logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Listopadowe Dni Otwarte z ploterami Mutoh [WYWIAD]

  PR 04.11.2014, przeczytano 1174 razy
ilustracjastrzałka

14 oraz 18 listopada 2014 firma Atrium Centrum Ploterowe zaprasza do swojej centrali w Opolu na „Drzwi Otwarte”. Dystrybutor w swoim demo-roomie zaprezentuje kilkanaście urządzeń do druku wielkoformatowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/listopadowe-dni-otwarte-z-ploterami-mutoh-wywiad,23116,artykul.html

O wydarzeniu i japońskich innowacjach mówi Paweł Stania z działu marketingu Atrium Centrum Ploterowe.

Skąd idea Open House? Dopiero co zakończyło się Wasze Seminarium w Zakopanem.

[Paweł Stania, Atrium] Wiemy, że nie każdy mógł przyjechać na nasze październikowe Seminarium w Zakopanem, stąd pomysł na tzw. Open House. 14-tego w piątek i 18 listopada we wtorek zapraszamy do naszego demo-roomu w Opolu w którym zaprezentujemy w akcji kilkanaście urządzeń do druku wielkoformatowego i nie nie tylko. Do dyspozycji uczestników będą nasi specjaliści z zakresu, druku, mediów a także profilowania. Spotkanie jest bezpłatne, a każda uczestnicząca firma otrzyma 3 rolki testowe materiałów Ikonos!

Jakie innowacyjne rozwiązania będą mogli zobaczyć Uczestnicy?

Pokażemy 4 plotery serii Mutoh ValueJet. Japoński producent, którego jesteśmy dystrybutorem od 20 lat w tym roku zaprezentował kilka rewolucyjnych rozwiązań. Pierwszym z nich, który pokażemy w Opolu będzie Mutoh ValueJet 426 UF. Jest to ploter, drukarka do gadżetów, pracująca w technologii LED-UV. Jej maksymalny obszar zadruku wynosi 483 x 329 mm a grubość przedmiotu 70 mm. Ten zaawansowany technologicznie ploter wyposażony jest w stół z podsystem i specjalny system układania przedmiotów do zadruku. Druk jest trwały i atrakcyjny kolorystycznie.  Nie mogło zabraknąć oczywiście koloru białego i lakieru. Warto wspomnieć, że w porównaniu do klasycznej technologii UV, proces druku na tym ploterze cechuje się brakiem lotnych związków organicznych, brakiem ozonu, brakiem zanieczyszczeń powietrza i niskim zużyciem energii przez zastosowanie energooszczędnych i długowiecznych lamp LED.

Drugą nowością firmy Mutoh będzie ValueJet 628. To ponad 24-calowy, czyli 62 centymetrowy ploter eko-solwentowy. Jego możliwości można zastosować w agencjach reklamowych, studiach projektowych i geodezyjnych, zakładach fotograficznych, drukarniach wielkoformatowych, drukarniach offsetowych i opakowaniowych a także w szkołach, urzędach, biurach punktach ksero i wielu innych. Producent zastosował w nim aż 8 kanałów, przez co można drukować 4 lub 8 kolorami. Atrament podawany jest z kaset 220 ml lub ekonomicznych zbiorników o pojemności 1 litra. VJ-628 posiada na pokładzie nowoczesną, 1440-dyszową głowicę drukująca w technologii Intelligent Interweaving oraz Variable Dot. Kończąc, warto zaznaczyć, że obsługa plotera jest bardzo prosta – na obudowie plotera są tylko 2 przyciski.

Czy oprócz nowości Mutoh'a można będzie drukować na innych urządzeniach.

Tak, oprócz wspomnianych nowości. Pokażemy też sprawdzone i uznane ValueJety 1624 i 1324. Mimo, że plotery są już obecna na rynku ponad rok, nadal cieszą się uznaniem z uwagi na bezkonkurencyjne parametry wydajnościowe i zastosowane rozwiązania, przede wszystkim głowice. Co ważne, od tego roku możemy we wszystkich ploterach serii ValueJet stosować ekologiczne atramenty na bazie żywic Mutoh Nano-Resin UMS spełniające normy ekologiczne i pozwalające uzyskać bardzo szeroką paletę kolorów sięgającą 83% palety Pantone C. Możemy wydrukować więc prawdzie, korporacyjne kolory.

Nie przedłużając, zachęcam do rejestracji i przyjazdu i przekonania się o możliwościach jakie dają nam japońskie Mutohy.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764