logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lista laureatów Youtube Rewind 2018

  PR 07.12.2018, przeczytano 807 razy
ilustracjastrzałka

Jak co roku prezentujemy YouTube Rewind, zestawienie najpopularniejszych wideo oraz teledysków w Polsce i na świecie od twórców, których najchętniej oglądaliście na naszej platformie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lista-laureatow-youtube-rewind-2018,380461,artykul.html

W tegorocznym podsumowaniu polskich wideo króluje rozrywka - doceniliście parodie grupy Abstra oraz filmy kabaretu Neonówka czy komików Abelarda Gizy i Rafała Paczesia. Wysokie, drugie miejsce zajął zwiastun filmu Kler, który w kinach widziało już ponad 5 mln widzów. Na liście 10 najpopularniejszych teledysków króluje polska hip-hopowa supergrupa muzyczna - Taco Hemingway i Quebonafide, których teledysk Tamagotchi zyskał ponad 60 milionów Waszych wyświetleń.

Na liście, na którą trafiły wideo najchętniej oglądane przez internautów z całego świata, pierwsze miejsce zajmuje Kylie Jenner, amerykańska gwiazda programów typu reality show, modelka, celebrytka i bizneswoman, która postanowiła podzielić się z Wami historią swojej ciąży. W zestawieniu znalazły się również spektakularne triki grupy Dude Perfect czy kulisy rozstania popularnych vlogerów Davida Dobrika i Lizy Koshy. Wśród fanów muzyki największe zainteresowanie zyskał teledysk Te Bo Remix, Nicky Jam x J. Balvin i Maroon 5.

Polska lista najpopularniejszych wideo:

Polska lista najpopularniejszych teledysków:

Globalna lista najpopularniejszych wideo:

Globalna lista najpopularniejszych teledysków:

Źródło: Google Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764