mity, zbieramy dane. A wszystko po to, by uporządkować wiedzę o rynku, na którym działamy. ScreenLovers tworzą specjaliści z branży mediów i reklamy, zainteresowani albo zawodowo związani z telewizją i wideo. ScreenLovers organizuje doroczną konferencję poświęconą wideo i telewizji – VideoWars by ScreenLovers.

http://screenlovers.pl | Dodano: 14.02.2018, Wejść: 1561
Opis: Autorka bloga - Natalia Hatalska - jest analityczką trendów i autorką bestsellerowej książki „Cząstki przyciągania”. W 2016 roku powołała do życia instytut badań nad przyszłością – infuture hatalska foresight institute, który definiuje najważniejsze trendy i wskazuje ich konsekwencje dla gospodarki, kategorii rynkowych czy konkretnych marek.

http://hatalska.com | Dodano: 14.02.2018, Wejść: 1582
Opis: Autor bloga pracuje jako konsultant ds. e-marketingu. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w internecie generujących leady i sprzedaż. Oprócz tego prowadzi szkolenia, doradza, wykłada. Pisze zarówno o ogólnych tematach, jak i o wykorzystywaniu konkretnych narzędzi. Ulubione tematy to płatna reklama w social media, content marketing i copywriting.

https://arturjablonski.com/ | Dodano: 14.02.2018, Wejść: 7651
Opis: Autor - Adam Przeździęk - zajmuje się komunikacją marketingową opartą o media interaktywne i technologie. Obserwuje, analizuje i przedstawia nowe trendy lub zjawiska społeczne, wpływające na nasze życie oraz determinujące zmiany w poszczególnych sektorach rynku. W branży marketingu i reklamy działa od 2003 roku. Blog jest jednym z najdłużej tworzonych blogów o tej tematyce, ale również jeden z najbardziej wpływowych i wartościowych w swojej kategorii w Polsce.

https://www.mediafeed.pl/ | Dodano: 14.02.2018, Wejść: 1586
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764