logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

LMC z nową odsłoną kampanii promującej Pracę za Rogiem

  PR 23.01.2020, przeczytano 629 razy
ilustracja

Ruszyła kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii promującej należącą do LMC aplikację mobilną Praca za Rogiem. To innowacyjne rozwiązanie rekrutacyjne służy do wyszukiwania ofert pracy oraz kandydatów z wykorzystaniem kryterium odległości oraz poziomu wynagrodzenia. Autorem zdjęć do spotu jest Mac ‘Dronksy’ Poschwald – jeden z najlepszych pilotów dronów na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lmc-z-nowa-odslona-kampanii-promujacej-prace-za-rogiem,385437,artykul.html

Celem nowej odsłony kampanii jest dalsze zwiększanie rozpoznawalności aplikacji Praca za Rogiem oraz budowanie świadomości na temat jej zalet: geolokalizacji, mobilności i przyjaznego użytkowania. Spot bazuje na linii kreatywnej wykorzystanej w dwóch poprzednich edycjach kampanii. Za zdjęcia odpowiada Mac ‘Dronksy’ Poschwald, należący do światowej czołówki polski pilot dronów wyścigowych.

- Rekruterzy mierzą się dzisiaj z brakiem kandydatów do pracy, podczas, gdy pracownicy stale szukają lepszego miejsca zatrudnienia. Tymczasem z naszych badań wynika, że czynnikiem niezwykle istotnym dla zadowolenia z pracy jest jej dostępność lokalizacyjna. Wskazuje na nią aż 74% respondentów. Wierzymy zatem, że oparta na geolokalizacji aplikacja mobilna Praca za Rogiem jest odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania obydwu stron – uczestników rynku HR – i rozwiąże ich bolączki. Przetestowaliśmy to dokładnie w Czechach, gdzie nasze rozwiązanie jest już dziś numerem jeden. Stało się też skutecznym kanałem dotarcia do osób deklarujących brak zainteresowania pracą – mówi Bartosz Jakubowski, Marketing Manager, LMC Polska.

Kampania potrwa do 20 lutego br. i będzie obejmować reklamę w stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat i TVN – zarówno w stacjach głównych, jak i kanałach tematycznych), internecie oraz komunikację w mediach społecznościowych.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Direct People Innovation.

Źródło: LMC

www.lmc.eu/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764