Kolejna aktywacja w niestandardowy sposób promuje drugi sezon serialu Opowieści Podręcznej. Tym razem akcja skierowana jest przeciwko przejawom nienawiści wobec kobiet w sieci.
Głównym elementem kampanii jest video z udziałem celebrytek. Każde udostępnienie materiału to złotówka przekazana przez Showmax na Centrum Praw Kobiet.
Showmax wraz z Hanną Lis, Weroniką Rosati i Małgorzatą Majdan-Rozenek sprzeciwiają się wirtualnym przejawom niechęci wobec kobiet. Tej samej niechęci, która w Opowieści podręcznej przybrała z czasem fizyczny wymiar i doprowadziła do stworzenia Gileadu.
Agencja Digital Kingdom odpowiada za strategię i kreację aktywacji. Agencja pracuje dla Showmax od momentu launchu platformy na Polskim rynku. Za realizację spotów odpowiada: dom produkcyjny link visuals. Zakup mediów we własnym zakresie zaplanowało Digital Kingdom i wewnętrzny zespół Showmax.
Źródło: Digital Kingdom