logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Lion Radzi” w 4fun.tv

  PR 24.08.2008, przeczytano 3044 razy
ilustracjastrzałka

4fun.tv rozpoczyna kampanię promującą jeden z popularnych brandów Nestle – Lion i jego nowy wariant Peanut. W tym celu stworzony został dedykowany program ”Lion Radzi”, propagujący aktywne spędzanie wolnego czasu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lion-radzi-w-4fun.tv,7765,artykul.html

Program „Lion Radzi” ruszył na antenie 4fun.tv 17 sierpnia i będzie trwał do 5 października. Głównym założeniem projektu jest pokazanie najciekawszych miejsc, w których młodzi ludzie spędzają czas. Program ma pokazać, gdzie warto się pojawić i jak wypocząć, nie siedząc w domu. Każdemu odcinkowi oraz całej akcji promocyjnej przewodzi hasło: "Lion radzi, nie siedź w domu!", które idealnie wpisuje się w charakter i tematykę programu.

W trakcie programu prezenterzy 4fun.tv Ania Krawczyk i Janek Szlagowski będą rozmawiać z ludźmi o ich ulubionych miejscówkach. W każdym tygodniu 4fun.tv przyzna najlepszej „miejscówce” certyfikat LION.

Program ściśle koresponduje ze specjalną stroną konkursową marki LION www.niesiedzwdomu.pl, na której internauci prezentują swoje ulubione miejsca. Do wygrania są extra nagrody -10 kamer full HD Sony HDR-TG3, 10 aparatów wodo i wstrząsoodpornych Olympus oraz odtwarzacze mp3 2GB Zen Stone Plus Speaker, wszystko w myśl hasła przewodniego: "Lion radzi, nie siedź w domu!".

Źródło: 4fun Media SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Programu jeszcze nie widziałam, ale sądząc po aktywności internautow i ilości zdjęć wrzuconych na stronę konkursową, akcja jest strzałem w dziesiątkę.

avatar użytkownika
,

nom, ludziki lubią się pochwalić miejscami w których byli, spójrzmy na NK i fotki heh. a tu dodatkowo fajne nagrody sa do wyhaczenia. git

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764