Dobra komunikacja to podstawa przy sprawnym zorganizowaniu targów RemaDays. Dlatego by jeszcze szybciej i sprawniej zaczerpnąć wiedzy na temat targów Organizator zachęca do zadawania pytań poprzez specjalny Live Czat. Dział obsługi zwiedzających udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące targów.
Okienko czatu znajdziecie Państwo na www.remadays.com w prawym dolnym rogu strony. Po kliknięciu wystarczy napisać wiadomość a w ciągu chwili otrzymacie Państwo odpowiedź. Czat dostępny jest w dni robocze od 8 do 16, natomiast w pozostałe godziny można pozostawić swoje pytania i dział zwiedzających odpowie na nie w następnym dniu roboczym.
Organizator zachęca do komunikowania się za pomocą usługi Live czat. Jest to świetna alternatywa do wiadomości mailowych, która daje gwarancję szybkiej odpowiedzi.
Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.
Źródło: GJC Inter Media