logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lisek.App i Fundacja Różowa Skrzyneczka przeciw wykluczeniu menstruacyjnemu

  PR 09.03.2024, przeczytano 444 razy
ilustracjastrzałka

W odpowiedzi na problem wykluczenia menstruacyjnego w Polsce Lisek.App wspólnie z Fundacją Różowa Skrzyneczka i agencją Feeders uruchamiają kampanię Różowy Bukiecik. Zgodnie z ideą kampanii, w tym roku Dzień Kobiet przestaje być symbolem pustych gestów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lisek.app-i-fundacja-rozowa-skrzyneczka-przeciw-wykluczeniu-menstruacyjnemu,403390,artykul.html

Kampania, mająca na celu wsparcie walki z wykluczeniem menstruacyjnym, startuje 8 marca - w Dzień Kobiet i potrwa do końca miesiąca. Różowy Bukiecik to symboliczna cegiełka dostępna w sklepie Lisek.App w dwóch formatach: metalowej przypinki z motywem kwiatu i digitalowej animacji.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na problem wykluczenia menstruacyjnego w Polsce, gdzie aż 4% kobiet nie stać na zakup niezbędnych środków higienicznych, 21% nastolatek musiało wyjść ze szkoły ze względu na ich brak, a 10% z powodu ograniczonego dostępu do podpasek w ogóle nie wyszło z domu*. Kampania promuje przekształcenie pustych gestów, często kojarzonych z Dniem Kobiet, w realną pomoc, poprzez zakup Różowego Bukiecika.

Zysk ze sprzedaży Różowych Bukiecików zostanie przekazany Fundacji Różowa Skrzyneczka, która od 2019 roku działa na rzecz walki z wykluczeniem menstruacyjnym, w porozumieniu i współpracy z lokalnymi działaczkami i działaczami. To dzięki ich działalności wieszane są w całej Polsce Różowe Skrzyneczki, wypełnione podpaskami i tamponami. Takich skrzyneczek w Polsce znajduje się już ponad 10 000, ale wciąż potrzebne są nowe. Dodatkowo Fundacja edukuje i zabiega o równy dostęp do wiedzy o miesiączce i wprowadzenie systemowych zmian w tym zakresie.

Kampania skierowana jest do kobiet oraz mężczyzn powyżej 15. roku życia, mieszkających w zasięgu działania Liska, szczególnie do mężczyzn poszukujących prezentu dla kobiet. Kampanię na swoich profilach społecznościowych promują m.in Małgorzata Rozenek i serwis Donald.pl.

Źródło: Zorro Delivery

Dodatkowe informacje:

*Z badania Kulczyk Foundation

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Znaczenie” - Raport Roczny Ergo Hestii z instalacją artystyczną
ERGO Hestia opublikowała Raport Roczny za rok 2023, zatytułowany „Znaczenie”. Składa się on z dwóch części: publikacji oraz instalacji artystycznej - stworzonej przez artystkę Ewę Cieniak - którą podziwiać można w sopockiej centrali firmy.
Pepsi głównym partnerem SBM FFestival 2024
Pepsi po raz kolejny łączy siły z SBM tym razem przy okazji 8. edycji SBM FFestival. Marka została oficjalnym partnerem tegorocznej edycji festiwalu, który odbędzie się między 29 a 31 sierpnia na warszawskim AWF. Pepsi ogłasza także swoich ambasadorów, których nie zabraknie na specjalnej scenie marki podczas SBM FFestival. Mowa o ekipie DRE$$CODE oraz raperze Kinny Zimmer, którzy...
Streetcom realizuje kampanie dla 4 marek Bunge
Agencja Streetcom odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii influencerskich dla czterech brandów z portfolio BUNGE: Eleplant, Finuu, Wawrzyniec oraz Smakowita. W ramach wygranego przetargu agencja realizuje kampanie Influencer marketingowe i seedingowe wg uzgodnionych harmonogramów do końca 2024 roku. Głównym celem realizowanych działań jest zwiększanie...
XXIV Kongres PR. Sztuczna inteligencja, kryzys i technologie
Przeżywamy okres dynamicznego rozwoju technologii, w tym zwłaszcza sztucznej inteligencji. Generowanie grafik na podstawie opisów oraz boty prowadzące naturalne rozmowy zmieniają procesy komunikacyjne. Dla branży PR to początek nowej ery, pełnej szans, ale także potencjalnych zagrożeń i źródeł kryzysów wizerunkowych. Wszystkie te kwestie podejmą eksperci, którzy zgromadzą...
Aleph dla marki Perła - kampania na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) oraz Media Group przygotowały na Spotify kampanię pt. „Niesie do przyjaciół” dla marki Perła (Browary Lubelskie S.A.).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764