logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lisiecki: Dwukrotny wzrost biznesu PMPG w 2018 r.

  PR 28.04.2017, przeczytano 631 razy

Dwukrotny wzrost biznesu w 2018 r. w stosunku do ostatnich rocznych wyników - taki cel stawia przed swoimi menadżerami Michał Maciej Lisiecki, prezes zarządu PMPG Polskie Media. Lisiecki w rozmowie z Rafałem Irzyńskim dla Inwestorzy.tv komentuje wyniki roku 2016 oraz przedstawia perspektywy na kolejne lata. Podkreśla, że PMPG jest spółką przewidywalną, ze zdrowymi fundamentami i potencjałem do generowania dobrych wyników finansowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lisiecki%3A-dwukrotny-wzrost-biznesu-pmpg-w-2018-r.,32307,artykul.html

Na poziomie zarządu mamy przyjętą strategię, którą konsekwentnie realizujemy. Naszym długoterminowym celem jest budowa polskiej grupy, z silnym polskim DNA, ale działającej również na innych rynkach” – mówi Lisiecki.

Zapowiada też, że w III/IV kwartale br. Grupa zaprezentuje strukturę projektu PMPG Ventures, działającego w modelu „media 4 equity”. „Dzięki takiej strukturze będziemy mogli pokazać nasze inwestycje i udziały w różnych przedsięwzięciach, w które angażujemy się już dzisiaj” – mówi. Dodaje, że nowa struktura pozwoli również pokazać horyzont czasowy i potencjał tych inwestycji. Dotyczy to również obligacji, w które inwestowane są nadwyżki finansowe Grupy.

Prezes PMPG Polskie Media zapowiada, że Grupa opublikuje prognozę po wynikach I kwartału, kiedy będzie miała już potwierdzoną strukturę przychodów i część długoterminowych kontraktów. „Pracujemy nad tym, by nasze przychody miały charakter abonamentowy, projektujemy przychody powtarzalne, aby baza była stała. Dzięki temu nasze prognozy są realizowalne, a my możemy koncentrować się na rozwoju Grupy” – zaznacza.

Nasze wyniki są nudne, bowiem to co obiecujemy –  realizujemy. Działamy zgodnie ze strategią overdeliver than overpromise, nasze wyniki są lepsze od prognoz” – podkreśla Lisiecki. Odsłaniając „kuchnię” zarządczą, zwraca również uwagę, że co kwartał na poziomie Grupy weryfikowane są koszty działalności i identyfikowane są pola, gdzie te koszty mogą być optymalizowane, jak w strategii „Warren Buffett i inwestowanie w wartość”. W 2016 r. pozwoliło to na obniżenie kosztów sprzedaży o 3 mln zł.

Przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media w 2016 r. wyniosły 57 mln 130 tys. zł i były o 10 proc. wyższe od tych osiągniętych rok wcześniej. Skonsolidowany EBIT ukształtował się na poziomie 9 mln 541 tys. zł, co oznacza wzrost o 65 proc. w stosunku do 2015 r. oraz o 27 proc. w stosunku do prognozy. EBITDA wyniosła 10 mln 163 tys. zł i była r/r wyższa o 59 proc. oraz o 25 proc. od prognozy. Zysk brutto wzrósł o 42 proc., a zysk netto - o 37 proc.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764