Lider polskiego q-commerce promuje usługę szybkich dostaw i szeroki asortyment ponad 2200 produktów łącząc poczucie humoru z sytuacjami z życia codziennego. Komunikacja pod hasłem „Nowy gatunek sklepu” ma za zadanie podkreślić, że Lisek to sklep inny niż wszystkie sklepy tradycyjne i podmioty z rynku e-grocery.
Lisek.App w nowej kampanii mówi o szerokim wyborze produktów i szybkości dostaw. Komunikacja to połączenie humoru z racjonalnością. Przekaz kampanii „Nowy gatunek sklepu” jest prosty i praktyczny – niezależnie od okoliczności składania zamówienia Lisek niezawodnie przybywa z zakupami nawet w 10 minut. Marka poprzez groteskowe i abstrakcyjne, choć z życia wzięte sytuacje pokazuje, co wnosi Lisek.App w codzienne życie klientów – wygodę, świeżość produktów i pewność szybkiej dostawy.
- Lisek.App to sklep, w którym można zrobić codzienne zakupy i dostać je pod drzwi w kilkanaście minut. Nie jest to usługa awaryjna dla wybranych tylko po prostu nowa forma robienia zakupów. Wierzymy, że tak będą wyglądać zakupy przyszłości. Chcemy o tym opowiadać w sposób nowoczesny i zgodny z odważnym charakterem marki. Stąd wybór bezpretensjonalnych i pełnych humoru pomysłów wpisujących się w aktualne trendy i dostosowanych do kanałów komunikacji, z których korzysta nasza grupa docelowa - mówi Justyna Sztengreber, dyrektor marketingu Lisek.App
W ramach kampanii powstały spoty wideo oraz formaty statyczne. Kampania obejmuje działania digital, vod oraz kanały social mediów: Facebook, Instagram, Tik-Toku YouTube, Twitch. Za koncepcje kreatywną kampanii odpowiada Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Zakupem mediów zajmują się agencje: Patoagencja oraz Rozgłos. Marka współpracuje również na stałe z serwisem Donald.pl odpowiedzialnym za przygotowywanie na potrzeby współpracy treści w social mediach takich jak pasty internetowe i memy, które są stałym elementem komunikacji Liska.
Aplikacja Liska została pobrana już ponad 730 000 razy na telefony z systemami Android i iOS. To ponad 3 razy więcej od świadczącego usługi szybkiej dostawy Jusha! i prawie 2,5 raza więcej od Frisco.
Źródło: Lisek.App