logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Liquidthread i Publicis Leon z działaniami branded content dla Corega

  PR 25.11.2023, przeczytano 654 razy
ilustracjastrzałka
Kadr z filmu

Agencja LiquidThread i zespół Publicis Leon (Publicis Groupe) przygotowały kampanię dla marki Corega, należącej do Haleon. Główną rolę w serii odcinków „Czas na lepsze” odgrywają wybrani w drodze castingu konsumenci, którzy spełniają swoje marzenia, zachęcając tym innych do zmian.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-liquidthread-i-publicis-leon-z-dzialaniami-branded-content-dla-corega,402218,artykul.html

Seria „Czas na lepsze” to inspirująca i pełna optymizmu opowieść o sile determinacji i pasji, która ma pomóc konsumentom w wieku 40+ pokonywać własne słabości oraz kompleksy, a tym samym wieść życie bez ograniczeń. Wiarę w siebie i chęć do działania przywraca marka Corega, lider w kategorii produktów do pielęgnacji protez zębowych. Program ma za zadanie budować większą świadomość i przełamywać temat tabu utraty zębów i noszenia protez. Seria przedstawia historie czterech osób, które są przykładem na to, że każda zmiana, nawet najmniejsza, może wpłynąć na komfort życia.

Czas na lepsze” to nasz pilotażowy projekt w Polsce, największym rynku Haleon w Europie Środkowo-Wschodniej. Jako firma z branży consumer healthcare zawsze staramy się odpowiadać na potrzeby naszych konsumentów i wspierać ich w codziennym dbaniu o zdrowie. Kampania ma za zadanie ocieplić wizerunek protez zębowych i zachęcić do ich właściwej pielęgnacji, by pomóc konsumentom wyzbyć się nieuzasadionego wstydu i przywrócić radość z życia. Liczymy, że pokazanie sylwetek prawdziwych bohaterów, którzy opowiedzą własnymi słowami, dlaczego warto zainwestować w siebie i zadbać o swój uśmiech, pchnie ich rówieśników do podobnych zmian lub otworzy ich na zupełnie nowe, pozytywne doświadczenia – mówi Magdalena Czarnecka, CEE Marketing Manager Corega w firmie Haleon.

Wiemy, jak ważne jest dobre samopoczucie, a rolą marki Corega jest pokazanie, że proteza może dodać pewności siebie. Chcemy normalizować ich noszenie i sprawić, by konsumenci czuli się w nich pewnie i komfortowo. „Czas na lepsze” to program, który pokazuje, że pomimo wyzwań nie jest za późno na walkę „o lepsze jutro– dodaje Michalina Sikora, Junior Brand Manager Corega w Polsce. 

„Czas na lepsze” ma swoją premierę w serwisie Interia.pl w piątek 24 listopada. Emisję odcinków będzie można oglądać również na kanale TV4 w soboty o godz. 14:50, w Polsat Play w poniedziałki o 15:00 oraz w Super Polsat w środy o 14:05. Oprócz standardowych odcinków, na stronie Interia.pl przewidziana jest specjalna sekcja edukacyjna dla konsumentów noszących protezy. Druga część kampanii będzie skupiała się na testymonialach konsumentów, którzy odmienili komfort swojego życia, stosując kremy Corega.

To, co czyni tę kampanię wyjątkową, to mocny insight konsumencki, który stanowi fundament tego projektu. Dzięki integracji wszystkich działań 360, kampania to nie tylko wyraz naszej ekspertyzy, lecz również potwierdzenie naszego innowacyjnego podejścia i zaangażowania w kompleksowe rozwiązania. Jesteśmy dumni z tej kampanii i przekonani, że pozytywnie wpłynie na jej odbiorców – mówi Sebastian Mucha, CEE Strategy Director w zespole Publicis Leon.

Za koncepcję i realizację działań odpowiedzialna jest agencja digitalowo-contentowa LiquidThread. Za strategiczne planowanie mediów, wsparcie w budowie komunikacji 360, a także działania PR odpowiada zespół Publicis Leon, prowadzący działania dla Haleon w CEE. Produkcją programu oraz sekcji edukacyjnej na temat protez zajęła się Grupa Polsat.

Źródło: LiquidThread, Publicis Leon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764