logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lisek.App: startuje kampania „Nowy gatunek sklepu”

  PR 09.03.2023, przeczytano 1219 razy
ilustracjastrzałka

Lider polskiego q-commerce promuje usługę szybkich dostaw i szeroki asortyment ponad 2200 produktów łącząc poczucie humoru z sytuacjami z życia codziennego. Komunikacja pod hasłem „Nowy gatunek sklepu” ma za zadanie podkreślić, że Lisek to sklep inny niż wszystkie sklepy tradycyjne i podmioty z rynku e-grocery.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lisek.app%3A-startuje-kampania-_nowy-gatunek-sklepu_,399229,artykul.html

Lisek.App w nowej kampanii mówi o szerokim wyborze produktów i szybkości dostaw. Komunikacja to połączenie humoru z racjonalnością. Przekaz kampanii „Nowy gatunek sklepu” jest prosty i praktyczny – niezależnie od okoliczności składania zamówienia Lisek niezawodnie przybywa z zakupami nawet w 10 minut. Marka poprzez groteskowe i abstrakcyjne, choć z życia wzięte sytuacje pokazuje, co wnosi Lisek.App w codzienne życie klientów – wygodę, świeżość produktów i pewność szybkiej dostawy.

- Lisek.App to sklep, w którym można zrobić codzienne zakupy i dostać je pod drzwi w kilkanaście minut. Nie jest to usługa awaryjna dla wybranych tylko po prostu nowa forma robienia zakupów. Wierzymy, że tak będą wyglądać zakupy przyszłości. Chcemy o tym opowiadać w sposób nowoczesny i zgodny z odważnym charakterem marki. Stąd wybór bezpretensjonalnych i pełnych humoru pomysłów wpisujących się w aktualne trendy i dostosowanych do kanałów komunikacji, z których korzysta nasza grupa docelowa - mówi Justyna Sztengreber, dyrektor marketingu Lisek.App

W ramach kampanii powstały spoty wideo oraz formaty statyczne. Kampania obejmuje działania digital, vod oraz kanały social mediów: Facebook, Instagram, Tik-Toku YouTube, Twitch. Za koncepcje kreatywną kampanii odpowiada Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Zakupem mediów zajmują się agencje: Patoagencja oraz Rozgłos. Marka współpracuje również na stałe z serwisem Donald.pl odpowiedzialnym za przygotowywanie na potrzeby współpracy treści w social mediach takich jak pasty internetowe i memy, które są stałym elementem komunikacji Liska.

Aplikacja Liska została pobrana już ponad 730 000 razy na telefony z systemami Android i iOS. To ponad 3 razy więcej od świadczącego usługi szybkiej dostawy Jusha! i prawie 2,5 raza więcej od Frisco.

Źródło: Lisek.App

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764