4fun.tv rozpoczyna kampanię promującą jeden z popularnych brandów Nestle – Lion i jego nowy wariant Peanut. W tym celu stworzony został dedykowany program ”Lion Radzi”, propagujący aktywne spędzanie wolnego czasu.
Program „Lion Radzi” ruszył na antenie 4fun.tv 17 sierpnia i będzie trwał do 5 października. Głównym założeniem projektu jest pokazanie najciekawszych miejsc, w których młodzi ludzie spędzają czas. Program ma pokazać, gdzie warto się pojawić i jak wypocząć, nie siedząc w domu. Każdemu odcinkowi oraz całej akcji promocyjnej przewodzi hasło: "Lion radzi, nie siedź w domu!", które idealnie wpisuje się w charakter i tematykę programu.
W trakcie programu prezenterzy 4fun.tv Ania Krawczyk i Janek Szlagowski będą rozmawiać z ludźmi o ich ulubionych miejscówkach. W każdym tygodniu 4fun.tv przyzna najlepszej „miejscówce” certyfikat LION.
Program ściśle koresponduje ze specjalną stroną konkursową marki LION www.niesiedzwdomu.pl, na której internauci prezentują swoje ulubione miejsca. Do wygrania są extra nagrody -10 kamer full HD Sony HDR-TG3, 10 aparatów wodo i wstrząsoodpornych Olympus oraz odtwarzacze mp3 2GB Zen Stone Plus Speaker, wszystko w myśl hasła przewodniego: "Lion radzi, nie siedź w domu!".
Źródło: 4fun Media SA