logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lista Top Dostawców Festiwalmarketingu.pl coraz liczniejsza

  PR 08.03.2021, przeczytano 269 razy
ilustracja

Drake Krzysztof Kaczor, Adsystem, LT-1, Chocolissimo i Antyhacker to kolejni TOP dostawcy, którzy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lista-top-dostawcow-festiwalmarketingu.pl-coraz-liczniejsza,390538,artykul.html

Kolejni wystawcy dołączający do Festiwalu zgodnie potwierdzają, że bezpośredni kontakt z klientem i możliwość prezentacji na żywo produktów i oferty jest szczególnie teraz, tak bardzo pożądana.

– Okazuje się, że drugi rok z rzędu FestiwalMarketingu.pl może być jedynym oddechem normalności dla branży. Nie wyobrażam sobie, aby mogło nas zabraknąć na tradycyjnie najważniejszym wydarzeniu sezonu, a już drugi raz – jedynej okazji żeby spotkać się z przyjaciółmi. W ubiegłym roku Festiwal Marketingu był pierwszym zwiastunem znakomitego sezonu świątecznego, oby w tym roku było podobnie. Tego sobie oraz wszystkim wystawcom i odwiedzającym bardzo życzymy – mówi Marcin Czarnecki, Dyrektor handlowy w Drake Krzysztof Kaczor.

Jak zaznacza Kamil Kalicki, Key Account Manager w Adsystem, informacja o wrześniowych targach była dla nich, jak światełko w tunelu.

– Pewnie wiele osób powie, że tęsknimy za targami, bo dzięki temu budujemy relacje z klientami, ale tak właśnie jest. Bardziej niż zwykle się tego pragnie. Mimo, że to wymaga wstania o 5 nad ranem i powrotu do domu o 24:00 następnego dnia, to co z tego? To rozrywkowa część naszej pracy, mimo  zmęczenia bardzo ją lubimy. To moment, w którym odrywamy się od codziennych obowiązków, telefonicznego kontaktu z klientem, żeby spotkać się z nim osobiście, pokazać mu nasze produkty. Nie oferujemy produktów, które każdy zna i ich zakup to szybka decyzja. Targi dają nam więc szansę na pokazanie produktów, to dla nas mobilna wersja showroomu, w którym klient może nas spotkać, zadać pytania, zobaczyć produkt na żywo, dotknąć go, sprawdzić jaka jest różnica i zdecydować, który odpowiada mu bardziej. Oczywiście staramy się robić to online, nawet ostatnio odpaliliśmy adSchool, to seria filmów mająca na celu edukację produktową. Od kilku miesięcy działamy intensywnie w social mediach, jest nas tam dużo, ale… jednak targi to targi. Możliwość uściśnięcia dłoni, pogadania twarzą w twarz, wypicia dobrej kawy. Z niecierpliwością czekamy na wrzesień, zwłaszcza że pokażemy się tam… odmienieni (ale o tym więcej niebawem) – mówi.

Wystawcy podkreślają także, że choć ostatnie miesiące nie należały dla nich, jako przedstawicieli branży upominków, do najłatwiejszych, to właśnie targi są okazją do odbudowania kontaktów.

– Jak wszyscy wiemy, mamy za sobą ciężki okres. Tegoroczne targi dają wszystkim szanse na odnowienie i zawarcie nowych znajomości. Bezpośredni kontakt z klientem face to face i możliwość prezentacji naszej bogatej oferty jest dla nas kluczowym elementem. Napełnieni pozytywną energią z niecierpliwością czekamy na Festiwal i na Was drodzy Państwo. Do zobaczenia już wkrótce – mówi Sylwia Tokarczyk z firmy LT-1.

– Ostatnie miesiące nie były łatwe dla wielu branż, szczególnie dla branży upominkowej, ale my koncentrujemy się na tym co jest, a szczególnie na tym co będzie. Zarówno okresy hossy, jak i wszelkie kryzysy nie mogą trwać wiecznie, dlatego cieszymy się, że możemy znowu coś zaplanować! Jak chyba nigdy dotąd jesteśmy spragnieni kontaktów bezpośrednich z naszymi klientami. Liczymy, że tegoroczny FestiwalMarketingu.pl ponownie okaże się sukcesem i nasze stoisko odwiedzi wielu naszych klientów, a także, że przyciągniemy nowe twarze. Chcemy wzajemnie przekazać sobie optymizm i nadzieję na lepsze jutro i stopniowy, ale jednak powrót do normalności – komentuje Elwira Dudzińska, B2B Sales&Marketing Team Leader w Chocolissimo.

Z niecierpliwością na kolejną edycją czeka też firma Antyhacker. – Staraliśmy się mądrze wykorzystać czas ograniczeń, który pokazał, iż produkty związane z bezpieczeństwem w sieci są ponadczasowe i dopasowane do istniejącego reżimu. FestiwalMarketingu.pl daje nam możliwość stworzenia trwałej, wielokierunkowej relacji. Bezpiecznie zorganizowany daje impuls do prezentacji ofert i nowości. To bezpieczna przestrzeń i szersze perspektywy do tworzenia pomysłów, tak ważnych w naszej branży. Do zobaczenia we wrześniu – mówi Monika Lewandowska z Antyhacker.

Także czołowe agencje reklamowe uważają, że to najwyższy czas na powrót spotkań branżowych.

– Ostatnie miesiące to był trudny czas dla nas wszystkich, dominowała niepewność, zniecierpliwienie, złość i determinacja. Cieszę się, że w ubiegłym roku mogliśmy się spotkać, choć w reżimie, bez podawania sobie dłoni, bez uścisków, ale z możliwością rozmowy i spotkania. Z niecierpliwością czekam na wrześniową odsłonę targów FestiwalMarketingu.pl, z wielką przyjemnością spotkam się z moimi wieloletnimi dostawcami, z ludźmi, z którymi bezpośrednie relacje zabrał nam czas pandemii. Mam nadzieję, że ten czas spotkania się na targach da nam wiele radości, pokaże nowe rozwiązania, da nadzieję na odbudowę naszej branży. Czekam na ten czas, kiedy będę mogła się z Wami ponownie spotkać. Do września zatem – mówi optymistycznie Iza Staniszewska z agencji reklamowej Grafservice.

Swój udział potwierdzili też już AWIH Torby Reklamowe, Guapa Clean Up, Fabryka Prezentów, Friends, Headwear Polska, Inspirion Polska, MALFINI, Promonotes, SDX Group, STEFANIA, Texet Poland, The One Group, 12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy.

Tegoroczne wydarzenie będzie wyjątkowe, ze względu na współpracę dwóch dużych graczy na rynku eventowym i zaowocuje połączeniem 13. edycją Targów Reklamy i Poligrafii FestiwalMarketingu.pl / FestiwalDruku.pl z 13. Międzynarodowymi Targami Opakowań Packaging Innovations.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł z prywatnej emisji akcji z przeznaczeniem na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata...
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay Inc. uruchamia platformę Suite 13TM zapewniającą angażujące doświadczenia wirtualne
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Trwa kampania informacyjna #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764